ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار

فعالیت‌های تیم آموزشی ماهان تیموری از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است. این تیم تمرکز خود را بر روی افزایش هوش مالی افراد و ارائه آموزش‌هایی برای موفقیت در کسب و کار آن‌ها قرار داده اس و هدفش این بوده که سهمی در موفقیت مردم ایران در بحث کسب و کار و موفقیت ‌های مالی داشته باشد. صدها نفر در سراسر کشور از آموزش‌های این تیم استفاده کرده‌اند که نتایج این آموزش‌ها آن ارزشمند بوده است.

تقویت هوش مالی اقشار مختلف باعث شده که تعداد زیادی از هموطنانمان بتوانند در مسیر ثروتمند شدن قرار بگیرند و کسب و کار موفقی را داشته باشند. آموزش‌های این تیم به افراد زیادی کمک کرده است که به یک کار آفرین تبدیل شوند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند. در این مطلب تلاش می‌کنیم که شما را با تاثیرات آموزش‌های این تیم در زمینه موفقیت در کسب و کار آشنا کنیم.

موفقیت‌های بزرگ ینتیجه تلاش

تبدیل شدن به یک ثروتمند خودساخته در سنین جوانی

 

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار2

 

آقای ماهان تیموری شخصی است که این حرکت مثبت را در جهت پیشرفت وضعیت اقتصادی اقشار مختلف مردم ایران آغاز کرده است. ایشان برای بار اول در سن ده سالگی وارد دنیای کسب و کار می‌شوند و با فروش شانسی در سه ماه تابستان توانستند با درامدشان یک کفش ورزشی بخرند. ایشان تا ۱۵ سالگی کار‌های مختلفی را تجربه می‌کنند تا اینکه بالاخره در سن ۱۵ سالگی در یک مغازه موبایل فروشی استخدام می‌شوند.

بعد از مدتی فروشنده ان مغازه به ایشان می‌گوید که اگر بتوانی فروش بیشتری داشته باشی ما به تو حقوق بیشتری خواهیم داد. در عرض یک ماه و چند روز ماهان تیموری از درآمد خودش یک موتور سیکلت می‌خرد و به یکی از آرزوهای بزرگش دست پیدا میکند. و این نقطه شروعی برای ایشان می‌شود که تصمیم می‌گیرند به ارزوهایی که در ذهن دارند دست پیدا کنند.

افزایش اعتماد به نفس بازاریابی موفق در کسب و کار تیم اموزشی ماهان تیموری

شروع موفقیت ماهان تیموری و تصمیم برای اموزش

بعد از کار در موبایل فروشی ایشان برای کسب و کار به تهران می‌آید و کار‌های مختلفی را تجربه می‌کند تا اینکه در سن بیست سالگی تصمیم می‌گیرد که شرایط بد مالی خود را تغییر دهد و از یک جوان بیست ساله فقیر به یک ثروتمند خودساخته تبدیل شود. ایشان کارشان را با یک موتور شروع می‌کنند و در مدت کوتاهی موفق می‌شوند که به موفقیت‌های مالی بالایی برسند تا جایی که در شهر قم کارخانه ای را تاسیس می‌کنند.

آموزش‌ها اعتماد به نفس اعتماد به نفس انتسابی

ایشان شخصی هستند که در سنین جوانی موفقیت های مالی بسیار زیادی را تجربه می‌کنند و به جایی می رسند که احساس میکنند برای به دست آوردن احسااس بهتر باید به هموطنانش اموزش دهد تا آن‌ها هم بتوانند راه موفقیت‌های مالی را پیدا کنند. ایشان در شهر‌های مختلفی اقدام به سخنرانی در این زمینه کرده و همچنین دوره‌های آموزشی هوش مالی را برگزار می‌کنند.

همچنین ایشان با راه اندازی وب سایت اموزشی ماهان تیموری تلاش کرده‌اند که این اموزش‌ها را در اختیار مردم در تمام نقاط ایران قرار دهند و تا به حال نتایج بسیار درخشانی در این زمینه گرفته‌اند و به افراد زیادی در زمینه موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن کمک کرده‌اند. در ادامه به تاثیرات آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار اقشار مختلف می‌پردازیم.

آموزش هوش مالی برای موفقیت در کسب و کار

 

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار3

 

بخش قابل توجهی ازتمرکز تیم آموزشی ماهان تیموری بر روی افزایش هوش مالی اقشار مختلف جامعه قرار داده شده است. تهیه و عرضه پکیج‌های هوش مالی، برگزاری دوره‌های هوش مالی، ارائه مقالات و محتوا به منظور تقویت هوش مالی بخشی از فعالیت‌های تیم آموزشی ماهان تیموری در این زمینه است. هوش مالی را میتوان کلید رسیدن به موفقیت‌های مالی موفقیت در کسب و کار دانست.

تقویت هوش مالی نیاز به آموزش و تمرین دارد و تیم اموزشی ماهان تیموری با درک درست اهمیت این موضع تلاش بسیاری را در جهت ارتقای هوش مالی افراد جامعه انجام می‌دهد. هوش مالی شما زمانی تقویت می‌شود که شما آموزش‌های مالی را ببینید و اطلاعات مالی خود را افزایش دهید. افراد زیادی با استفاده از اموزش‌های این تیم توانسته‌اند هوش مالی خود را تقویت کنند و به موفقیت‌های چشمگیری در کسب و کارشان دست پیدا کنند.

فعالیت تیم تولید محتوا در جهت موفقیت افراد در کسب و کار‌ها

همانطور که گفتیم ارائه آموزش‌های مالی نقش اساسی در تقویت هوش مالی افراد خواهد داشت. افرادی در تیم اموزشی ماهان تیموری فعال هستند که با صرف وقت و تلاش بسیار محتوای آموزشی مفید، جدید و سازگار با کسب و کار در جامعه ایراانی را ارائه می‌دهند. محتوای متنوعی توسط تیم تولید محتوای اموزشی ماهان تیموری تولید میشود. این محتوا‌ها در زمینه‌هایی مانند رشد و بهبود شخصی، مدیریت کسب و کار، تبلیغات، بازاریابی و افزایش فروش، هوش مالی و سرمایه‌گذاری تولید می‌شوند و هدف تمامی آن‌ها کمک به افراد برای موفقیت در کسب و کارشان است. تا کنون این محتوا‌های آموزشی به افراد زیادی کمک کرده‌ است که بتوانند به موفقیت‌های مالی قابل توجهی برسند.

