ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت

اگر سر فرصت در خیابان ها قدم زده باشید، مطمئنا چشمتان بارها و بارها به بروشور ها و تبلیغات بنری کلاس ها و سمینارهای جذب ثروت و موفقیت یا کتاب های آموزشی مختلف و رنگارنگ خورده است و شاید چندین بار هم تحریک شده اید که در این سمینارها شرکت کنید و یا شرکت کرده اید و بسیار هم راضی بوده اید یا شرکت کرده اید و آن سمینار را با نارضایتی ناشی از تکراری و سطحی بودن آموزش ها ترک کرده اید. اما ما با تحقیق فراوان، به نکات کلیدی و جادویی این مسئله پی برده ایم و می خواهیم آن ها را به گونه ای مختصر و مفید ، در اختیارتان قرار دهیم .

ایجاد فرصت؛ ایجاد ثروت ؛ باورهای ثروت باورهای جدید و ثروت ساز ثروت

افراد خود ساخته

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت2

 

 

افرادی که با سعی و تلاش خود یا به عبارت دیگر ، به طور خود ساخته ، به ثروت و درآمد میلیونی رسیده اند ، باهوش تر و یا به طور فوق العاده ای متفاوت و برتر از شما نیستند . اما آن ها از یک سری راز و رمزهای مخصوص ثروت مند شدن مطلع هستند و شما هم می توانید با تقلید از روش های آن ها ، به کسب و کار خودتان رونق بخشید.رویاهایی بزرگ اما دست یافتنی در سر داشته باشید زیرا این افکار بزرگ هستند که قادرند زندگی شما را متحول کنند و مثل یک نیروی محرکه ، شما را به حرکت در می آورند و به سوی شرایطی ایده آل و طلایی می برند .

اسرار ثروتمندان افراد ثروتمند چگونه ثروتمند شدن افزایش ثروت انسانهای ثروتمند

تصویر ذهنی

یک تصویر خاص و خیلی واضح و ملموس از مقصد مسیری که می خواهید در پیش بگیرید در ذهن خودتان به تصویر بکشید . هر قدر که این تصویر ، واضح تر و مشخص تر باشد ، امکان رسیدن شما به آن هدف نیز افزایش می یابد .حتی اگر برای خدمت به شخص یا شرکتی مشغول به کارید ، طوری رفتار کنید که انگار واقعا شما مالک کسب و کار خودتان هستید . این طرز فکر ، باعث کاشتن بذر موفقیت و استقلال شغلی در آینده شما می شود و به زودی جوانه های حاصل از آن را در سرنوشتتان خواهید دید .

آموزش آموزش ثروتمند شدن اسرار باورهای ثروت ساز

شغل متناسب با روحیه شما

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت3

 

به شغلی که دارید ، عشق بورزید و اگر واقعا از ته دل به آن علاقه ای ندارید ، آن را رها کنید و به سراغ شغل مورد علاقه تان بروید . اگر به شغلی که به آن هیچ علاقه ای ندارید و تنها به علت کسب درآمد ، مجبور به انجامش هستید ، “نه” بگویید ، خیلی زود ، مثل یک آهن ربای قوی ، شغل متناسب با روحیه تان را پیدا و جذب خواهید کرد .گروهی تشکیل دهید که با افرادی خوش فکر و خوش بین که شغل بزرگ و پر درآمدی دارند تشکیل شده باشد . در این جلسه ها شرکت کنید و ایده های ناب و تفکرات خود را با هم در میان بگذارید .

ضوابط اخلاق کاری

همیشه ضوابط اخلاق کاری را هرچند که به نظرتان بی دلیل و دست و پا گیر باشد ، رعایت کنید و از تمام جزئیات ظریف و ریزه کاری هایی که در شغلتان وجود دارد ، اطلاع داشته باشید ؛ چون این شغل شماست و چه کسی به جز شما برای دانستن این نکات ارجحیت دارد؟!به شغلی که دارید ، به عنوان راهی برای خدمت رسانی به مردم نگاه کنید چون یاری رساندن به دیگران و حتی تصور آن ، موجب رونق کسب و کار شما می شود .

