ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

۲۰ هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند

هر وقت بحث هنر و کارهای هنری به میان می آید، کارهایی به ذهنمان می رسد که علی رغم آن که از روی علاقه انجام می شوند اما کسب درآمد آنچنانی ای ندارند. اما این آرزوی هر کسی است که شغلی که با ذوق و از روی میل انجام می دهد، برایش درآمد چشمگیری هم به دنبال داشته باشد. از کم درآمد ترین افراد گرفته تا آن هایی که با ارقام نجومی سر و کار دارند، اغلب تمایلی ندارند که کسی از عدد دقیق درآمدشان با خبر شود. اما ما بالاخره از این مبالغ با خبر شدیم و حالا وقت آن است که شما را هم در جریان آن قرار دهیم .

 

طراحی بازیهای کامپیوتری

بازار خلق شخصیت های مختلف وتهیه بازی های کامپیوتری که علاوه بر سرگرمی، ذهن افراد را هم به گونه ای مثبت تحریک میکند، امروزه داغ شده است و درآمد سالیانه ۸۶۵۱۰ دلاری را روانه جیبشان می کند.

 

 

بازیگر

بازیگر، شخصی است که به ایفای یک نقش خاص می پردازد و در قالب فرد دیگری فرو می رود و شخصیت او را به نمایش می گذارد. یک بازیگر، علاوه بر علم به این هنر، باید از چهره و حرکات بدنی و فیزیک مناسب هم برخوردار باشد. بازیگران، از افراد سیاهی لشگر تا سوپر استارهای معروف و گران قیمت متغیرند اما میانگین درآمد سالیانه شان ۸۱۰۰۰ دلار است.

 

معمار

20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند8

 

 

این افراد،به نقشه کشی و طراحی ساختمان های مسکونی و اداری و کارخانه ها و سالن های تئاتر و … می پردازند. علاوه بر تحصیلات آکادمیک، این افراد باید از ذوق درونی خودشان هم استفده کنند تا با ایده های ناب در این دنیای مدرنیته بتوانند متناسب با خواسته متقاضیانشان طراحی های هنری خود را انجام دهند و به درآمد سالیانه ۷۶۹۳۰ دلار در سال برسند.

 

خیاط

اگر علاوه بر علاقه به پارچه و مد و لباس، فرد دقیق و منظمی هم هستید، این شغل برایتان خیلی مناسب است. خیاط، بر حسب سفارش مشتریانش، به دوخت انواع لباس و پرده و … می پردازد . بعضی از خیاط ها به طور فردی و خانگی فعالیت کرده و بعضی دیگر از آن ها به طور گروهی در کارگاه های خیاطی یا تولیدی های لباس کار می کنند. خیاطی، یک شغل تمام وقت به حساب می آید و در صورتی که به خوبی با پارچه ها و هنر دوخت و دوز آشنا باشید، درآمد آن به حدود ۷۶۰۰۰ دلار در سال نیز می رسد .

 

نویسندگان فنی

 

20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند5

 

حتما برایتان جالب است که بدانید کاتالوگ ها و دفترچه دستورالعملی که در بسته های لوازم برقی و خانگی و … وجود دارد، توسط افرادی خاص که به آن ها نویسندگان فنی می گویند نوشته می شود و آن ها علاوه بر همکاری در طراحی اولیه محصول ، نکات کاربردی و روش نگهداری را برای استفاده کنندگان توضیح می دهند. درآمد سالانه این افراد، ۶۹۸۵۰ دلار است.

 

طراحی صنعتی و تجاری

طراحی محصولات تولیدی ای از قبیل اتومبیل، اسباب بازی های کودکان و لوازم خانگی، باید به دقت و بعد از آزمایش ها و تحقیق های لازم صورت بگیرد چون مردم در میان این بازار سرسام آور و تنوع زیادی که در بین مارک های مختلف وجود دارد، به دنبال جذاب ترین و کاربردی ترین محصول هستند که در عین حال، قیمت مناسبی هم داشته باشد. به همین خاطر طراحان صنعتی اغلب دستمزد بالایی را می گیرند تا برایتان با ساده ترین و تا حد امکان ارزان ترین مواد ، بهترین ابزار ممکن را طراحی کنند و سودآوریتان را تضمین کنند. حقوق سالانه این افراد ۶۷۹۷۰ دلار است.

 

هنرمندان پویانمایی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.