برگزاری دوره‌های هوش مالی و موفقیت شرکت کنندگان در کسب و کار

 

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار5

 

 

یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار آقای ماهان تیموری برگزاری دوره های هوش مالی میباشد. تا کنون افراد زیادی  در جلسات برگزار شده هوش مالی ایشان شرکت کرده‌اند و به نتایج قابل توجهی نیز در کسب و کارشان رسیده‌اند. آقای ماهان تیموری شخصی است که خودش قبل از شروع فعالیت‌های آموزشی توانسته است راه موفقیت مالی را سنین جوانی و بدون داشتن سرمایه خاصی طی کند. ایشان خیلی خوب مشکلات و موانع موجود در مسیر یک کسب و کار را شناخته‌اند و قادر هستند که برای عبور از مشکلات و شرایط سخت راه‌کار‌های کاربردی و موثر را ارئه دهند.

یک نکته مثبت در مورد دوره های هوش مالی ایشان این است که تمامی آموزش‌ها بر مبنای شرایط کسب و کار در ایران ارائه می‌شوند و علاوه بر این آموزش‌ها به صورتی هستند که اقشار مختلف جامعه با سطوح تحصیلی مختلف می‌توانند از نتایج مفید شرکت در دوره‌های هوش مالی بهره‌مند شوند و کسب و کار خود را متحول کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید

تیم آموزشی ماهان تیموری بخشی را ایجاد کرده است با نام فوت کوزه‌گری. محتوایی که در این بخش ارائه می‌شود میتواند به افرادی که قصد را‌اندازی یک کسب و کار جدید را دارند کمک کند. در قسمت فوت کوزه‌گری ایده‌های جدیدی ارائه می‌شود که افراد می‌توانند با عملی کردن آن‌ها یک کسب و کار موفق و پولسلز را داشته باشند. افراد تیم آموزشی در مورد کسب و کار‌های مختلف تحقیق کرده و یک کسب و کار را به همراه اطلاعات مفید در مورد ان معرفی می‌کنند. تعداد زیادی از کسب و کار‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند را می‌توان با سرمایه کم راه اندازی کرد و این می‌تواند یک نقطه شروع مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

تبلیغات در کسب و کار

 

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار6

 

امروز تبلیغات نقش اساسی در موفقیت یک کسب و کار ایفا می‌کند. تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش زیادی انجام داده است تا مخاطبانش را با انواع روش‌های موثر تبلیغاتی آشنا کند. بسییاری از روش‌های ارائه شده به صورتی هستند که می‌توان آن‌ها را بدون صرف هزینه و به صورت رایگان انچام داد. فرقی نمی‌کند که شما چه کسب و کاری دارید و چه محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهید. یکی از شروط اصلی موفقیت کسب و کار شما این است که بتوانید به بهترین شکل خودتان را معرفی کنید. تیم آموزشی ماهان تیموری آموزش‌های زیادی را در زمینه ارائه کرده است که برای داشتن تبلیغات موثر لازم و ضروری هستند.

مدیریت کسب وکار

بخش بزرگی از موفقیت یک کسب وکار به مدیریت آن وابسته است. آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری به این مهم نیز پرداخته است و توانسته که به افراد زیادی کمک کند که در مدیریت کسب و کارشان موفق باشند. آموزش‌های ارائه شده توسط تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیران کسب و کار‌های مختلف این کمک را می‌کند که قادر باشند در شرایط مختلف کاری بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. شخصی که مدیریت یک کسب و کار را بر عهده می‌گیرد باید بتواند در زمینه‌هایی مانند انگیزش کارکنان، افزایش فروش، استراتژی در مدیریت، استخدام و اخراج و …. به بهترین شکل عمل کند وتیم آموزشی ماهان تیموری برای تمامی این بخش‌ها آموزش‌های کاربردی را ارائه کرده است.

افزایش فروش و بازاریابی موفق در کسب و کار

 

تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار7

 

 

واضح است که فروش و بازاریابی موفق اصلی‌ترین نقش را در موفقیت یک کسب و کار بازی می‌کند. تیم اموزشی ماهان تیموری به ایم مسئله توجه ویژه‌ای کرده است. آموزش‌های ارائه شده توسط این تیم کمک می‌کند که یک کسب و کار فروش بیشتری داشته باشد و بتواند به بهترین شکل مشریان بیشتری را به سمت خودش جذب کند. آموزش‌های این تیم راه فروش بیشتر برای یک کسب و کار را نشان می‌دهد. با استفاده از این آموزش‌ها به بهترین شکل میتوان برای یک کسبب و کار بازاریابی کرد. همچنیین آموزش‌های متنوعی هم به منظور بر قراری ارتباط موثر با مشتریان ارائه شده است.

رشد شخصی لازمه موفقیت یک کسب و کار

توجه به رشد شخصی میتواند باعث موفقیت در یک فرد در زمینه‌های مختلف زندگی شود که یکی از این زمینه‌ها موفقیت در کسب و کار است. افزایش مهارت‌هایی مانند هدفگذاری، افزایش اعتماد به نفس، فنون متقاعدسازی دیگران و …. همگی می‌توانند به طور مستقیم به یک شخص کمک کند که موفقیت‌های بیشتری را در کسب و کارش به دست بیاورد. تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش زیادی برای تولید محتوا و ارائه آموزش‌های کرده است که باعث رشد فردی اشخاص در زمینه‌های مختلف می‌شود. توجه به اموزش‌های ارائه شده در زمینه رشد شخصی به افراد کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر مسیر موفقیت به سوی ثروتمند شدن و موفقیت در کسب و کار را طی کنند.

نتیجه‌گیری

موفقیت در یک کسب و کار به جنبه‌های مختلفی وابسته هستند. هوش مالی، بازاریابی و تبلیغات، فروش بیشتر، توانایی مدیریت و رشد شخصی و … از جمله مواردی هستند که به طور مستقیم در موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار میباشند. افراد فعال در تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش کرده‌اند که در طی این چند ساله آموزش‌های را ارائه دهند که به افراد کمک کند در زمینه کسب و کار به موفقیت‌های بزرگی برسند. نتیجه تلاش این تیم باعث شده است که مخاطبان زیادی بعد از استفاده از این آموزش‌ها به نتایج قابل توجهی برسند. تملم هدف و تلاش تیم اموزشی ماهان تیموری این است که به مردم ایران کمک کند که ثروتمند‌تر، موفق‌تر و شاد‌تر باشند.

