ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

بهترین راه های تبلیغات در تلگرام

خیلی از افراد در مورد تبلیغات در تلگرام و چگونگی بازخوردش سوال میپرسند،باید بگم که این تبلیغ بسیار تاثیرگذاراست ما در این مقاله شما را بهتر راهنمایی میکنیم پس تا آخر مقاله با ما باشید.

چرا تبلیغات در تلگرام

 

 

تبلیغات در تلگرام به گونه ایست که کاربران تنها با کلیک روی تبلیغ شما به وبسایت شما یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند. بعد از کوچ دسته جمعی کاربران وایبر و واتس آپ به  تلگرام و به خاطر امنیت و سرعت بالای آن و بعد از نامحدود کردن کانال های تلگرام شاهد هزاران کانال در موضوعات مختلف در ایران هستیم. و همانطور که میدانید کشور ما بیشتر آمار استفاده از تلگرام رو داره و بیش از ۳۰ میلیون نفر از تلگرام استفاده میکنند.

تبلیغات موثر

 

 

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که که در طول روز بسیاری از ما به کانالهای مختلفی سر میزنیم. خواندن مطالب مختلف در کانالهای تلگرامی به بخشی از زندگی ایرانیان تبدیل شده است بنابراین تلگرام میتواند یک فرصت طلایی برای کسب و کارها باشد که بتواند خود را بهترین شکل معرفی کنند و با این کار باعث افزایش درآمد خود بشوند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید چیزی در حدود ۱۷۰ هزار کانال تلگرامی ایرانی وجود دارد. این بدان معنی است که که تلگرام یک فضای بسیار مناسب برای قرار دادن تبلیغات میباشد.

این روش نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتی هزینه بسیار کمتری دارد و به همین جهت یک کسب و کار جدید نیز که بودجه کافی برای تبلیغات سنتی ندارد، میتواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. اگر تبلیغی که شما در فضای تلگرام منتشر میکنید به اندازه کافی جذاب باشد مخاطبان را وادارد میکند که آن را پیگیری کنند و در این حالت شما به هدف خود خواهید رسید. در ادامه این متن روشهای رایج تبلیغات در تلگرام را توضیح داده ایم و در ادامه نیز چند توصیه برای افرادی که تصمیم میگرند از تبلیغات تلگرامی استفاده کنند ارائه شده است.

 

روشهای متنوع تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام به روشهای متنوعی انجام میشود که به صورت موردی به این روشها میپردازیم اما لازم است که همیشه به این نکته توجه کنید که همه روشهای تبلیغات در تلگرام نمیتواند برای شما مفید واقع شود و برخی از انها ممکن است تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما شوند. پس اولین گام برای تبلیغات تلگرامی این است که شما از روشهای مفید استفاده کنید تا بتوانید از وقت و هزینه ای که صرف میکنید نتیجه دلخواه را کسب کنید.

استفاده از افراد تاثیرگذار برای تبلیغات

 

 

در همین ابتدا باید بگوییم که این روش برای کسب و کارهایی مفید است که بتوانند هزینه بالای آن را تامین کنند چرا که این روش دارای هزینه نسبتا بالایی برای شما خواهد بود. این روش بدین صورت است که شما از افرادی که در فکر مردم تاثیرگذار هستند استفاده میکنید و تبلیغات خود را انجام میدهید. این فرد میتواند یک خواننده، ورزشکار و یا یک فرد عادی باشد که مردم او را میشناسند و دوست دارند.

در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که طرفداران زیادی دارند شما میتوانید از این افراد بخواهید که کسب و کار شما را تبلیغ کنند و البته برای این کار معولاً باید هزینه زیادی را پرداخت کنید اما در نقطه مقابل با انجام این کار میتوانید نتایج خیلی خوبی را نیز بگیرید. افراد مطرح زیادی هستند که کانال تلگرامی دارند و زمانی که این افراد کسب و کار شما را به دیگران معرفی کنند تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبان خواهد گذاشت. این روش را میتوان پر هزینه ترین روش تبلیغات در تلگرام دانست که مناسب برندهای با سابقه است که بتوانند از پس هزینه های ان بر بیایند.

کانال خوب تلگرام کسب و کار کسب و کار تلگرامی محتوای خوب و تاثیر گذار

تبلیغات به صورت بازدیدی

این روش را میتوان یکی از رایجترین و مطمعن ترین انواع روشهای تبلیغات در تلگرام دانست. زمانی که شما از این روش استفاده میکنید با توجه به بازدیدی که ازتبلیغات شما میشود هزینه ای را پرداخت خواهید کرد. شما میتوانید تعداد بازدیدی را که برای تبلیغات خود در نظر گرفته اید را از قبل هماهنگ کنید و تنها هزینه تعداد بازدیدهایی را بپردازید که خودتان انتخاب کرده اید. اگر میخواهید با استفاده از این روش بازدهی بیشتری به دست بیاورید بهتر است تبلیغات خود را در کانالهای مرتبط منتشر کنید.

راه های تبلیغات در تلگرام کانال تلگرام کانال تلگرام پربازدید کانال تلگرام جالب

تبلیغات ساعتی و ثابت تلگرام

 

 

در این روش شما مبلغ مشخصی را به صاحبان کانالها و یا مجری تبلیغاتی خود پرداخت میکنید و تبلیغات شما برای مدت زمان مشخصی در کانالهای تلگرامی منتشر خواهند شد. زمانی که شما از این روش استفاده میکنید دیگر درگیر تعداد ممبرها و تعداد بازدیدها نخواهید شد. اگر میخواهید از این روش برای تبلیغات تلگرامی خود استفاده کنید باید به شما بگوییم که باید زمان مناسبی را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید.

