ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

انواع تبلیغات اثر بخش

انواع تبلیغات

 

 امروز می خواهیم راجع به انواع تبلیغات اطلاعاتی را ارائه بدهیم ; انواع تبلیغات را به صورت دونه به دونه و جزئی توضیح خواهیم داد

توضیحات ما شامل موارد زیر می شود

  • تبلیغات چیست ؟
  • انواع تبلیغات
  • تبلیغات تجاری
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات محیطی
  • تبلیغات اینترنتی
  • تبلیغات پیامکی
  • تبلیغات انبوه در تلگرام
  • تبلیغات در اینستاگرام
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات رایگان در تلگرام
  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات در گوگل

تبلیغات چیست

 

به تمام کارهایی که شما در کسب و کار خود برای معرفی محصول خود انجام می دهید ; تبلیغات می گویند هدف اصلی تبلیغات این است که ; محصول یا خدمات خود را معرفی کنید همچنین شما می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید

ویژگی تبلیغ خوب

 

 

شما باید جوری تبلیغ خود را بنویسید که در ناخود آگاه مغز تاثیرش را بگذارد و ; افراد ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما شوند ; همچنین گرافیک تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات دارد ; گاهی اوقات برخی افراد برای هزینه ی کمتر ; گرافیک تبلیغ خود را به دوست یا افراد غیر حرفه ای می سپارند ; و جالب اینکه همین افراد که حاضر به هزینه ی مبلغی حدود ۵۰۰ هزار تومان برای گرافیک سایت خود نیستند ; چند ده میلیون برای اجاره ی یک بیلبورد در سطح شهر می کنند  و  ; با توجه به این گرافیک ضعیف نتیجه ای هم نمی گیرند .

متن تبلیغ بسیار مهم است ; باید راجع به آن اطلاعات مناسبی کسب نمایید ; همچنین خلاقیت در تبلیغ نیز از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد که ; باید مورد توجه قرار گیرد.

انواع تبلیغات

 

در این قسمت راجع به انواع تبلیغات صحبت خواهیم کرد ; چقدر خوب و تاثیرگذار است اگر بتوانیم همه ی این تبلیغات را در کارمان داشته باشیم ; یک مقدار سخت و هزینه بر است اما طبق تحقیقات انجام گرفته در سال ۲۰۱۲ در دانشگاه هاروارد ; زمانی تبلیغات موثر واقع می شوند که  ; ۲۹ بار در ذهن افراد تکرار شوند ; این امر در ناخود آگاه آن ها تاثیر خواهد گذاشت و از شما خرید خواهند کرد ; با در نظر داشتن این موضوع به شرح انواع تبلیغات می پردازیم .

تبلیغات محیطی

 

تبلیغات محیطی قدیمی ترین نوع تبلیغات می باشد ; تبلیغاتی هستند که در خارج از محیط منزل انجام می گیرند . این تبلیغات حتی در گذشته های بسیار دور و در مصر باستان نیز صورت می گرفته ; کتیبه هایی پیدا شده که در بردارنده ی نوشته هایی هستند که ; از طریق آن فرهنگ و آداب خود را گسترش می دادند .

چطور می توانیم از تبلیغات محیطی استفاده کنیم ؟

 

تمام تبلیغاتی که خارج از محیط زندگی انجام می شوند تبلیغات محیطی می باشند که ; شامل بنر های تبلیغاتی ; بیلبوردها ; تلوزیون های شهری ; فضاهایی که در فرودگاه ها به این کار اختصاص داده می شود فضاهایی که در مترو ها و BRT ها قرار داره می شود تبلیغات خلاقانه ی بسیاری در این رابطه در دنیا صورت گرفته حتی کارشناسان می گویند  تبلیغات محیطی اگر آمیخته با خلاقیت نباشد تاثیر چندانی نخواهد داشت به عنوان مثال :

یک شرکت چینی تولید کننده ی شیشه های دو جداره این کار را انجام داده به طوری که شیشه های دو جداره ی ضد سرقت را در حالی که یک میلیون دلار بین جدارهای آن قرار داده بود به عنوان تبلیغات در سطح شهر قرار داد و ادعا کرد در صورتی که کسی توانایی شکستن شیشه ها را داشته باشد می تواند پول را برداشته و ببرد . بنابراین تبلیغات محیطی باید بسیار خلاقانه باشد یک شرکت تولید کننده کننده ی جارو برقی نیز تبلیغات محیطی بسیار خلاقانه ای را انجام داده که در تصویر ملاحظه می کنید