کسب و کارهای زود بازده سال ۲۰۱۷

در این متن به معرفی کسب و کار می پردازم که با سرمایه محدودی شروع می شوند و در مدت زمان کمی به شما نتیجه مطلوبتان را می دهند یا شما را به نتیجه مطلوبتان نزدیک می کنند. هدف من از این متن راهنمایی شما برای راه اندازی کسب و کار خودتان با سرمایه ای که در دسترس دارید است و اینکه زودتر به نتیجه و درآمد مطلوبتان برسید.زمان طلا است و اگر زمان را هدر دهید و به چیزی که می خواهید دست پیدا نکنید یا دیرتر دست یابید، ضرر کرده اید. شما به دلایلی که عرض کردم باید به دنبال شغل هایی باشید که زودتر نتیجه دهند و بازدهی بالاتری داشته باشند.

کسب وکار از خرما

 

کسب و کارهای زود بازده سال 20172

 

خرما را می توان به صورت چیپسی کنید و یا از خرما قند بسازید و در بازار عرضه کنید. این کار بسیار آسان است اما اگر می خواهید به صورت محصولی  در سوپر مارکت و مغازه ها عرضه کنید باید مجوز خاص آن را داشته باشید.

بسته بندی محصولات کشاورزی

بخش کشاورزی یکی از بخش هایی است که در ایران خیلی ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل رشد دارد. شما می توانید به باغها و زمین های زراعتی و یا گلخانه ها بروید و محصولات کشاورزی آن ها را خریداری کنید و اگر مدیریت کسب و کار خوبی داشته باشید در این راه حتما موفق خواهید شد . سپس با ارائه بسته بندی مناسب، این محصولات را با قیمت بالاتری به مغازه های میوه فروشی و سوپر مارکتی موجود در تهران و شهرستانهای بزرگ بفروشید. از جمله محصولاتی که می توان خرید و با بسته بندی مناسب به فروشگاه های شیک عرضه کرد عبارتند از: عدس،بلغور، گندم، جو، زعفران،زیره سبز،پیاز، سیر خام، سیر ترشی، پودر سیر، زعفران، آفتاب گردان

پرورش دام و طیور شغل پردرآمد شغل پرسود شغل های پر سود

خرید نایلون از بازار به قیمت اندک و فروختن نایلون به مغازه دار ها

 

 

کسب و کارهای زود بازده سال 20173

 

 

برای انجام این کار باید کمی بازار یابی بلد باشید و بتوانید نایلون هایتان را با قیمت مناسب به کسانی که مغازه به خصوص مغازه میوه فروشی دارند، بفروشید. البته این فقط میوه فروش ها نیستند که از نایلون استفاده می کنند. شما هر محصولی که می خرید در نایلون گذاشته می شود حتی وقتی نان می خرید یا از داروخانه ها،سوپرمارکت وفروشگاه ها خرید می کنید، همه و همه محصولات خریداری شده شما را در نایلونی می گذارند و به شما می دهند. افرادی که این محصول را پخش کنند، بسیار اندک هستند و شانس پیروزی در رقابت کم حریف همیشه بیشتر است.

 

کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی کارگاه فرش ، تابلو فرش، قالی، گلیم بافی

مزون عروس

برای داشتن یک مزون عروس موفق باید با شبکه های اجتماعی به مشتریانتان وصل شوید و ارتباط برقرار کنید. شما باید مکانی را برای مزون عروستان کرایه کنید و تعدادی لباس عروس فوق العاده زیبا از خیاط ماهر بخرید و در مغازه بگذارید.  مغازه ای را کرایه کنید که روشنایی بسیار خوبی داشته باشد و تعدادی چراغ تزیینی هم داشته باشد. روشنایی خوب از این جهت برای مزون مهم است که عروس های عزیز که مشتریان شما خواهند بود به زیبایی لباس عروس دقت می کنند. شما باید برخورد خوبی با عروسان و خانواده آنها داشته باشید و در پرو به آنها کمک کنید.

همیشه کانال تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام برای مزون های عروس بهترین گزینه است. شما باید عروس ها را ازتمامی مناطق کشور برای خرید و اجاره لباس عروس به مزونتان بکشانید و نظر آنها را جلب کنید. از طرح های لباس عروستان و عکس های ژورنالی آنها در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به همراه قیمت عکس بگذارید و همچنین تعدادی عکس از مدلهای عروس و لباسهایشان در کانال  بگذارید.

کارهای خوب کسب و کارهای 2017 کسب و کارهای زود بازده سال 2017

کارگاه تولیدی مواد خوراکی برای دام ها در مناطق دامپرور

 

کسب و کارهای زود بازده سال 20174

 

در مناطق روستایی، شهرستانهای کوچک ، اطراف و حومه کلان شهرها تعداد دام ها بسیار است. این دام ها به مواد غذایی کنسانتره نیاز دارند و شما می توانید با احداث یک تولیدی برای تهیه مواد خوراکی دام ها در مدت محدودی درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

پرورش دام و طیور

دامپروری و پرورش طیور دو شغل کاملاً مجزا هستند. کسانی که دامپروری می کنند باید در مناطق روستایی یا به دور از مناطق مسکونی شهری مکانی تهیه نمایند و گوسفندان و گاوهایشان را در آنجا نگه داری کنند. پرورش طیور که الان در ایران خیلی رونق یافته است، شغل جذاب و زیباتری است. پرورش طیور با سرمایه کم تری شروع می شود و می تواند پس از مدتی پر بازده تر از پرورش دام نیز عمل کند. برای راه انداختن کسب و کار در پرورش طیور به بازدید از مکانهایی که هم اکنون طیور پرورش می دهند بروید و از نزدیک با این کار آشنا شوید.

کلوچه،شیرینی و نان محلی

 

کسب و کارهای زود بازده سال 20175

 

شما می توانید کارگاهی برای خود راه بیاندازید. این کارگاه می تواند در زمینه های متفاوت نظیر شیرینی پزی، نان محلی، انواع نان های محلی، کلوچه با اسم منطقه ای که در آن حوالی روستایی است مثلاً کلوچه رزقان، کلوچه فومن، کلوچه لاهیجان که باید این کلوچه ها که اسم های متفاوتی روی آنها گذاشته اید شکل و مزه متفاوتی با هم داشته باشند.