برای مثال فرض کنید شما تصمیم گرفتید که تبلیغات شما برای مدت زمان ۱۲ ساعت در تلگرام منتشر شود پس باید تصمیم بگیرید که چه زمانی در طول شبانه روز برای انتشار تبلیغات شما مناسبتر است. تعداد اعضای کانال، موضوع کانال و همچنین میزان هدفمند بودن تبلیغات شما از جمله عواملی است که در میزان هزینه های شما برای استفاده از این روش تبلیغات تلگرامی تاثیرگذار خواهند بود.

آیا تبلیغات در تلگرام موثر است؟ بهترین راه های تبلیغات در تلگرام

افزایش اعضای کانال

 

یکی از روشهایی که متداول شده است اما ما استفاده از آن را به هیچ وجه به شما توصیه نمیکنیم این است که شما در قبال پرداخت پول تعدادی اعضا را به کانال خود اضافه میکنید. این روش بازده خاصی برای شما به همراه نخواهد داشت و تنها باعث اتلاف بودجه تبلیغاتی شما خواهد شد. زیرا اعضای اضافه شده اگر واقعی هم باشند به احتمال زیاد به مطالب و محتوای کانال شما علاقه و ارتباطی ندارند پس در نتیجه با کانال شما تعاملی نیز برقرار نخواهند کرد. زمانی که شما از این روش استفاده میکنید تنها چیزی که عایدتان میشود یک عدد است که در واقع هیچ سودی برای شما به همراه نخواهد داشت.

تبلیغات در تلگرام تبلیغات در تلگرام موثر تبلیغات در تلگرام؟ چرا تبلیغات در تلگرام؟

تبلیغات در تلگرام با استفاده از روش کلیکی

 

 

روش بعدی که میخواهیم به آن بپردازیم تبلیغات کلیکی در تلگرام است که توسط سامانه های تبلیغات در تلگرام اجرا میشود. با استفاده از این روش شما قادر هستید که بر اساس قیمت هر کلیک بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنید و میتوانید موضوع کانالهایی که دوست دارید تبلیغات شما در آنجا به نمایش در بیایند را نیز مشخص کنید. استفاده از این روش به شما این امکان را میدهد که تها بابت کلیکهایی که بر روی تبلیغات و لینک های شما میشود هزینه ای را بپردازید. مزیت استفاده از این روش این است که میتواند بازدهی تبلیغات تلگرامی شما را افزایش دهد.

البته در هنگام استفاده از این روش باید به این موضوع دقت کنید که سامانه تبلیغ کننده ای که شما از ان استفاده میکنید نظارت مناسبی بر روی کانالهای خود داشته باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است تعداد زیادی کلیکهای غیر واقعی بر روی لینک تبلیغ شما صورت بگیرد.

توصیه های مهم

 

تبلیغات در تلگرام

 

 اگر صاحب کسب و کار هستید حتما یک کانال با محتوای خوب و تاثیر گذار در تلگرام راه اندازی کنید; تبلیغات خودتان را درگروه ها و سوپر گروه ها انتشار کنید ،حتما بازخورد مثبتی در کسب و کارتان میگیرید، مخصوصا در حال حاضر که بیشتر افراد در این شبکه ها در حال جستو جو و فعالیت هستند .

بر خلاف تبلیغات سنتی همچون تبلیغات در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری; در اینجا لازم نیست از کاربران انتظار داشته باشید که بعد از دیدن تبلیغ شما، نشانی وب سایت یا شماره‌‌ی تلفن شما را به خاطر بسپارند. شما می‌توانید تبلیغات در تلگرام  را طوری طراحی کنید; که کاربران تنها با یک کلیک  روی تبلیغ شما به وبسایت شما یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند.

همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود که تبلیغات در اینستاگرام می باشد یا صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌ بازار یا اپ‌ استور; آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌ تونز و مانند آن هدایت کنید.

محتوای یک کانال خوب

 

 

با ارسال هدفمند تبلیغات در تلگرام می توانید مشتریان کسب و کار خود تان را پیدا کنید و افزایش درآمد  داشته باشید.اگر محتوای کانال شما خوب و تخصصی باشد ; افراد به صورت ناخوداگاه محتوای کانال شما را اشتراک گذاری میکنند وخود به خود باعث تبلیغات رایگان برای شما میشود ; پس باز هم تاکید میکنم ، محتوایی که داخل کانال قرار میدهید را با دقت و به بهترین شکل ممکن قرار دهید.مثالی که در مورد یک کانال خوب میتوانم بزنم کانال گیزمیز است که در ماه حدود ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد.

نتیجه گیری

پس تلگرام بستر بسیار خوبی برای کسب درآمد و افزایش سرمایه بوده پس از این فرصت استفاده کنید و سریع عمل کنید; مخصوصا در حال حاضر که فضاهای مجازی روز به روز در حال عوض شدن هستند. همین حالا دوستانی که احساس میکنید به این مطالب احتیاج دارند رو دعوت کنید تا از آموزشهای ما استفاده کنند و کسب و کار خودشون رو رونق بدهند.

شاد، پیروز و سربلند باشید.