 

با عرض پوزش عکس مقاله ی انواع تبلیغات به درستی لود نشده است
انواع تبلیغات : شیشه دو جداره
با عرض پوزش عکس مقاله ی انواع تبلیغات به درستی لود نشده است
انواع تبلیغات : جارو برقی

 

به عنوان مثالی دیگر یک شرکت تولید کننده شکلات در آمریکا برای ادغام تبلیغات محیطی و حسی از بالای ساختمان مرکزی اش تا درون خیابان یک حالت زلاتین به رنگ شکلات درست کرده تا افرادی را که از آن محیط رد شده ترغیب به خرید کرده هم چنین یک نمای زیبا برای تبلیغات محیطی و حتی اینترنتی به وجود آوردند

تبلیغات محیطی

 

تبلیغات محیطی باعث می شود که روی برند شخصی خود یا سازمانتان کار کنید بسیار برای افزایش فروش و معرفی کالاهای جدید موثر می باشد به عنوان مثال همراه اول اگر خدمات جدیدی را داشته باشد به وسیله ی بیلبوردها این کار را انجام می دهد و باز هم به یاد داشته باشید که خلاقیت گرافیک و متن مناسب در تبلیغات محیطی بسیار مهم می باشد توصیه می کنم که حتما این موارد را به کار گیرید .

 

تبلیغات بنری

 

به تبلیغاتی که به صورت بنر می باشند تبلیغات بنری گفته می شود . این نوع تبلیغ خود به دو قسمت تقسیم می شود :

  • تبلیغات بنری در اینترنت
  • تبلیغات بنری در محیط

نکته ی مهمی که در تبلیغات بنری باید مد نظر داشته باشید گرافیک و متن تبلیغ می باشد .در سایت هایی که می خواهید تبلیغ کنید بسیار مهم است که مخاطب هدف خود را شناسایی کنید مثلا اگر شغلتان در حوزه ی کنکور می باشد باید تبلیغتان را در سایت هایی که در این زمینه فعال هستند انجام دهید .

 

تبلیغات شخصی

 

تبلیغاتی است که روی یک شخص انجام می شود یا اینکه یک تیم روی یک شخص تبلیغ انجام میدهند . فضای اینترنت و بیلبوردهای تبلیغاتی در این رابطه بسیار موثر می باشند .

تبلیغات اینترنتی

 

 

شامل همه ی تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می شوند می باشد از جمله تلگرام اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی  ...

در اینجا پنج مورد از تبلیغات اینترنتی را آموزش خواهیم داد .

  • تبلیغات کلیکی : شرکت هایی در اینترنت وجود دارند که تبلیغات شما را در فضاهای مختلف قرار می دهند و در عوض هر کلیکی که تبلیغ شما می خورد مبلغی را از شما دریافت می کنند .
  • تبلیغات بنری : شما می توانید بنرهای کاملا استاندارد و حرفه ای طراحی کنید و در وب سایت ها ی پربازدید قرار دهید تا مخاطبان از طریق آن بنر به وب سایت شما وارد شوند .
  • ایمیل مارکتینگ : بسیار بسیار عالی هست برخلاف کسانی که تصور می کنند این نوع از تبلیغات در ایران جواب نمی دهد بسیار هم مناسب می باشد و می توان از طریق ارسال ایمیل های انبوه مخاطبان هدف را جذب کرد .
  • تبلیغات گوگل : این نوع از تبلیغات را در وب سایت ماهان تیموری به طور کامل در قسمت تبلیغات شرح دادیم .
  • تبلیغات pop up : این نوع از تبلیغات برای شروع کار وب سایت بسیار مفید می باشد ولی بعد از گذشت زمان اولیه اصلا توصیه نمی شود و می توان گفت سم است و به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار آسیب وارد می کند .