افرادی که شیرینی پزی بدانند درکشورمان کم نیستند. اگر هم در این زمینه دانشی ندارید درمدت زمان کمی می توانید با کارکردن در مغازه قنادی شخص دیگری این حرفه را بیاموزید. سپس می توانید از فوت و فنی که در این دوره یاد گرفته اید، استفاده کنید و مغازه یا کارگاه شیرینی پزی یا فروش نان محلی،کلوچه سنتی و شیرینی های مختلف بزنید.

کارگاه فرش ، تابلو فرش،قالی،گلیم بافی

برای اینکه یک کارگاه فرش ،قالی بافی،گلیم بافی و تابلو فرش موفق داشته باشید، باید به مناطقی که نیروی کار این حرفه را از قدیم در خانواده هایشان دارند،نزدیک شوید. خانواده هایی که این حرفه را از کودکی می آموزند و به دختران و پسرانشان آموزش می دهند. این نیروی کار در بیجار موجود است. بیجار منطقه ای در اقلیم کردستان است که صنعت گلیم بافی، فرش بافی و … در آن موجود است.

 شما اگر زبان انگلیسی بلد باشید یا بتوانید از فردی استفاده کنید که به انگلیسی مسلط است، می توانید صادرات فرش به کشورهای اروپایی داشته باشید. کافی است شرکت های خارجی که فرش می فروشند را با جستجوهای اینترنتی پیدا کنید و با آنها به مذاکره بپردازید. همچنین می توانید در داخل کشور نیز فرشتان را که با سرمایه کمی از دست های زنان روستایی تولید شده است با شرکت در نمایشگاه های فرش به مشتریان ایرانی و خارجی و یا به مغازه های تهران و کلان شهرها با قیمت خوبی  بفروشید و سود زیادی کنید.

کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی

 

کسب و کارهای زود بازده سال 20176

 

کارگاه های صنایع چوبی در جنوب غرب تهران بسیار زیاد هستند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود. این کارگاه ها در مناطق یافت آباد، شهرک ولیعصر، چهاردانگه،مرتضی گرد و شهرستان بزرگ اسلامشهر ، موجودند. همچنین کارگاه های زیادی در سمت لویزان و شمال شرق تهران موجودند. مبل سازی و اخیراً سرویس خواب، صنعت مدرن و جدیدی  درایرانهستند که هواداران بسیاری در نسل جوان پیدا کرده اندد. اگر چه ازدواج ها کم شده است اما تعداد خانه ها کم نشده است زیرا هر جوان خانه ای برای خود دارد.

شما باید بدانید که به ازای هر خانه جدید یک سرویس مبل حداقل ۷ نفره و یک سرویس خواب دو نفره نیاز است. لازم به ذکر است که افراد محسن و سالمند نیز از صنعت مبلمان حمایت می کنند و برایشان نشست بر روی مبل ها ی استیل دلپذیر است. به همین خاطر صنعت مبلمان بسیار پر طرفدارتر از صنعت سرویس خواب است اگر چه به تعادلی بین صنعت سرویس خواب و مبلمان در حدود ۳۰ سال دیگر خواهیم رسیدو طرفداران هر دو باهم برابر می شوند.

صنعت مبل سازی و به خصوص مبل استیل سود بسیاری دارد و شما می توانید با راه اندازی کارگاهی در حومه تهران و فروش محصولات خود در مغازه ای در تهران به سود کلانی دست یابید. درصنایع چوبی پس از مبل سازی، سرویس خواب بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صنایع چوبی دیگر مثل بوفه، کمد، جاکفشی هم هرکدام بازار و سود خود را برای سازندگانشان خواهند داشت.

کارگاه تولیدی ظروف یکبار مصرف

شما باید در پردرآمد بودن تولیدی ظروف یکبار مصرف شک نکنید. ظروف یکبار مصرف بسیار در کشور ایران مصرف می شود و همه جا کاربرد دارد. شما اگر پخش ظروف یکبار مصرف را خودتان به عهده بگیرید دیگر عالی می شود و پربازده ترین کسب و کار را خواهید داشت.

پخش مواد غذایی

کافی است که یک مغازه اجاره کنید و محصولات شرکت ها و کارخانه های مواد غذایی را به فروشگاه ها، سوپر مارکتها و مکان  های متفاوت بفروشید. شما باید بتوانید خوب بازار یابی کنید و بتوانید بازار را در دست بگیرید.

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران

بانوان ایرانی همیشه مادر، دختر یا همسر کسی بوده اند اما آیا آنها برای خود کسی هستند؟ شخصیت اجتماعی آنها درجامعه چگونه است؟ وجود انجمن زنان کارآفرین در ایران برای زنان ایرانی، گردهمایی آنان و ایجاد کنفرانسهایی که این زنان کارآفرین به میان زنان جوانتر بیایند و با آنها صحبت کنند  تا آنها نیز بتوانند مسیر موفقیت را با دید بهتری بیابند، امری ضروری است. از وجود انجمن و برگزاری کنفرانس که بگذریم به معرفی چند نفر از این خانم های کارآفرین میرسیم تا با آنها آشنایی پیدا کنید و ببینید شما یا همسرتان،مادر تان و دختر تان می توانند در بهترین جایگاه های اجتماعی قرار بگیرند و برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند.اما قبل تر از معرفی این بانوان به سراغ صحبت های خانم نادری در زمینه کارآفرینی زنان ایرانی می رویم.

زنان کارآفرین ایرانی

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران

 

خانم مرسده نادری  یکی از زنان کارآفرین ایرانی است که هم اکنون مسئول کارگروه صنعت و تجارت و رییس کارگروه بین الملل (زیرمجموعه کمیته ارتباطات) است، این خانم درباره کارآفرینی زنان ایرانی می گوید: تعداد کمی از زنان کارآفرین ایرانی عضو انجمن زنان کارآفرین، تشکل های زنان و انجمن های صنفی هستند و این خیلی تاسف بار است. . این درحالی است که تعداد زنان ایرانی که در بخش خصوصی فعال هستند، بسیارند. ترجیح خانم های ایرانی بدین گونه بوده است که به دور از شلوغی و سرو صدای رسانه به حرفه شغلی خود ادامه بدهند.