هوش مالی چیست و چگونه به پولدار شدن ما کمک می کند

تفاوت در میزان هوش مالی افراد بستگی به تفاوت در دیدگاه های آنها نسبت به پول و تفاوت در رفتار انها با پول است. حال از شما میخواهم به این سوال پاسخ دهید به نظر شما داشتن یک ماشین فوق العاده گرانقیمت برای شما سرمایه محسوب میشود و یا نوعی بدهی است؟

البته داشتن همچین ماشینی مطمعناً لذت بخش خواهد بود اما در حال حاضر به این موضوع فکر نکنید و سپس پاسخ سوال را بدهید. افرادی که دارای هوش مالی بالاتری هستند درجواب خواهند گفت که داشتن همچین ماشینی یک بدهی است چرا که هزینه های زیادی برای نگهداری از ان باید پرداخت شود و … اما کسی که دارای هوش مالی کمتری است به ماشین خود به چشم یک سرمایه نگاه میکند. این تفاوت دیدگاه ها در زمینه های دیگر مالی نیز بین افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند و کسانی که دارای هوش مالی پایینی هستند وجود دارد. اگر علاقه مند شدید که در مورد هوش مالی بیشتر بدانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هوش مالی

 

 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید چرا برخی از افراد به راحتی پول در می آورند و در مقابل برخی از افراد با اینکه تلاش میکنند هم نمیتوانند به راحی پول در بیاورند؟ امیدوارم جواب شما وجود یا عدم وجود شانس نباشد. برای پولدار شدن و کسب درامد نیز باید از نوعی هوش برخوردار بود که متفاوت از هوش عمومی افراد است. به این نوع هوش ثروتساز، هوش مالی گفته میشود.

هوش مالی به شما این فرصت را میدهد که از موقعیتها و فرصتهایی که جهان هستی در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید تا بتوانید به درآمد بالاتری برسید. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که اگر شما پول خوبی هم به دست بیاورید اما از هوش مالی خوبی برخوردار نباشید ممکن است با وجود این درآمد مناسب هم نتوانید به سمت ثروتمند شدن حرکت کنید. هوش مالی ما در واقع ان بخشی از هوش ما است که برای حل مسائل مالی مورد استفاده قرار میگیرد. با وجود هوش مالی میتوان از فرصتها به بهترین شکل استفاده کرد و حتی فرصتهایی را که دیگران ممکن است نبینند را شناسایی کرده و مورد استفاده قرار داد.

هوش مالی رفتار شما با پول است

میتوانیم هوش مالی شما را چگونگی رفتار شما با پول نامید. آیا شما این توانایی را دارید که به راحتی جریان پول را وارد زندگی خود کنید و آیا یاد گرفته اید که چگونه پول شما میتواند برای شما پول تولید کند یا اینکه چگونه میتوانید سرعت ورود پول به چرخه زندگی خود را افزایش دهید. تمامی این مسائل بستگی به میزان هوش مالی شما دارد. رابرت کیوساکی کسی  است که در مورد هوش مالی کتاب منتشر کرده است. او در یکی از کتابهایش در مورد پول اینگونه میکوید : «پول مانند سگ دست اموزش شما است اگر بتوانید رفتار صحیحی با او نشان دهید هر زمانی که برایش تکه چوبی بیاندازید خیلی سریع میرود و آنرا برایتان میاورد پول هم دقیقاً همین کار را میکند.

کسب درامد بیشتر

 

 

مهمترین مزیتی که داشتن هوش مالی بالاتر برای شما به همراه خواهد داشت این است که میتوانید کسب درآمد بیشتری داشته باشید. افرادی که هوش مالی بالاتری دارند میتوانند درامد ماهانه بیشتری به دست بیاورند. به این نکته توجه کنید که هوش مالی با هوش ذهن متفاوت است. برای اثبات این جمله مثال های زیادی را میتوان ارائه کرد. افراد زیادی دیده میشوند که با داشتن معدل فارغ التحصیلی بالا و قرار داشتن جزء نفرات ممتاز کلاسهای دانشگاه نتوانسته اند بعد از تحصیل به درآمد مناسبی برسند و نمیتوانند به میزان مناسبی درامد کسب کنند.

در نقطه مقابل نیز افراد دیگری وجود دارند که از نظر تحصیلی جزء نفرات ممتاز نبوده اند اما دارای هوش مالی قوی بوده و با استفاده از همین هوش مالی توانسته اند درآمد ماهانه خیلی بالایی داشته باشند. هوش مالی را میتوان اینگونه نیز تعریف کرد که شامل اطلاعات و تجاربی است که میتواند به شما کمک کند که با سرعت زیادی پول را وارد چرخه زندگی خود کنید.

محافظت از ثروت و حفظ آن

 

درامدها باید در راهی یا برای چیزی خرج شوند اما این موضوع مهم است که کجا و چطور خرج شوند. هوش مالی به افراد کمک میکند که بتوانند از ثروت خود محافظت کنند. کسی که دارای هوش مالی پایینی است حتی اگر ثروتمند هم باشد در محافظت و حفظ پول خود دچار مشکل میشود. او نمیداند از چه راهی میتواند کاری کند که پول او برایش کسب درامد کند. در نهایت مجبور میشود یا پول خود را درحسابهای بانکی قرار دهد و به سودی ناچیز بسنده کند و یا اینکه دست به تصمیمات اشتباه یزند و بخشی یا تمام پول خود را از دست بدهد.

هوش مالی در اینجا به کمک افراد می آید. کسی که دارای هوش مالی بالایی است به سودهای ناچیز بانکی رضایت نخواهد و در مقابل با استفاده از هوش ملی خود میتواند تصمیمات درستی برای سرمایه گذاری بگیرد که علاوه بر حفظ امنیت پولی که در اختیار دارد بتوانند از ان پول سود عالی نیز به دست بیاورد. به عبارت دیگر میتوان گفت که پول در نزد شخصی که دارای هوش مالی بالایی است امنیت بیشتری خواهد داشت.