 

تبلیغات تجاری

 

مجموعه تبلیغاتی است که شما برای کسب و کار خود انجام می دهید . تبلیغات تجاری را از چند طریق می توانید انجام دهید :

  • تبلیغات صوتی : تبلیغاتی است که از طریق صدا صورت می گیرد و رادیو بسیار بازخورد خوبی دارد ما برای موسسه ی ماهان تیموری اینکار را انجام دادیم و بازخورد خوبی گرفتیم هرچند شاید افراد کمی گریزان هستند ازاین نوع تبلیغات بدلیل هزینه هایی که باید پرداخت کنند ولی توصیه ی ما این است که اگر با فنون تبلیغ نویسی آشنایی دارید حتما این کار را انجام دهید .
  • تبلیغات دیداری : این تبلیغات از طریق تلوزیون فضای مجازی شبکه هایی مثل آپارات یوتیوب و ... انجام می دهید
  • تبلیغات محتوا : نسبت به کسب و کار خود در فضاهای مختلف اطلاعات بدهید
  • تبلیغات چاپی : به تبلیغاتی مثل تراکت کارت ویزیت بنر و... گفته می شود که می توان در تبلیغات تجاری از آن استفاده کرد .

تبلیغات پیامکی

 

تبلیغاتی که از نوع پیامک هستند را تبلیغات پیامکی یا اسمسی می گویند که شامل دو نوع صوتی و تصویری می شوند تبلیغات صوتی را می توانید از طریق پنل های ارسال که اتفاقا بسیار زیاد هم می باشند انجام دهید و پیام های متنی رو هم از چند طریق می توان انجام داد :

  • با نصب نرم افزار بر روی موبایل می توان از طریق لپ تاپ و با همان هزینه ی سیم کارت خودتان تبلیغات ارسال کنید. مزیت این روش این است که می توانید به افرادی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند نیز پیام ارسال کنید .
  • سامانه های ارسال پیامک هستند و به شما توصیه می کنم که بابت این سامانه ها به هیچ وجه هزینه ای پرداخت نکنید و حتی می توانید در رابطه با عدد و هزینه ی ارسال هر پیامک با شرکت ارائه کننده ی خدمات مذاکره کنید .
  • شبکه های ایرانسل : ایرانسل یک خدماتی را دارد که به وسیله ی آن می توانید به صورت منطقه ای پیامک ارسال کنید .

نکاتی برای موفقیت در تبلیغات پیامکی

زمان

 

اولین نکته ای که شما در تبلیغات پیامکی باید به آن توجه کنید زمان ارسال پیامک ها است. ساعاتی از شبانه روز که مخاطبان شما به طور معمول در حال استراحت هستند مطمعناً زمان مناسبی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست. اگر میخواهید در مورد  حراجی ها از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید توجه کنید که پیامک های ارسالی شما باید در زمانی نزدیک به حراجی ارسال شود چرا که معمولاً پیامک ها ماندگاری کمی دارند.

اثر گذاری متن پیامک

 

در این زمینه شما باید باهوش عمل کنید و یا از متخخصان در این زمینه کمک بگیرید. متن پیامک شما باید به صورتی باشد که در ذهن مخاطب شما باقی بماند. یک دستور العمل کلی برای انتخاب متن پیامک تبلیغاتی شما این است که سعی کنید در زمان کوتاهی که در اختیار دارید بیشترین توضیحات را در مورد محصول و خدمات خود به مخاطب ارائه کنید. نمیتوان تعیین کرد که تعداد کلمات در یک پیامک تبلیغاتی چقدر باید باشد اما بهتر است به صورت میانگین پیامک های تبلیغاتی شما بیشتر از ده کلمه نباشند.

مزایای پیامک های تبلیغاتی

 

 اگر هنوز برای استفاده از تبلیغات پیامکی دچار تردید هستید بهتر است این نکات را بدانید که تبلیغات پیامکی جزء روش های ارزان تبلیغاتی است. با توجه به در دسترس قرار داشتن تلفنهای همراه برای عموم مردم جامعه با استفاده از این نوع تبلیغات میتوان به راحتی به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کرد.

این نوع از تبلیغات بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود. در صورت استفاده صحیح از این نوع از تبلیغات شما میتوانید اطمینان داشته باشید که با افزایش سود دهی در کسب و کار خود مواجه خواهید شد. پیامک های تبلیغاتی نیازی به طراحی های پیچیده ندارند و خود شما با توجه به برخی از نکات و مشورت کردن با فعالان در این زمینه میتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را بنویسید. قسمت زیادی از پیامک های تبلیغاتی ارسالی به دلیل کوتاه بودن توسط مخاطبان خوانده میشوند.