 خانم نادری اقرار کردند که کارآفرینان خانم در کشور ما تمام عرصه ها از پتروشیمی، نفت، تولید قطعات خودرو، دارو، صنعت آی تی، آموزش، تجهیزات کشاورزی تا صنایع نظامی را احاطه کرده اند و هیچ صنعتی در کشور نمانده است که درآن خانمی نباشد. سازمان های مردم نهاد در ایران با دولت رابطه ای ندارند و این عدم وجود رابطه در کشور ما به معنی نبود همکاری نیست. دولت خود به این سازمان های مردم نهاد علاقه داردو زمینه همکاری ها وجود دارد. سازمان های مردمی کوشش بسیاری می کنند تا بتوانند بر تصمیمات سازمانهایی که تصیمات اصلی را می گیرند، مثبت اثر کنند .

خانم کارآفرین شماره ۱ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران4

 

خانم فریال مستوفی با تحصیلات فوق لیسانس در رشته آمار و اقتصاد توانسته است با فعالیت در شرکت های هلدینگ که در گروه معادن و صنایعی که ازمعادن بدست می آید، به سمت مدیرعاملی این شرکت هلدینگ که درسال۱۳۷۲ تاسیس شده است، برسد. . او همچنین توانسته است عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین باشد و در کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران و چین بسیار موثر و کارآمد عمل کند. او عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی ایران در دوره هفتم و هشتم نیز بوده است.

خانم کارآفرین شماره ۲ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران3

 

خانم مقیمی ابتدا در یک ناوگان حمل و نقل و باربری در قسمت بازرگانی شروع به کار کردند. او پس از مدتی توانست در بخش کامیون داری کار کند و چند سال با آن شرکت همکاری کرد. او وقتی از این شرکت جدا شد قصد کرد خودش کاری راه بیاندازد. او توانست پس از دو سال به نقطه مطلوبش برسد و شرکتی با مدیریت خود ثبت کند. او هم اکنون مدیر عامل ناوگان حمل و نقل بین المللی سدیدبار که یکی از شرکت های کشتیرانی است، می باشد. او فردی جاه طلب است و درسال ۱۳۹۴ در انتخابات مجلس ثبت نام کرد. او دارای مدرک دکتری تخصصی در کارآفرینی بین الملل می باشد. او در حوزه تدریس و کارآفرینی فعالیت های زیادی داشته است و نویسنده و مترجم نیز است.

کارآفرین کارآفرین ایران کارآفرینان کارآفرینی نقل قول های کارآفرینان موفق

بانوی کار آفرین شماره ۳ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران5

 

خانم زلیخا عادلی بانوی کارآفرین ایرانی در حوزه فرش دستباف فعالیت داشته است. او مدیر آموزشگاه فنی حرفه ای نگارستان است که بسیار در حوزه صنعت فرش دستباف فعال است. ۹۰ درصد از کارکنان او در شرکتی که مدیریتش را برعهده دارند، بانوان هستند. این بانوی کار آفرین ایرانی، ناظر فنی نمونه، عضو شورای آموزشی ،رئیس کمیسیون بانوان کارآفرین گلستان ، عضو انجمن کتابخانه عمومی، طراح و ممیزی سوالات است. این بانوی ایرانی در دوره های قبلی نیز به عنوان بانوی کارآفرین برتر معرفی شده بود .

چگونه کارآفرینی کنیم؟پشگفت انگیزترینپشگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران

بانوی کار آفرین شماره۴ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران6

 


آزاده داننده بانوی کارآفرین ایرانی است. این بانوی کارآفرین لیسانس علوم کامپیوتر دارد. او در زمینه IT و فناوری اطلاعات فعالیت می کند و مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات بهاران است. خانم شماره ۴  سابقه های درخشانی دارد و او هم اکنون عضو هیات مدیره عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، عضو انجمن زنان کارآفرین  و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران است. او تمام کارکنانش خانم هستند و بسیار موفق است.

آموزش کارآفرینی بانوان کارآفرین ایران برترین کارآفرینان

بانوی کارآفرین شماره ۵ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران7

 

رخشان بنی منشی صحنه، مشاور فیلمنامه، بازیگر، تهیه کننده و سرمایه گذار، اعتماد کارگردان، نویسنده، برنامه ریز، مشاور کارگردان، دستیار کارگردان، محبوب و معروفی است. او بیشتر در زمینه فیلم هایی با موضوعات  اجتماعی فعالیت داشته است و فیلم هایی تاثیرگذار تولید و منتشر کرده است. خانم بنی منش فعالیت کاری اش را تقریباً از سال ۱۳۶۰ شروع کرده است. در فیلم های خانم بنی منش موضوعات اجتماعی پیرامون بانوان و مشکلات آنها بسیار درست  و حسابی مطرح می شوند. فیلم قصه ها از آثار اوست که مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و بسیار تاثیرگذار عمل کرد.

بانوی کارآفرین شماره ۶ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران7

 


خانم کارآفرین شماره ۶ کسی نیست جز خانم دکتر کردستانی که در کارنامه علمی خود ۲۲ مورد اختراع و بیش از ۵۰  مقاله را در ژورنال ها،نشریات داخلی و خارجی  ثبت کرده است. خانم دکتر مدیرعامل شرکتی به نام کیتوتک است. این شرکت از سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است و در زمینه تجهیزات پزشکی چه در ایران و چه درخارج از کشور بسیار مشهور و معتبر است. این خانم دکتر نویسنده ۲ کتاب در زمینه تجهیزات پزشکی است.

بانوی کارآفرین شماره ۷ ایران

 

شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران8

 

خانم کار آفرین شماره ۷ کسی جز خانم سنوئی نیست. .خانم مرضیه سنوئی در شرکت داروسازی اکسیر گل سرخ سمت مدیر عاملی را برعهده دارد و این شرکت را در سال ۱۳۸۴ تاسیس کرده است. او از فعالان در صنایع غذایی است و در رشته مهندسی شیمی تحصیل کرده است. او عضو هیات مدیره کانون زنان بازرگان، عضو اتحادیه صادرکنندگان کشور ، عضو شبکه ملی گیاهان دارویی، عضو و رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان داروهای گیاهی خراسان، عضو انجمن تولیدکنندگان داروهای گیاهی کشور و عضو انجمن توسعه و ترویج تولید و تجارت محصولات حلال انجمن گیاهان دارویی، عضو هیات مدیره کانون کارآفرینان کشور، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عضو انجمن مدیران استان خراسان است.