هوش مالی نوعی مهارت ذهنی

 

 

هوش مالی را میتوان نوعی مهارت یا عملکرد ذهنی دانست که در نهایت میتواند ثروت را به زندگی شما وارد کند. افرادی که پول زیادی وارد زندگیشان میشود از قبل اصول و علم ثروتمند شدن را یاد گرفته اند. متاسفانه باید گفت که در کشور خودمان در دوران کودکی هیچ توجهی به هوش مالی نشده است. در زمان مدرسه اگر کودکی میگفت که میخواهد یک دکتر شود احتمالاً اطرافیان او را تشویق میکردند اما اگر کودکی میگفت که دوست دارد یک فروشنده یا کاسب شود ممکن بود این هدف او چندان مورد استقباال اطرافیانش قرار نگیرد.

عدم توجه به هوش مالی باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد. برای مثال افراد تحصیلکرده زیادی را میبینیم که با وجود داشتن هوش تحصیلی بالا و رسیدن به موفقیتهایی در این زمینه اما قادر نیستند از این توانایی خود کسب درامد کنند واین موضوع دلیلی ندارد به جزء کمبود هوش مالی که در سطح وسیعی از جامعه مشاهده میشود.

آیا میتوان هوش مالی را تقویت کرد؟

 

 

بدون اغراق هوش مالی را میتوان به عضلات بدن تشبیه کرد. شما قادر هستید مانند عضلات بدنتان هوش مالی خود را نیز تقویت کنید. تنها کافی است که بر روی ان کار کنید. هوش مالی شامل اطلاعات مالی شما، مطالعات، تجارب، توجه کردن و یادگیری رفتار کسانی که هو ش مالی بالایی دارند و …. تمامی این موارد در کنار هم جمع شما و به یک دارایی ارزشمند به نام هوش مالی تبدیل خواهد شد. شما میتوانید با تمرین و کار کردن بر روی هوش مالی خود این توانالیی را تقویت کنید.

توجه به افراد موفق

افرادی که توانسته اند به ثروت و موفقیت در این زمینه برسند داری هوش مالی بالایی هستند و این هوش مالی باعث میشود که انها رفتارهای خاصی داشته باشند. مطمعناً هر انسانی منحصر به فرد است اما با این وجود برخی از رفتارها در بین اکثر کسانی که دارای هوش مالی بالایی هستند مشترک است. یکی از کارهایی که شما میتوانید برای افزایش هوش مالی خود انجام دهید این است که به عملکرد و رفتار افرادی که توانسته اند ثروتمند شوند توجه کنید در ادامه برخی از این رفتارها را برای شما توضیح داده ایم.

کاهش بدهی ها

 

 

افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند همواره تلاش میکنند که بدهی های خود را کاهش دهند. این افراد اگر زمانی مجبور شوند زیر بار بدهی بروند همواره تلاش میکنند که با سودی که از سرمایه گذاریهای هوشماندانه خود به دست می اورند این بدهی ها را صاف کنند. آنها میدانند که قرض بالا آوردن بار سنگینی بر روی دوش آنها قرار میدهد پس به همین دلیل قبل از تصمیمگیری برای هر خریدی سعی میکنند که مناسبترین قیمت را به دست بیاورند.

هوش مالی خوب هوش مالی در املاک هوش مالی عالی

تعیین اهداف

 

اهداف مالی ارتباط مستقیمی با طرح های عملیاتی دارد که افراد با هوش مالی بالا برای موارد مالی خود در نظر میگیرند. اهداف افراد با هوش مالی بالا شمامل دو دسته اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است و تعیین این اهداف به انها کمک میکند که ازمسیر منحرف نشده و در طول هر ماه و حتی در طول هر روز و هر ساعت بر روی دستیابی به این اهداف تمرکز کنند. این تمرکز باعث میشود که آنها بتوانند به اهداف مالی خود برسند.

این نکته را به یاد داشته باشید که رسیدن به هدف از خود هدف مهمتر است و هوش مالی مبتواند به شما کمک کند که به اهداف مالی خود برسید. علاوه بر تعیین هدف این افراد برای موارد مالی خود دارای طرح عملیاتی جامعی هستند. بعد از تعیین این طرح عملیاتی آنها اهدافی را برای مدیریت و پیاده سازی این طرح ها انتخاب میکنند. همانطور که گفته شد ممکن است گاهی اوقات این اهداف حتی به صورت روزانه تعیین شود. تمامی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در خدمت اجرای طرح عملیاتی مالی انهعا خواهد بود.

هوش مالی چیست و چگونه به پولدار شدن ما کمک می کند هوش مالی چیست؟

پس انداز برای سرمایه گذاری در آینده

 

 

همانطور که گفته شد هوش مالی به افراد اجازه میدهد که بتوانند سرمایه گذاریهای پرسود و کم خطری را انجام بدهند. افرادی که از هوش مالی بالایی برخوردار هستنمد به طور مرتب بخشی از پول خود را پس انداز میکنند با این تفاوت که انها این پول را با این امید پس انداز میکنند که بعداً بتوانند ان را به جریان انداخته و به وسیله ان سرمایهگ ذاریهای مناسبی انجام بدهند. این افراد به خوبی یاد گرفته اند که پول نقد میتواند به انها این قدرت را بدهد که در اینده از فرصتهای سرمایهگ ذاری به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

هوش مالی بالا هوش مالی چیست

داشتن استراتژی خرج کردن

 

افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند درباره هر مبلغی که قرار است خرج کنند با دقت و تامل رفتار میکنند. آنها میدانند که  هرخریدی هر چند کوچک میتواند برای انها پیامدهایی داشته باشند. انها میدانند که خرج کردن پولشان در جاهای غیر ضروری میتواند در اینده فرصتی برای سرمایه گذاری را از انها بگیرد. هوش مالی به این افراد قدرت پیشبینی میدهد که بتوانند پیامدهای احتمالی خرج کردن پولشان را پیشبینی کنند و سپس برای خرج کردن و یا نکردن پول خود تصمیم بگیرند. آنها یاد گرفته اند که خرج کردن پولشان برای موارد غیر ضروری هر چند هم که کوچک باشد در دراز مدت میتواند برای انها پیامد های ناخوشایندی به همراه داشته باشد به همین دلیل برای تصمیمگیری درمورد خرج کردن پولشان همیشه اولویت بندی هایی را در نظر میگیرند.