مهمترین موضوع در تبلیغات این است که خودتان تبلیغ نویسی رو بلد باشید و بدانید چه متنی را انتخاب کنید .

نتیجه گیری

رشدفردی
با توجه به گسترش اینترنت در بین عموم مردم و ارزان بودن تبلیغات اینترنتی استفاده از ان رواج زیاد پیدا کرده است. شرکت های بزرگ و کوچک در کنار استفاده از تبلیغات سنتی برا معرفی کسب و کار خود از تبلیغات اینترنتی نیز استفاده میکنند. تبلیغات اینترنتی اگه به صورت اصولی و هدفمند انجام شود میتواند تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته باشد.

 

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید.

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده  خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های  تبلیغات اینترنتی ,  انواع تبلیغات , تبلیغات

بهترین ایده های خلاقانه ی پولساز

برای خلق ایده های خلاقانه ی پولساز که مهم‌ترین عامل در موفقیت شغلی به‌حساب میاد باید کمی بیشتر و متمرکزتر به این مسئله نگاه کنید. خلق ایده‌های خلاقانه‌ی پولساز  یک باور است.

ایده های خلاقانه ی پولساز

 

ایده های خلاقانه پولساز

ادیسون معروف‌ ترین فرد جهان این‌ رو ثابت کرد- تو مدرسه به خاطر خنگ بودن بیرونش کردن  گفتن: قادر به یادگیری نیست ولی مادرش با تغییر باورش اون بچه رو به نابغه‌ی جهان تبدیل کرد. فقط بهش گفت: تو نابغه‌ ای و تو مدرسه نمیتونن به تو درس بدن (خصوصیت افرادی که کارافرینی میکنند) خلاقیت در این عصر از زمان، مهم‌ترین عامل موفقیت محسوب میشه به‌ طوری‌ که بدون اون خیلی زود از طرف رقیبان حذف خواهید شد. آیا در کسب و کار خود ایده های خلاقانه به خرج میدین؟ آیا به این فکر می‌کنید که چطور میتونم کسب‌ وکارم رو رونق بدم؟ وقتی در دوره‌ها از خلاقیت صحبت می‌کنم افراد بسیاری از این ناراحت هستن که اصلاً ایده های خلاقانه ی پولساز ندارن و به بیانی بهتر اصلاً خلاق نیستن! اما آیا این درسته؟ میشه که یک فرد اصلاً خلاق نباشه؟خیر.

 

انسان به‌ طور ذاتی خلاق به دنیا میاد; بعدها با شیوه‌ی تربیت و محیطی که درش قرار گرفته این میزان خلاقیت دست خوش تغییراتی شده که در ادامه بیشتر خواهیم گفت. آیا خلاقیت ارثی است؟ فقط ۳ الی ۷ درصد از خلاقیت ارثی است خلاقیت اکتسابی است. یک کودک در ابتدای دوران زندگیش به‌ طور ذاتی بسیار خلاق هست. طبق تحقیقاتی که در  کودکان ۵ تا ۷ سال انجام‌شده; به این نتیجه رسیدن که این کودکان افرادی بسیار خلاق هستن و به‌ مرور زمان تبدیل به افرادی شدن که خلاقیت ندارن. نمیشه گفت خلاقیت ندارن و خلاقیتشون نابود شده; خلاقیت رو میشه دوباره زنده کرد. دوباره احیا کرد و به‌ مرور رشدش داد؛ بنابراین خلاقیت هم میتونه رشد کنه هم میتونه ضعیف بشه و فقط بستگی به شیوه‌ی برخورد با این موضوع داره بنابراین همه ما میتونیم ایده های خلاقانه ی پولساز داشته باشیم

بنابراین اگر فکر می‌کنید انسان‌های خلاقی نیستین  یا نمیتونید ایده های خلاقانه ی پولساز داشته باشید به ادامه‌ی مطلب توجه کنید:

افزایش خلاقیت

 

واضح است بدون وجود خلاقیت ایده های خلاقانه پولسازی نیز به وجود نخواهد آمد. راهکارهای زیادی برای افزایش خلاقیت وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم.