او لوح تقدیر از اتاق بازرگانی به عنوان بانوی برتر صنعت، عنوان واحد نمونه از جهاد کشاورزی خراسان، عنوان واحد نمونه از اداره نظارت خراسان،گواهی عنوان واحد فناور برتر در پارک های علم و فناوری کشور، لوح تقدیر از استانداری خراسان رضوی، تاییدیه علمی از پژوهشکده و چندین لوح و گواهینامه دیگر از موفقیت های دیگر اوست.

نتیجه گیری

این فهرست تمامی ندارد و اگر بخواهید می توان تا صد نفر بانوی کارآفرین ایرانی را به شما معرفی کرد اما می خواهم کمی دقیقتر شوم و به شما بگویم چگونه می توانید بانویی کارآفرین شوید. شما به عنوان یک خانم ایرانی حتماً دلتان می خواهد پیشرفت کنید و کاری را خود برعهده بگیرید. شما باید در یک زمینه مهارت و تجربه کسب کنید و از این مهارت به خوبی استفاده کنید.

شما باید بدانید چه پتانسیل هایی دارید و در چه زمینه هایی می توانید از این پتانسیل استفاده کنید. بعد از اینکه پتاسیل و زمینه کاری خود را پیدا کردید به سراغ کسب و کارتان  در این زمینه بروید یعنی یا برای خودتان کارکنید یا برای دیگران کار کنید تا کاملاً حرفه ای شوید. سپس با سرمایه ای که کسب کردید و اکنون دارید حالا هرچقدر هم که کم باشد،شروع کنید و کسب و کار خودتان را راه بیاندازید. ریسک کنید و نترسید. با اعتماد به نفس و با کمک افراد مطرح در این زمینه شروع کنید و از سرمایه گذاران در کسب و کارتان استقبال کنید.

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان

وجود خانه بازی برای کودکان از این جهت امری ضروری است که آپارتمان نشینی و فضای کم بازی انرژی کودکان را انباشته کرده است و آنها مکانی برای دویدن و بازی کردن یا به قول خودمان شلوغ بازی ندارند. خانواده های این کودکان باید آنها را به مکانی ببرند که کودکانشان بازی  و فعالیت کنند که در گذشته معمولاً برای بازی کودکانشان را به پارک می بردند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت ظرفیت پارکها کفاف نداد. این نبود وجود ظرفیت،سبب تشکیل و گشایش خانه های بازی سرپوشیده شد.

چرا وجود خانه بازی برای کودکان لازم است؟

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان2

 

 در کشور ما تعادل دما چندان وجود ندارد و سرگرمی و سردی هوا باعث شده است تا در روزهای سرد یا خیلی گرم کودکان نتوانند همراه خانواده هایشان برای بازی به پارک بیایند. خانه بازی سرپوشیده با القابی چون مینی پارک و شهربازی سرپوشیده شناخته می شوند و این مکانها در شرایط هوایی نامطلوب در تمام زمانهای سال بیشتر از پیش مورد توجه کودکان و خانواده هایشان قرار می گیرند.

تفاوت خانه کودک با مهدکودک 

خانه بازی مفهومی متفاوت از مهدکودک دارد و این دو را نباید اصلاً یکسان دید. این مراکز که با نام خانه کودک شناخته می شوند برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. مهدکودک از کودکان نگه داری دائمی می کنند درحالی که خانه کودک نگه داری موقت و ساعتی را در دستور کار خود قرار می دهد. خانه بازی برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان

دکوراسیون و نما خانه بازی

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3

 

در خانه بازی دکوراسیون از هر چیزی مهم تر است و  خانواده ها و کودکانشان بیشتر از هرچیزی به دکوراسیون، نما  ، ویژگی های ظاهری و نظافت اهمیت می دهند. شما برای اینکه نظرات خانواده ها را جلب کنید و مشتریان خاص خود را به طور ثابت داشته باشید، باید به این امور اهمیت دهید. خانه های بازی که امروز بوجود آمده اند، فضای کاملاً متفاوت و سبک جدیدی دارند و ملکی که در اختیار دارند فضا را متفاوت کرده است و سبب اختلاف درآمد بیشتر و بهتر در مقایسه با سایر رقیبانشان شده است.برنامه های متفاوت در خانه بازی همانقدر که وسایل بازی، مکان و فضا مهم هستند، اهمیت دارند و ایده های نو و خلاقیت را در اولویت های خود باید قرار دهید.

آموزش کسب و کار در خانه کسب و کار کسب و کار خانه بازی

خانه بازی کودک باید چه سرگرمی هایی داشته باشد؟

 

– استخر شن

– استخر توپ

– استخر اسفنج

– ترامبولین

– بازی های گروهی

– همراه با مربیان آموزش دیده

-جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا و برندهای معتبر

-کارگاه سفالگری

-کارگاه آب بازی

-کارگاه آشپزی

ایده های نو در کسب و کار

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3

 

خلاقیت داشتن نت برگ و فروختن نت برگ خانه بازی کودک برای جذب مشتری بیشتر

تخفیف و سایت خانه بازی کودک برای رزرو و هماهنگی

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان چه چیزهایی نیاز است؟

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان به مدارکی نظیر مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط نیاز است و اگر آقا هستید باید کارت پایان خدمت داشته باشید یا از خدمت سربازی معاف شده باشید.

  چگونه مجوز خانه بازی بگیریم؟

برای اینکه بدانید چگونه می توانید مجوز خانه بازی بگیرید، باید ابتدا به ترتیب تمام این متن را با دقت بخوانید و طبق شرایط ذکر شده عمل کنید تا به هدف خود برسید. خانه بازی کودک باید استانداردهایی به لحاظ فضا و سیستم آموزشی و اداری داشته باشد.

آموزش افزایش بهره وری در کسب و کار آموزش رایگان کسب و کار

 

شرایط استاندارد مکانی برای خانه بازی کودک

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان6

 

خانه بازی کودک باید در ملکی قرار گیرد که سر پوشیده باشد. ملک باید شرایط فیزیکی مشخص و استاندارد هایی را داشته باشد در نتیجه اگر قصد خرید فضایی را دارید قبل از اقدام به خرید از این مطمئن شوید که این فضا استانداردهای مورد نظر سازمان صادر کننده مجوز را دارا می باشد. فضای خانه بازی کودک باید حداقل ۱۵۰ متر مربع باشد و فضایی خوب برای ثبت نام و امور اداری داشته باشند، همچنین پله های موجود در خانه بازی کودک باید دارای حفاظ مناسب باشند و روشنایی کافی را داشته باشند و لغزنده نباشند! بخش های تیز و خطرناک باید با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شوند.کلاس آموزش خانه کودک باید دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی ایمن و مناسب باشند.