شروع کسب وکار و هوش مالی نکات هوش مالی هرم هوش مالی هوش مالی

افراد دارای هوش مالی بالا تشنه اطلاعات هستند

 

 

افرادی که دارای هوش مالی بالا هستند همیشه تشنه یادگیری میباشند و هیچگاه این حس را ندارند که همه چیز را میدانند. نکته جالب اینجاست که افرادی که با استفاده از هوش مالی خود توانسته اند به ثروت های خیلی زیادی دست پیدا کنند نیز همواره تشنه یادگیری هستند. انها همیشه سعی میکنند در حوزه های مختلفی وارد شوند و یاد بگیرند. کسی که دارای هوش مالی بالا و دارای ثروت زیادی است با کسب اطلاعات و یادگیری در مورد یک کسب و کار جدید خوشحال میشود چرا که حس میکند دریچه ای جدید برای موفقیت به سوی او باز شده است. یکی از راه های افزایش هوش مالی شما این است که همیشه به دنبال یادگیری و کسب اطلاعات درمورد کسب و کارهای جدید باشید.

تاثیر هوش مالی پدر بر فرزندان روش های افزایش هوش مالی

روابط اجتماعی

 

افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند همواره سعی میکنند با کسانی ارتباط برقرار کنند که انها نیز مسیر موفقیت را طی کرده باشند. هدف مالی افراد ثروتمنمد شدن است اما مسیرهای رسیدن به این اهداف بسیار متنوع است. کسانی که هوش مالی بالایی دارند سعی میکنند با کسانی دوست شوند که انها نیز مسیر موفقیت مالی را طی کرده اند و تلاش میکنند از این افراد اطلاعات مسیری را که طی کرده اند به دست بیاورند. آنها با ایجاد ارتباط و دوستی با افراد مالی موفق تلاش میکنند بر آکاهی و اطلاعات مالی خود اضافه کنند.

آزمون هوش مالی آموزش هوش مالی بهبود هوش مالی

نتیجه گیری

 

هوش مالی ابزاری است که با استفاده از ان میتوانید به موفقیتهای مالی دست پیدا کنید. متاسفانه در کشور ما توجه کمی به هوش مالی شده است. در مدرسه چیزهای زیادی یاد میگیریم اما در مورد کسب و کار و فروش و موارد مربوط به این حوزه چیزی به ما یاد داده نمیشود. نکته امیدوار کننده این است که میتوان هوش مالی را تقویت کرد و به عنوان دارایی ارزشمندی برای رسیدن به ثروت و حفظ ثروت از آن استفاده کرد.

کسب و کار کفپوش سه بعدی

با سلام خدمت تو دوست عزیزم امیدوارم هر جای ایران یا جهان که هستی حالت عالی باشد. در این هفته در مورد فوت کوزه گری جالبی میخواهم با شما صحبت کنم البته قبلش باید داستان آن را برای شما تعریف کنم.

دیوار و سقف سه بعدی سه بعدی فوت کوزه گری

کفپوش سه بعدی

 

 

 چند هفته پیش خانه یکی از اقوام مهمانی رفته بودم. داخل یکی از اتاقهایشان که رفتم. دیدم که دیوار، کفپوش و سقف ان خیلی خاص بود و من در مورد ان سوال کردم. به من گفتند که این تکنولوژی جدیدی است که به ایران وارد شده است که شامل کفپوش سه بعدی و سقف سع بعدی میشود. با استفاده از این این کفپوشها اتاق خاصی را درست کرده بودند.

فوت کوزه گری تولید محتوا کار کفپوش سه بعدی کسب و کار کسب و کار جدید

من به یکی از دوستانی که در تیم اموزشی ماهان تیموری فعالیت میکند و در قسمت تولید محتوا است گفتم که در مورد این کسب و کار  تحقیق کنید که اگر کار جدیدی است ان را معرفی کنیم چرا که میتوان از آن درامد خوبی به دست اورد. همکار ما بعد از تحقیقات یک سری اطلاعات جمع اوری کرد و امروز میخواهیم در مورد کسب و کار کفپوش سه بعدی سقف سه بعدی .و دیوار سه بعدی به عنوان یک کسب و کار جدید برای شما صحبت کنیم.

بدون نیاز به سرمایه بالا

 

 

دوستان به نظر شما این کار برای چه افرادی مناسب است؟ خیلیها میگویند که سرمایه اولیه و پول برای انجام یک کار  نداریم. من به آنها میگویم اشکالی ندارد چرا که کارهایی هستند که شما با یک سرمایه خیلی خیلی کم میتوانید انها را شروع کنید. این کار هم جز همین کارها است چرا که نه نیاز به دفتر کار خاصی دارد و نه نیاز به نیرو و سیستم دارد. در واقع شما با راه اندازی این کار خویشفرما میشوید. سرمایه این کار تنها برای آموزش این کار است و لوازم کاری که شما باید تهیه کنید.