تصویرسازی ذهنی

 

اگر میخواهید خلاقیت شما افزایش یابد یکی از راهکارها تصویرسازی ذهنی است. تصویر سازی  ذهنی این فرصت را به شما میدهد که بتوانید یک قدم از دیگران جلوتر باشید. زمانی که شما قدرت خلاقیت را در خود افزایش دهید این پتانسیل را دارید که ایده های بزرگی را در ذهن خود بپرورانید. به عنوان مثال تصویر سازی ذهنی به شما برای خلق و ارائه یک محصول جدید کمک میکند. ایدهای که میتواند شما را پولدار کند. انسانها این قدرت را دارند که ذهن خود را چنان آماده کنند که قادر باشد اتفاقاتی که در آینده قرار است پیش بیاید را پیشبینی کند. کسی که به دنبال ایده های خلاقانه پولساز است باید بتواند آینده را پیشبینی کند.

عوامل آزاردهنده را بشناسید

 

عواملی که باعث آزار فکری شما میشود را بشناسید حتی میتوانید لیستی از آنها را تهیه کنید. این عوال باعث از بین رفتن تمرکز شما و فکر کردن در مورد ایده های خلاقانه شما میشود. اگر نمیتوانید این عوامل آزار دهنده را به صورت کامل حذف کنید حداقل میتوانید به آنها مجال کمتری بدهید.

افزایش اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس به شما کمک میکند که بدون ترس از قضاوت شدن و یا ترس از شکستهای احتمالی به ایده های خلاقانه میدان بیشتری بدهید. کسی که از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است این جرات را دار که افکار خلاقانه را در ذهن خود بپروراند. عدم اعتماد به نفس میتواند باعث شود که شما حتی از فکر کردن به ایده های خلاقانه نیز واهمه داشته باشید.

تواضع

 

 

اگر شما نسبت به اموخته های خود غرور داشته باشید و فکر کنید که همه چیز را میدانید سدی در مقابل افکار خلاقانه و ایده های نو شما وجود دارد.  در این صورت شما حتی امادگی ایده های خلاقانه دیگران را نیز نخواهید داشت. داشتن تواضع در این زمینه و اینکه شما بر این باور باشید که راهها و ایده های جدیدی وجود دارد که میتواند به شما کمک کند باعث افزایش خلاقیت در شما خواهد شد.

حضور در کنار افراد خلاق

 

خلاقیت افراد دیگر میتواند به شما سرایت کند. سعی کنید ارتباط موثر خود را با افراد خلاق تقویت کنید. حضور در گروه هایی که افراد خلاقی در آن حظور دارند میتواند باعث افزایش قدرت خلاقیت در شما شود.

کنجکاو و ریسک پذیر باشید

 

اگر شما بتوانید کنجکاوی که در وجود شما قرار دارد را به خوبی مدیریت کنید این کار باعث افزایش قدرت خلاقیت در شما خواهد شد. یک ذهن کنجکاو به راحتی از کنار مسائل عبور نمیکند و همواره به دنبال پاسخ های جدیدی است. کنجکاوی یکی از بهترین رفتارهایی است که میتواند باعث افزایش قدرت خلاقیت شما شود . اگر کنجکاوی با ریسک پذیری همراه باشد شما دیگر از اشتباهات احتمالی و پرداختن به ایده های نو نخواهید ترسید. این دو فاکتور به صورت مستقیم به اعتماد به نفس شما مربوط است که در مورد آن نیز توضیح داده شد.

 ۱- تمرکز

 

تمرکز ذهن داشتن روی موضوعی خاص شما رو در اون چیز خلاق میکنه. به‌ طوری‌ که مثلاً برای شیوه‌ی تبلیغات خودتون تمرکز حواس می کنید و مدام از خودتون این سؤال رو می‌کنید که بهترین نوع تبلیغات در کسب‌وکار من چیه؟

در این صورت باید شروع به یادداشت ایده‌هایی که به ذهنتون خطور میکنه کنید و بعد از اون بشینید وبررسی کنید و اقدامات لازم رو انجام بدین.