شما برای احداث خانه کودکتان به ۵ نفر کارمند اداری با سمت های زیر نیاز دارید

۱- مدیر کل۲- مدیر امور داخلی۳-کارمند مخصوص ثبت نام۴ – خدمتکارانی با کارت بهداشت ۵- مربیانی با ۲ سال سابقه وکارت مربیگری از ملزومات است.

مدیر کل خانه بازی کودک: باید کاملاً ایرانی و تابع کشور خودمان باشد. این فرد باید به لحاظ سنی حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشد، سوء پیشینه کیفری نداشته باشد و همچنین اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدر نداشته باشد. مدیر کل حداقل ۵ سال سابقه کار فرهنگی و هنری را در پرونده کاری خود باید داشته باشد و در مصاحبه مرکز مشارکت های فرهنگی هنری پذیرفته شود.

مربی آموزشی: برای مربیان ازنظر سنی نیز محدودیت وجود دارد چرا که این مربیان برای آموزش کودکان باید حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشد. مربیان باید در دوره هایی که از سمت مرکز مشارکت های فرهنگی ابلاغ می شود،شرکت کنند. 

25 درس آموزنده رهبر کسب و کار

۸ روش بازاریابی رایگان

بازاریابی ناموفق یکی از شایع‌ترین دلایل شکست کسب و کار‌ها محسوب می‌شود. شما با استفاده از بازاریابی در مورد کسب و کار خود اطلاع‌رسانی کرده و همچنین موجب افزایش فروش خود خواهید شد. بازاریابی برند و کسب و کار شما را مشهور‌تر می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که در رقابت با کسب و کار‌های دیگر سهمی از بازار را به خود اختصاص دهید. تعدادی از روش‌های بازاریابی هزینه‌بر هستند اما در کنار آن‌ها روش‌هایی نیز وجود دارند که شما می‌توانید بدون صرف هزینه خاصی و به صورت رایگان کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید. در این مطلب به معرفی ۸ روش بازاریابی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها به صورت رایگان می‌توانید کسب و کار خودتان را معرفی کنید.

۱-ساخت یک سایت یا وبلاگ مرتبط با کسب و کارتان

ساخت یک سایت و یا حتی یه وبلاگ مرتبط با کسب و کارتان مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و می‌توانید ارتباط موثری را با مخاطبان خود برقرار کنید. در حال حاضر ساخت یک سایت هزینه چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت اما اگر نخواهید همین هزینه کم را نیز صرف کنید باز هم قادر هستید که به صورت رایگان یک وبلاگ برای کسب و کار خودتان بسازید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

با توجه به گستردگی اینترنت در بین عموم مردم بازاریابی از طری سایت یا وبلاگ می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. شما بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید، کسب و کار خودتان را معرفی کنید و مشتریان جدیدی را در نقاط مختلف کشور پیدا کنید. داشتن یک وب سایت مرتبط با کسب و کار باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد. امروزه کسب و کار‌های بزرگ و کوچک فراوانی وجود دارند که از این امکان استفاده می‌کنند.

۲-تولید محتوا در مورد کسب و کارتان

 

8 روش بازاریابی رایگان3

 

محتوای خوب و مفید نیاز بسیاری از کاربرانی می‌باشد که از اینترنت استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با تولید چنین محتوایی در مورد کسب و کارتان مخاطبان زیادی را جذب کنید. می‌توانید در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید محتوای آموزشی ارائه دهید تا علاوه بر رفع نیاز مخاطبان و جذب آن‌ها مشتریان وفاداری نیز برای خودتان پیدا کنید. برای انجام یک بازاریابی موفق از طریق محتوا باید مخاطبانی که با کسب و کار شما مرتبط هستند را به خوبی بشناسید و بدانید که آن‌ها دقیقاً به دنبال چه اطلاعاتی هستند و به چه محتوایی نیاز دارند. سعی کنید از دید یک کاربر به محتوایی که تولید کرده‌اید نگاه کنید. آیا این محتوا از دید یک کاربر مفید خواهد بود و آیا می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مخاطب نسبت به کسب و کار شما شود و یا خیر.

بازاریابی رایگان در اینستاگرام بازاریابی رایگان در تلگرام سایت‌های آگهی رایگان

۳-بازاریابی از طریق سایت‌های آگهی رایگان

همواره قرار نیست برای پخش آگهی برای کسب و کار خود هزینه پرداخت کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی در زمینه آگهی فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید به صورت رایگان هم اگهی‌های خود را در آن‌ها قرار بدهید و با معرفی بهتر کسب و کار خود مشتریان جدیدی را جذب کنید. سعی کنید آگهی‌هایی که در این سایت‌ها قرار می‌دهید مختصر و مفید باشند. زیاده‌گویی و توضیح بیش از حد می‌تواند باعث شود که مخاطبان تمایل خود را برای دیدن آگهی شما از دست بدهند. همچنین تعداد سایت‌هایی که خدمات انتشار اگهی به صورت رایگان را انجام می‌دهند، زیاد می‌باشد. سعی کند از سایت‌های معتبر‌تر در این زمینه استفاده کنید تا تاثیر آگهی‌های شما بیشتر شود و افراد بیشتری آن‌ها را ببینند.

اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی بازاریابی رایگان بازاریابی رایگان از طریق فیس بوک

۴-بازاریابی رایگان در تلگرام

 

8 روش بازاریابی رایگان4

 

تلگرام اپلیکیشن پیامرسانی است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در کشور خودمان نیز افراد زیادی از این اپلیکیشن استفاده می‌کند. تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان کانالی را مرتبط با کسب و کارتان ایجاد کنید. بعد از ساخت کانال می‌توانید آن را به افرادی که با کسب و کار شما مرتبط هستند معرفی کرده و کاری کنید که آن‌ها عضو کانال شما شوند. سپس تنها کاری که باید بکنید این است که اخبار و اطلاعات مرتبط با کسب و کارتان را بر روی کانال تلگرامی که ایجاد کرده‌اید، منتشر کنید.