برای اموزش این کار شرکتهایی هستند که در این زمینه فعالیت میکنند و از ۷۰۰-۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان برای اموزش این کار هزینه دریافت میکنند. این کار یک سری وسایل نیز احتیاج دارد که تهیه آنها بین ۱ میلیون تا یک میلیون پانصد هزارتومان هزینه خواهد داشت. یعنی اگر شما پیش بهترین شرکت آموزش ببینید به همراه هزینه تهیه وسایلتان این کار تنها در حدود ۳ میلیون تا ۳٫۵ میلیون تومان سرمایه احتیاج دارد. غالباً من میگویم از جایی این خدمات را دریافت کنید که در کار خودشان حرفه ای باشند و شما را پشتیبانی کنند چرا که کار فنی خیلی مهم است که چطور شما بتوانید کسب درآمد کنید.

کسب و کار کفپوش سه بعدی کسب و کار موفق کفپوش سه بعدی موفقیت مالی

چه افرادی از سراسر ایران اگر وارد این کار شوند میتوانند موفقیت مالی کسب کنند؟

 

 

افرادی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت میکنند این کار میتواند برای انها خیلی مناسب باشد. این کار دارای ۵۰% سود خواهد داشت. برای مثال اگر مکانی هزینه کفپوش، دیوار و سقف سه بعدی ان ده میلیون تومان باشد ۵ میلون تومان از ان سود خواهد بود. افرادی که وارد این حرفه میشوند اگر فروشندگان خوبی باشند حداقل درآمد انها ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومان به صورت روزانه خواهد بود.

موفقیت مالی خوب موفقیت مالی عالی

پس اگر شما فروشنده خوبی باشید و یک مقدار سلیقه خوبی هم داشته باشید و بتوانید خوب دیزاین بدهید خیلی خوب میتوانید در این کار رشد کنید البته پشتکار هم در همه کارها بسیار مهم است. پس سعی کنید اگر تصمیم گرفتید و خواستید وارد این کار شوید روی فروش ان به خوبی فکر کنید. و در قدم بعدی سعی کنید در هر کاری که میخواهید وارد شوید حرفه ای شوید و تا انتهای مسیر آن کار را طی کنید.

شرکت معتبر در این زمینه

 

 

از اقای اکبری یکی از همکاران ما که در قسمت فوت کوزه گری تولید محتوا را انجام میدهد تشکر میکنم. از ایشان پرسیدم که بهترین شرکتی که در این زمینه در ایران فعالیت میکند چه شرکتی است؟ در جواب گفتند که اولین شرکتی که در این زمینه وارد ایران شده است بهترین شرکت هم در این زمینه محسوب میشود به اسم شرکت ایساتیس که شماره های این شرکت در انتهای مطلب قرار داده میشود. آگاهی خود و اطلاعاتتان را افزایش دهید و اگر احساس میکنید در این بیزینس میتوانید بدرخشید. حتما این کار را انجام دهید.

امیدوارم هر جای ایران که هستید شاد و پیروز سربلند باشید.

 

دکتر مهدی خیراللهی

در این مقاله قصد داریم مختصری در ارتباط با دکتر مهدی خیراللهی که دارای مغز ثروتساز و ثروت کوانتومی می باشد صحبت کنیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

درباره دکتر خیراللهی

 

 

مهدی خیرالهی دارای دکترای ریاضیات بوده و همچنین کارشناس رشته الهیات گرایش علوم حدیث نیز میباشد. البته او تخصص هایی در زمینه های دیگر را ننیز دارا میباشد. او دارای تخصص در زمینه خانواده است . همچنین او متخصص در زمینه های خلاقیت و تجارت جهانی نیز به شمار میآید. دکتر مهدی خیراللهی عضو هیئت مدیره مجموعه بین المملی جاده ابریشم ژاپن بوده و همچنین در زمینه ریاضیات کاربردی نیز دارای تخصص میباشد.

مهارت ارتباط موثر دکتر خیرالهی

 

 

دکتر خیرالهی در زمینه نقش ریاضیات و فیزیک در زندگی و همچنین مهارت ارتباط موثر نیز دارای تخصص بوده و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و مدیریت پروژه لیزان پارسه راد میباشد. او به عنوان مشاور سیما فیلم و استاد نقد فیلم در سیما فعالیت کرده است و البته فعالیت های اجرایی دکتر خیر اللهی به همین جا ختم نمیشود. او لیدر مسابقات ریاضی جهانی اعزامی به کره جنوبی و همچنین استاد نخبگان و فعالان دانشگاه ها نیز بوده است.

مهدی خیراللهی

دکتر خیرالهی کیست؟

 

 

دکتر خیرالهی به عنوان مشاور اموزش و پرورش و همچنین کارشناس مباحث سیاسی شبکه سحر نیز فعالیت کرده است. فعالیت عنوان کارشناس سیمای بوسنی و کارشناس سیمای فرانسه از دیگر فعالیت های دکتر مهدی خیراللهی است. دکتر خیر اللهی فعالیت های آموزشی بسیار زیادی نیز داشته است که به برخی از آنها میپردازیم.

دکتر خیراللهی کارگاهای مختلفی را در کشورهایی مانند ژاپن، ترکیه، امارات، کره جنوبی، سوریه و …  اجرا کرده است. همچنین دکتر خیرالهی در دانشگاه های مختلفی در سطح کشور به انجام فعالیت های اموزشی پرداخته است که از این بین میتوان به دانشگاه تهران، یزد، کشاورزی مازندران، مشهد، تربیت دبیر، شهیر رجایی و عباسپور تهران اشاره کرد.

