ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان

وجود خانه بازی برای کودکان از این جهت امری ضروری است که آپارتمان نشینی و فضای کم بازی انرژی کودکان را انباشته کرده است و آنها مکانی برای دویدن و بازی کردن یا به قول خودمان شلوغ بازی ندارند. خانواده های این کودکان باید آنها را به مکانی ببرند که کودکانشان بازی  و فعالیت کنند که در گذشته معمولاً برای بازی کودکانشان را به پارک می بردند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت ظرفیت پارکها کفاف نداد. این نبود وجود ظرفیت،سبب تشکیل و گشایش خانه های بازی سرپوشیده شد.

چرا وجود خانه بازی برای کودکان لازم است؟

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان2

 

 در کشور ما تعادل دما چندان وجود ندارد و سرگرمی و سردی هوا باعث شده است تا در روزهای سرد یا خیلی گرم کودکان نتوانند همراه خانواده هایشان برای بازی به پارک بیایند. خانه بازی سرپوشیده با القابی چون مینی پارک و شهربازی سرپوشیده شناخته می شوند و این مکانها در شرایط هوایی نامطلوب در تمام زمانهای سال بیشتر از پیش مورد توجه کودکان و خانواده هایشان قرار می گیرند.

تفاوت خانه کودک با مهدکودک 

خانه بازی مفهومی متفاوت از مهدکودک دارد و این دو را نباید اصلاً یکسان دید. این مراکز که با نام خانه کودک شناخته می شوند برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. مهدکودک از کودکان نگه داری دائمی می کنند درحالی که خانه کودک نگه داری موقت و ساعتی را در دستور کار خود قرار می دهد. خانه بازی برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان

دکوراسیون و نما خانه بازی

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3

 

در خانه بازی دکوراسیون از هر چیزی مهم تر است و  خانواده ها و کودکانشان بیشتر از هرچیزی به دکوراسیون، نما  ، ویژگی های ظاهری و نظافت اهمیت می دهند. شما برای اینکه نظرات خانواده ها را جلب کنید و مشتریان خاص خود را به طور ثابت داشته باشید، باید به این امور اهمیت دهید. خانه های بازی که امروز بوجود آمده اند، فضای کاملاً متفاوت و سبک جدیدی دارند و ملکی که در اختیار دارند فضا را متفاوت کرده است و سبب اختلاف درآمد بیشتر و بهتر در مقایسه با سایر رقیبانشان شده است.برنامه های متفاوت در خانه بازی همانقدر که وسایل بازی، مکان و فضا مهم هستند، اهمیت دارند و ایده های نو و خلاقیت را در اولویت های خود باید قرار دهید.

آموزش کسب و کار در خانه کسب و کار کسب و کار خانه بازی

خانه بازی کودک باید چه سرگرمی هایی داشته باشد؟

 

– استخر شن

– استخر توپ

– استخر اسفنج

– ترامبولین

– بازی های گروهی

– همراه با مربیان آموزش دیده

-جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا و برندهای معتبر

-کارگاه سفالگری

-کارگاه آب بازی

-کارگاه آشپزی

ایده های نو در کسب و کار

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3

 

خلاقیت داشتن نت برگ و فروختن نت برگ خانه بازی کودک برای جذب مشتری بیشتر

تخفیف و سایت خانه بازی کودک برای رزرو و هماهنگی

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان چه چیزهایی نیاز است؟

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان به مدارکی نظیر مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط نیاز است و اگر آقا هستید باید کارت پایان خدمت داشته باشید یا از خدمت سربازی معاف شده باشید.

  چگونه مجوز خانه بازی بگیریم؟

برای اینکه بدانید چگونه می توانید مجوز خانه بازی بگیرید، باید ابتدا به ترتیب تمام این متن را با دقت بخوانید و طبق شرایط ذکر شده عمل کنید تا به هدف خود برسید. خانه بازی کودک باید استانداردهایی به لحاظ فضا و سیستم آموزشی و اداری داشته باشد.

آموزش افزایش بهره وری در کسب و کار آموزش رایگان کسب و کار

 

شرایط استاندارد مکانی برای خانه بازی کودک

 

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان6

 

خانه بازی کودک باید در ملکی قرار گیرد که سر پوشیده باشد. ملک باید شرایط فیزیکی مشخص و استاندارد هایی را داشته باشد در نتیجه اگر قصد خرید فضایی را دارید قبل از اقدام به خرید از این مطمئن شوید که این فضا استانداردهای مورد نظر سازمان صادر کننده مجوز را دارا می باشد. فضای خانه بازی کودک باید حداقل ۱۵۰ متر مربع باشد و فضایی خوب برای ثبت نام و امور اداری داشته باشند، همچنین پله های موجود در خانه بازی کودک باید دارای حفاظ مناسب باشند و روشنایی کافی را داشته باشند و لغزنده نباشند! بخش های تیز و خطرناک باید با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شوند.کلاس آموزش خانه کودک باید دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی ایمن و مناسب باشند.

شما برای احداث خانه کودکتان به ۵ نفر کارمند اداری با سمت های زیر نیاز دارید

۱- مدیر کل۲- مدیر امور داخلی۳-کارمند مخصوص ثبت نام۴ – خدمتکارانی با کارت بهداشت ۵- مربیانی با ۲ سال سابقه وکارت مربیگری از ملزومات است.

مدیر کل خانه بازی کودک: باید کاملاً ایرانی و تابع کشور خودمان باشد. این فرد باید به لحاظ سنی حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشد، سوء پیشینه کیفری نداشته باشد و همچنین اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدر نداشته باشد. مدیر کل حداقل ۵ سال سابقه کار فرهنگی و هنری را در پرونده کاری خود باید داشته باشد و در مصاحبه مرکز مشارکت های فرهنگی هنری پذیرفته شود.

مربی آموزشی: برای مربیان ازنظر سنی نیز محدودیت وجود دارد چرا که این مربیان برای آموزش کودکان باید حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشد. مربیان باید در دوره هایی که از سمت مرکز مشارکت های فرهنگی ابلاغ می شود،شرکت کنند. 

25 درس آموزنده رهبر کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.