فرصت ها

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت4

 

با هوشیاری به دنبال فرصت ها باشد و به محض دیدنشان ، آن ها را صید کنید . هر لحظه امکان دارد که این فرصت های طلایی ، برای ورود ، بر در زندگی تان بکوبند . آیا آمادگی باز کردن در و مواجه شدن با آن ها را دارید؟!حتما شنیده اید که ذهن سالم ، در بدن سالم است ؛ بنابراین به حفظ تناسب اندام خود اهمیت بدهید. بدن ضعیف و ناتوان ، از یک فکر ضعیف ناشی می شود . اساس پیروزی و موفقیت شما در مسیر پر پیچ و خم زندگی ، سلامت جسمی و روحی شماست .در زندگی تان همه کارها را اولویت بندی کنید و به ترتیب و بر حسب اهمیتی که برایتان دارند ، به سراغ انجام دادنشان بروید .

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت کسب ثروت

جلب اعتماد و محبت مشتریانتان

بیشتر از آن چیزی که مشتری از شما انتظار دارد ، به او خدمت رسانی کنید زیرا این کار باعث جلب اعتماد و محبت مشتریانتان می شود و تعداد آن ها را افزایش می دهد .فرد با نظم و انضباطی باشید و زندگی خودتان را پر کنید از کارهایی که موجب رشد و پیشرفت شما می شوند و همه کارهایی را که اثر منفی بر زندگی تان دارند را از خودتان دور کنید .ثروتمندان ، یک قانون دارند و آن ، این است که پس انداز را هیچ گاه فراموش نمی کنند و در روزگار خوشی و کسب و کار پر رونق ، به فکر دوره های رکود شغلی هم هستند .

تصمیمات پولساز

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت5

 

گهگاه به دور از قیل و قال جمعیت ، در تنهایی خودتان بنشینید و به ندای درون و صدای افکار خودتان گوش بدهید و از این طریق ، برنامه ریزی خلاقانه ای برای زندگی خودتان بکنید .به همه بهترین ها احترام بگذارید و به سوی بهترین چیزها قدم بردارید و به کمتر از آن نیز راضی نشوید .بهترین سیاستی که می توانید در زندگی تان در پیش بگیرید ، راستگویی و صداقت و درستکاری است . بدون هیچ رو در بایستی ای خواسته های خودتان را بشناسید و همیشه و همه جا آن را صادقانه به زبان آورید .خیلی سریع تصمیمات خود را بگیرید و هرگز دچار تردید نشوید و اگر قصد تغییر تصمیماتی که در گذشته گرفته اید را دارید ، بسیار آهسته و با تامل این کار را انجام دهید .

پیروزی و موفقیت

هیچ وقت در زندگی تان به گزینه شکست فکر نکنید و فقط افکارتان را بر پیروزی و موفقیت متمرکز کنید چون شما “حتما” باید موفق شوید .مصمم باشید که به اهدافتان برسید و در این مسیر ، بسیار پافشاری کنید . این سرسختی و پشتکار ، اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و شما را روز به روز به موفقیت و پیروزی نهایی ، نزدیک تر می کند .کور کورانه دنباله رو دیگران نباشید و از شنا کردن در خلاف جهت آب و فکر کردن به ایده های نو و عقاید جدید نترسید .درست است که در مسیر رسیدن به اهدافتان ، موانع بی شماری کمین کرده اند اما همیشه روی فرصت ها تمرکز نمایید نه موانع و سختی ها .