دکترخیراللهی زندگینامه کوانتومی مغز ثروتساز مغز ثروتساز و ثروت کوانتومی

کارگاه های آموزشی

 

 

دکتر خیرالهی کارگاه های اموزشی مختلفی با عناوین مهارت های تشکیلاتی، مهارت های ارتباط موثر ، نواوری روشهای تدریس، مدیریت زمان، جریان سازی، تولید علم، مهندسی خانواده و ازدواج نیز اجرا کرده است. از دکتر خیراهی تا کنون ۶ کتاب به چاپ رسیده است. مهارت های تشکیلاتی، مهارتهای ارتباطی، تولید علم، مهارت های تیمی و من میتوانم با ریاظیات رفتارتان را تغییر دهم، کتابهایی هستند که توسط دکتر خیراللهی به چاپ رسید اند. همچنین دکتر خیرالهی در حدود ۴۰ مقاله تخصصی با عناوین جهان های N بعدی، هندسه فضای تو در تو، انسان ریاضیات زندگی و …. ارائه کرده است.

ثروت کوانتوم یثروتساز خیراللهی دکتر مهدی خیراللهی

بهترین نکات برای تقویت استعداد

در این مقاله ما به بررسی مقدمه ای بر استعداد و برخی از سوالات برای کشف استعداد میپردازیم. استعداد چیزی است که وجود دارد و پرورش داده می شود. خودمان به عنوان یک فرد در زندگی شخصی و شغلی خود بهتر از هر شخص دیگری می توانیم استعداد های نهفته خویش را بشناسیم و آنها را تقویت کنیم.

چه چیزی در درون شما هست که در شخص دیگری نیست؟؟

همه ما استعداد خدادادی داریم که در درون ما نهفته شده است و برای دستیابی به هدف منحصر به فرد، باید بتوانیم استعدادهای نهفته را درک کنیم تا با آگاهی یافتن از آن بتوانیم تصمیم های مهمی را در زندگی خود بگیریم.

دانستن این موهبت های درونی ، تازه ابتدای کار است و با شروع این روند باب ایجاد تغییری ماندگار و مادام العمر برای خودمان باز میکنیم. هدف اصلی این است که از خود کنونی خودمان فراتر برویم و پیشرفت کنیم. اما اگر موهبت درونمان را درک نکنیم، نمیتوانیم بهره لازم را از شکوفایی ببریم. اگر روی استعداد درونیتان کار نکنید نمی توانید به هدفتان برسید.

در اصل موهبت تک تک ما در زندگی (استعداد های ذاتی) گمشده زندگی ما هستند که باید آنها را بشناسیم و کاملا منحصر به فرد است و ساختاری دارد که توسط خود فرد قابل اندازه گیری می باشد.

نحوه شکوفا کردن استعداد

 

 

برای برخورداری از نگرش و الگوی پایدار ، افکار، گفتار، روحیات و کردارتان باید با یکدیگر همسو باشد. ما اگر جملاتی را بگوییم که مغزمان آن را باور نداشته باشد یعنی گفتار ما تا عمق سلول هایتان نفوذ نکند، پس بخشی از وجودتان را شکوفا نکرده اید. در اصل استعداد ذاتی خود را شکوفا نکرده اید، و با تمرکز بر توانایی و قابلیت های خود می توانید استعداد ها را درک کنید و درتصمیم گیری هایتان از این موضوع استفاده کنید.

ما اگر به این پذیرش برسیم که استعداد و استعدادیابی مسئله ای جدا از شغل، عناوین درسی و به دور از مفاهیم حفظ کردنی یا درک کردنی است، باید بفهمیم که در اصل استعداد یابی چیست.؟؟؟؟

تعریف استعداد

 

 

 

 

یادگیری یک مهارت است که ملزم به انرژی کمتر و صرف زمان کمتری صورت بگیرد.

ما انسانها اگر زمان نامحدود و انرژی نامحدود داشته باشیم هرکاری را میتوانیم انجام دهیم، اما دنیا جایی است که زمان در آن محدود است. پس وقتی حرف از استعداد به میان می آید، یعنی اینکه من در چه مهارت هایی و در چه حوزه هایی می توانم با صرف کمترین زمان و انرژی به جلو بروم. پس یکی از دغدغه های مهم در زندگی شناسایی استعداد ها و توانمندی هایمان است.

همه پدرها و مادرها به خاطر علاقه شدیدی که به فرزندشان دارند و آرزوی قلبی آنها موفقیت فرزند در تحصیل، کسب و کار و ازدواج است، گاها با نظرات غیر علمی و غیر دقیق با جدیت مواردی را به فرزندان متذکر می شوند که امکان تصمیم اشتباه را به جای تصمیم درست برای آنها فراهم میکنند. و سعی در متقاعد کردن فرزند دارند در صورتی که اگر با توجه به استعداد و توانایی فرزند به او کمک شود، میتواند تصمیم منطقی تری داشته باشد. و پدر و مادر شاهد روز افزون موفقیت او در زمینه های مختلف زندگی باشند.

رابطه استعداد و شغل

 

 

تصمیم گیری در مورد شغل مورد نظر همیشه برای ما ساده به نظر می آید، اما در عمل اکثرا دچار تصمیمات اشتباهی میشویم. در جامعه اگر بررسی کنیم متوجه میشویم بسیاری از افرادی که رشته خاص یا کار خاصی را انجام می دهند به دیگران توصیه می کنند که به هیچ وجه دنبال آن کار یا آن رشته نروند و علت اصلی این است که این افراد اگر هم در آن کار موفق شده اند فقط به دلیل تلاش بی وقفه آنها بوده است. که با خستگی ، فرسودگی و درنهایت نارضایتی قلبی همراه است. چون اگر بر حسب استعداد ها و توانایی ها، مهارتهای لازم را کسب می کردند می توانستند با صرف انرژی کمتری نتیجه عالی تری بگیرند.