۲ – مطالعه و تحقیق

 

دومین راهی که ایده های خلاقانه ی پولساز شما رو بیشتر میکنه، توجه به اطراف و تحقیق و مطالعه در زمینه‌ی کاری خودتِ. الآن دیگه برای هر نوع کسب‌ وکاری کتابی نوشته‌شده و از تمام جنبه‌ها به رشد در اون اشاره‌ شده. حتماً مطالعاتی در زمینه‌ی کسب و کارت داشته باش. ما در بخش فوت کوزه‌گری و همچنین کلوپ میلیاردهای سایت اطلاعات کلیدی مفیدی از کسب‌ و کارهای مختلف ارائه دادیم که میتونید ازش استفاده کنید. سؤالات خودتون رو برای ما بفرستین تا در اولین فرصت به اون ها پاسخ بدیم.

۳ – طوفان فکری

 

گذاشتن طوفان فکری با همکاران یا اطرافیان خودتون یکی دیگه از راه‌های خلق ایده های خلاقانه ی پولساز است. با همفکری میشه راه‌های زیادی برای رشد کسب‌وکار به دست اورد. در پکیج کسب در آمد و آرامش به‌طور کامل درباره‌ی ایده‌های خلاقانه صحبت کردیم و راهکارهای عملی دادیم. تا افراد خلاقیت ذاتی خودشون رو دوباره بیدار کنن. بسیاری از افرادی که در ابتدای دوره‌ها خودشان رو خلاق نمی دونستن بعد از آموزش تبدیل به افرادی شده بودن که نه‌تنها خودشون رو انسان‌های کاملاً خلاق میدونستن بلکه به دیگران هم ایده‌های خلاقانه میدادن.

موضوعی رو در نظر بگیرید و موارد زیر رو رعایت کنید؛ شرایط ایجاد یک طوفان فکری:

  • ۴ الی ۱۲ نفر نیاز دارید،

  • حتماً مدیر داشته باشید تا مدیریت کنه،

  • داشتن مجری، برای نوشتن ایده‌ها،

  • هم از افراد متخصص و هم از افراد معمولی استفاده کنید.

طوفان فکری یکی از قوی‌ترین راهکارها برای خلق ایده‌های خلاقانه ی پولساز است.خلاقیت کاملاً قابل رشدِ که میتونید با انجام تکنیک‌هایی اون رو تقویت کرده و افزایش بدین:

تکنیک‌های طوفان فکری

 

۱-راه رفتن بر لبه جدول؛ چون ما از ظرفیت کمتری از نیمکره سمت راست استفاده می‌کنیم این باعث می شه در نیمکره راست تغییر به وجود بیاد.

۲- استفاده از نیمه مخالف بدن؛ همون طرفی را که عادت نداری باهاش کار کن.برای مدتی هر کاری با دست راست انجام می‌دادی با دست چپ انجام بده؛ نیمکره راست فعال می شه؛

تلاش کن، اگر یادت رفت وقتی یادت اومد دوباره انجام بده.

۳- نوشتن خواب بعد از بیدار شدن؛ خوابی که دیدی رو با جزئیات بنویس.

۴-انجام دادن کارهای جدید در طی روز؛ تو روزمرگی گیر نکنید – یه خورده تغییر، یه خورده تنوع با همین تغییرات کوچک خلاقیت شما افزایش پیدا می کنه…

۵- دیدتان را نسبت به مسائل تغییر دهید؛ تک‌بعدی نباشید، حتی از دیگران کمک بگیرین. مثال: دربارۀ موضوعی مثل تغییر دکوراسیون از جنبه‌های دیگه هم بهش نگاه کن، دنبال راه‌های دیگه بگرد به دیگران بگو دید شما نسبت به این موضوع چیه؟

۶-محیط اطرافتان را تغییر بدهید؛ محیط کارتان را عوض کنید عکس بگذارید گل بگذارید تمیز باشید تزئینات خونه را جابه‌جا کنید و…

۷-همیشه دقت کنید که چطور می شه از وسایل استفاده‌ها گوناگون کرد؛ به‌غیراز کاربردهای متداول اشیاء؟

نتیجه گیری

 

خلاقیت در کسب‌وکار شما رو به پولدار شدن نزدیک میکنه فکر کن بنویس که در کارت چه خلاقیتی می تونی داشته باشی. خلاقیت و توانایی در همه‌ی انسان‌ها هست باید زمان براش بزاری تا نتیجه‌اش رو ببینی.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید.

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار، کارآفرینی، افزایش فروش , ایده های نو , پولدار شدن , ارتباط موثر , تمرکز حواس  , اعتماد به نفس