ثروتمند شدن

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت66

 

جارویی در دست بگیرید و این سه عنصر را از خانه ذهنتان بیرون اندازید : ترس ، تنبلی و سهل انگاری .بدانید و آگاه باشید که اغلب افرادی که در اطرافتان حضور دارند ، از پیروزی و ثروتمند شدن شما ، خوششان نمی آید و بنابراین ممکن است که در مسیری که پیش رو دارید ، سعی کنند که با حرف های نا امید کننده ، شما را از رسیدن به اهداف طلایی تان ، مایوس کنند اما شما در این مسیر ، آن ها را نادیده بگیرید و فقط به هدفی که دارید و رسیدن به آن فکر کنید .خودخواه باشید ! این خودخواهی ، به آن معنا نیست که حقوق دیگران را نادیده بگیرید بلکه به معنی احترام گذاشتن به آرزو ها و اهدافتان و مقدم دانستن آن ها بر اهداف و خواسته های دیگران است .

اهداف بلند مدت

برنامه ریزی منظمی داشته باشید . برنامه ریزی ، به معنی تعیین اهداف جزئی و کوتاه مدت ، در راستای اهداف بلند مدت است . برنامه ریزی ، در حقیقت یک تلاش ذهنی است که قبل از تلاش فیزیکی انجام می گیرد .فعالیت ها و تلاشتان باید آگاهانه باشد . افرادی که تنها به سخن سرایی راجع به اهدافشان می پردازند ، هیچ وقت کاری از پیش نمی برند و عمل ، تنها در کنار تلاش است که نتیجه بخش خواهد بود .

باید در مسیرتان ، صبر و انعطاف پذیری و پشتکار و ابتکار عمل داشته باشید . وقتی که دست به کار می شوید و وارد میدان می شوید ، نصفی از راه را طی کرده اید و برای پیمودن باقی راه ، لازم است که پشتکار و استقامت داشته باشید . پیگیری آگاهانه امور ، باعث فعال تر شدن مغزتان می شود و امید رسیدن به اهدافتان را در شما ، شعله ور می کند .

مسیر مناسب برای رسیدن به اهدافتان

 

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت7

 

صبور باشید و نگذارید مشکلات و سختی هایی که در سر راهتان وجود دارند ، شما را نا امید کنند . هیچوقت برای انتخاب مسیر مناسب برای رسیدن به اهدافتان ، تعصب به خرج ندهید و همیشه در این زمینه ، انعطاف پذیر باشید .در ذهنتان ، میزان پولی را که می خواهید داشته باشید ، تجسم کنید . نگویید که من پول فراوان می خواهم بلکه میزان و رقم آن را به طور دقیق و با جزئیات ، مشخص کنید . برای رسیدن به مبلغی که مشخص کرده اید ، زمان و تاریخ دقیقی بگذارید و این تاریخ را ، یادداشت کنید . این تاریخ نباید بیش از اندازه هم موجب نگرانی تان شود چون بعدا می توانید آن را پیش خودتان ، تمدید کنید .

نتیجه گیری

آرزوهایتان را به صورت جملات انگیزشی بنویسید و یک بار در شب ها قبل از خواب و یک بار صبح ها در موقع بیداری ، آن ها را با صدای بلند بخوانید و عمیقا حس کنید که به آن ها رسیده اید و خود را در همان جایگاهی که می خواهید، تصور کنید .برای رسیدن به موفقیتی که در ذهنتان است ، هزار و یک راه دیگر هم وجود دارد .

پس در گرداب تبلیغات رنگارنگی که اغلب با هدف رسیدن به منافع مالی انجام می شوند ، غرق نشوید و با استفاده کم اما گزیده از نکاتی که می خوانید یا می شنوید ، سعی کنید که راه رسیدن به پیروزی را برای خودتان هموار کنید . هدف از زندگی تان را مشخص کنید و با صبر و آینده نگری ، مسیر پیچ در پیچ آن را با لذت طی کنید و فراموش نکنید که علی رغم تمامی سختی ها و مشکلات ، برنده نهایی، شما هستید چون شما این طور می خواهید !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.