ما اکثرا فکر میکنیم که استعدادیابی فقط مربوط به شغل و رشته تحصیلی است، درصورتی که توجه به استعداد و توانمندی ها حتی در مسائل ساده ای مثل تفریح کردن در روز تعطیل می تواند به ما احساس رضایت بیشتری بدهد. ما باید برای استعدادهایمان وقت بگذاریم تا بتوانیم افکار را هدایت کنیم .

برخی از نمونه سوالاتی که می تواند در کشف استعداد به شما کمک کند

چه فعالیت هایی وجود دارد که وقتی درگیر آنها می شویم احساس میکنیم انرژی و انگیزه بیشتری گرفته ایم.؟؟؟؟

چه فعالیت هایی وجود دارد که حتی وقتی خسته هستیم یا استرس داریم بازهم شوق انجام آن کار را داریم؟؟؟

چه فعالیت هایی وجود دارد که بعد از انجام دادن آنها حس رضایت بیشتری داشتید؟؟؟؟

چه فعالیت هایی هستند که حتی تشویق نشدن توسط دیگران هم انگیزه شما را نسبت به آن موضوع کم نمی کند.؟؟؟

راهکار موفقیت در زندگی

 

استعداد

 

اگر میخواهیم در زندگی موفق تر شویم یادمان باشد باید سوالات خوبی از خودمان بپرسیم تا بتوانیم توانایی های ذاتی را درک کنیم و جامه عمل بپوشانیم. بهترین راه کمکی به خودتان این است که دفترچه کوچک و دو خودکار رنگی همیشه همراه داشته باشید و هروقت فعالیتی انجام می دهید و حس خوبی دارید آنرا با یکی از خودکار ها یادداشت کنید. و هر زمان هم که حس خوبی ندارید با خودکار دیگر آنرا ثبت کنید و در آخر هفته به بررسی آنها بپردازید.

 

نحوه پول درآوردن از استعداد هایمان

هرکسی استعدادی دارد و تقریبا از همه استعدادها می تواند پول در بیاورد.

کلید کار این است که آن استعداد پنهانتان را پیدا کنید و بعد آنرا به شکل یک بیزینس در بیاورید. هدف اصلیتان این باشد آنقدر ادامه دهید که به آن استعداد ذاتی خود برسید.

راهکارهایی برای تقویت استعداد

بهانه تراشی

به دنبال بهانه تراشی برای کارها نباشیم و خودمان را علت اصلی هر کاری بدانیم و مسئولیت صد در صد امور را بپذیریم

کشف نقاط قوت

 

 

نقاط قوت خود را پیدا کنید. چه ویژگی در شما وجود دارد که قابل تحسین است و دیگران آنرا منحصرا به شما نسبت میدهند

تقویت توانایی ها

آنچه در آن مهارت دارید را بشناسید و برای بهبود آن تلاش کنید

رضایت فردی

شما از کاری که رضایت دارید به احتمال زیاد آن کاری است که در آن شما استعداد لازم را دارید. همیشه به دنبال این باشید که چه کاری یا چه چیزی عمیقا شما را خوشحال میکند.

معنی استعداد مفهوم استعداد مقاله استعداد

انجام کارهای خوشحال کننده

فکر کنید و ببینید بهترین کاری که شما دوست دارید انجام دهید چیست که تا بحال آن را انجام نداده اید. به دنبال این باشید که کدام کار است که دیگران آنرا به خوبی انجام می دهند و شما هم دوست دارید که آن کار را انجام دهید.

استعداد استعداد چیست انواع استعداد تعریف استعداد

شنونده بودن

 

 

تلاش کنید مهارت شنونده بودن را یاد بگیرید. اگر خوب گوش کنید مردم خیلی چیزها در مورد توانایی های شما می گویند. و حتی از صحبتهای آنان می توانید نکات نابی را برای کشف استعداد های خود بدست بیاورید.

عبور از ترسهای خود

مهمترین عمل در کشف استعداد و تقویت استعداد های شما عبور از ترسهای شما می باشد. کارهایی را که از آن واهمه دارید در اولویت انجام دادن قرار دهید.وقتی وارد ترس خود شوید خواهید دید که غولی که از آن ساخته بودید انقدرها هم ترسناک نبوده است. و به راحتی از آن میگذرید.

شکستن مرزهای آسایش

بهترین راه پیدا کردن استعداد پنهان این است که کارهای کاملا جدید و ترسناک انجام دهید. چتر بازی را امتحان کنید، در رستوران زیر آواز بزنید و برای دیدن مکانی بروید که هیچ چیزی در مورد آن نمیدانید. دیوارهای قلمرو آسایشتان را بشکنید و مطمئن باشید که با این کار استعدادهایی را کشف میکنید که هیچگاه فکر آن را هم نمی کردید.

نتیجه گیری

 

 

بیشترین افراد متقاضی کار غالبا از قابلیت های خود اطلاع ندارند و به خاطر همین موضوع هم اعتماد به نفس کمی جهت اخذ شغل مورد نظر خود دارند، از سوی دیگر عمده دلایل تغییر شغل یا ریزش نیروی انسانی در سازمان ها عدم شناخت قابلیت ها و استعدادهای موجود منابع انسانی است.

دوست قدرتمندم یادت باشد که تغییر همیشه همراه با مقاومت ذهنی است و منطقه امن خودت را باید فرو بریزی. در این مرحله که نقش اساسی دارد همیشه سعی کن ثابت قدمی را حفظ کنی تا به درک جدیدی از مسائل برسی.