در حال حاضر کسب و کار‌های مختلفی از تلگرام به عنوان یک ابزار تاثیرگذار برای بازاریابی استفاده می‌کنند. به طور معمول افراد در طول روز چند بار تلگرام خود را چک می‌کنند و این اپلیکیشن یک فرصت طلایی برای کسانی محسوب می‌شود که می‌خواهند کسب و کار خود را به صورت گسترده معرفی کرده و با مخاطبان یک ارتباط موثر را برقرار کنند.

ابزارهای تحلیل بازاریابی اینترنی استتراتزی بازاریابی

۵-بازاریابی رایگان از طریق فیس بوک

 

8 روش بازاریابی رایگان5

 

 

فیس بوک نیز شبکه‌ای اجتماعی است که دارای محبوبیت خوبی می‌باشد و افراد زیادی در کشور خودمان از آن استفاده می‌کنند. شما در فیس بوک می‌توانید صفحه‌ای را مرتبط با کسب و کار خود درست کنید و از طریق آن با مخاطبان ارتباط برقرار کنید. هر کدام از این مخاطبان می‌توانند در آینده به مشتریان شما تبدیل شوند. ایجاد یک صفحه مرتبط با کسب و کارتان در فیس بوک برای شما هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت اما مزایای زیادی را نصیب شما خواهد کرد. شما می‌توانید در فیس بوک با تعداد زیادی از افراد ارتباط نزدیکی برقرار کنید.

همچنین می‌توانید با انتشار محتوایی مفید در مورد کسب و کاری که دارید باعث جذب تعداد بیشتری از مخاطبان در این شبکه اجتماعی شوید. این شبکه اجتماعی اطلاعات آماری دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید نتیجه فعالیت‌های خود را به طور دقیق ببینید. با صرف وقت در فیس‌بوک می‌توانید بازاریابی تاثیرگذاری را به صورت رایگان تجربه کنید.

آموزش بازاریابی شبکه ای آموزش بازاریابی محتوا آمیخته بازاریابی

۶-اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی

گاهی اوقات یک کلیپ کوتاه می‌تواند بهتر از چند صفحه مطلب و اگهی کسب و کار شما را معرفی کنید. امروزه در فضای اینترنت سایت‌هایی فعالیت می‌کنند که به شما اجازه می‌دهند که ویدئو‌های خود را به صورت رایگان منتشر کنید تا افراد دیگر بتوانند آن‌ها را ببیند. شما می‌توانید در مورد کسب و کار خود کلیپ‌های مختصر و مفیدی را تولید کرده و با اشتراکگذاری آن‌ها محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. انتشار ویدئو یکی از تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی است با کمی خلاقیت می‌توانید ویدئو‌های جالبی بسازید و با جذب مشتریان بیشتر باعث افزایش درآمد خود شوید.

10 اصل سئو و بازاریابی محتوا آموزش بازاریابی

۷-بازاریابی رایگان در اینستاگرام

 

8 روش بازاریابی رایگان4

 

اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی است که در چند سال اخیر شاهد افزایش محبوبیت آن بوده‌ایم. در حال حاضر افراد زیادی از قشر‌های مختلف جامعه از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی تصویر محور است. شما می‌توانید صفحه‌ای را برای کسب و کار خود ایجاد کرذه و عکس‌ها و کلیپ‌های کوتاه مرتبط با کسب و کارتان را منتشر کنید. شما در اینستاگرام می‌توانید با طیف گسترده‌ای از مخاطبان ارتباط و تعامل داشته باشید.

فراگیر بودن اینستاگرام یک فرصت طلایی برای بازاریابی است که پیشنهاد می‌شود به هیچ وجه آن را از دست ندهید. بازاریابی در اینستاگرام به وسیله انتشار عکس‌ها و کلیپ‌های کوتاه انجام می‌شود که برای شما هزینه‌ای در پی نخواهد داشت. انتشار محتوای مفید در اینستاگرام نیز باعث جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد. فراموش نکنید که انتشار محتوای خوب در فضای اینترنت همواره می‌تواند کلید موفقیت شما در بازاریابی باشد. اینستاگرام فضایی بسیار مناسب برای انتشار عکس‌ها ویدئو‌های شما است.

۸- بازاریابی ایمیلی

 

8 روش بازاریابی رایگان7

 

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های بازاریابی است که به طور رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از این روش لازم است که در ابتدا بانک اطلاعاتی از ایمیل‌های مخاطبان خود به دست بیاورید. بهترین راه برای به دست آوردن ایمیل مخاطبان این است که که از آن‌ها بخواهید در خبرنامه شما عضو شوند و ایمیلشان را در اختیار شما قرار دهند. زمانی که شما بتوانید افرادی را که با کسب و کار شما مرتبط هستند را راضی کنید که ایمیلشان را در اختیار شما قرار دهند، این فرصت را خواهید داشت که یک ارتباط موثر و پایدار را با آن‌ها برقرار کنید.

می‌توانید آن‌ها را از محصولات و تخفیفات جدید و همچنین اخبار مربوط به کسب و کارتان آگاه کنید. برای تاثیرگذاری بازاریابی ایمیلی باید نکاتی را رعایت کنید،  به عنوان مثال دقت کنید که تنها ایمیل‌های مرتب به کسب و کارتان را برای ان‌ها ارسال کنید و از ارسال مطالب غیر مرتبط خودداری کنید چرا که ارسال مطالب غیر مرتب می‌تواند باعث شود که مخاطبان به ایمیل‌های شما به شکل مزاحم نگاه کنند.

نتیجه‌گیری

امروزه در دنیای تجارت کسب و کار‌هایی موفق خواهند شد که بتوانند خودشان را به خوبی معرفی کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنند. حتی اگر شما محصولات و خدمات خوبی هم ارائه دهید اما نتوانید خودتان را به مشتریان معرفی کنید باز هم شانس چندانی برای موفقیت نخواهید داشت. مهم‌ترین هدف یک کسب و کار رسیدن به سود بیشتر است. استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی می‌تواند شما را به این هدف نزدیک کند. در بین روش‌های متنوع بازاریابی روش‌هایی هستند که می‌توان بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب به ۸ روش بازاریابی پرداختیم که شما می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کرده و باعث رونق و گسترش کسب و کار خود شوید.