ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل

تجارت و کسب درآمد بیشتر، همیشه یکی از دغدغه های اصلی زندگی بوده و هست. برای رونق بخشیدن به اوضاع کسب و کار، داشتن تبلیغات و بازاریابی مناسب، امری ضروری است. برای رسیدن به هدف ، داشتن محصولات خوب و با کیفیت یا ارائه خدمات به صورتی حرفه ای و مفید، به تنهایی کفایت نکرده و نمی توانند درآمد بالای شما را تضمین کنند، بلکه باید هنر چگونه فروختن و ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصولاتتان را بیاموزید.

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل و مزایای آن:

تبلیغات از طریق رادیو و تلویزیون و جراید، قدمتی دیرینه دارند اما همگام با پیشرفت تکنولوژی و توسعه خدمات اینترنتی، باید تبلیغات نیز شکل جذاب تر و موثرتری به خود بگیرند. برای رسیدن به این منظور، می توان از روش های زیر استفاده نمود.

قدردانی و پشتیبانی کسب و کار لوگوی شرکت گوگل موفقیت موفقیت های بزرگ

استفاده از تبلیغات پیکسلی

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل2

 

این روش که از اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی مورد استقبال قرار گرفته است در حقیقت، خرید فضای تبلیغاتی محسوب می شود . هزینه ای که افراد متقاضی این شیوه از تبلیغات اینترنتی می پردازند، بر اساس تعداد پیکسل هایی محاسبه می شود که تبلیغ مورد نظرشان اشغال می کند. کمترین فضای قابل فروش ، ۱۰۰ پیکسل (یک بلاک) می باشد زیرا در فضای کوچکتر از ۱۰۰ پیکسل، عملا تصاویر شفافیت و وضوح خود را از دست می دهند. سایت های پیکسلی، عملا چیزی جز تبلیغات ارائه نمی دهند و بازدیدکنندگان، صرفا جهت دیدن تبلیغات به این سایت ها مراجعه می کنند.

روش های جدید تبلیغاتی روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل شرکت گوگل

تبلیغات بنری

حتما برای شما هم پیش آمده است که در اطراف جاده ها و خیابان ها، بیلبوردهای رنگارنگی را ببینید که برای جلب توجه رانندگان و تبلیغ محصولات و خدمات نصب شده اند، تبلیغات بنری، یکی دیگر از انواع تبلیغات رایج در وب هستند که در آن، افراد با پرداخت مبالغی در حقیقت قسمتی از یک وب سایت را برای یک مدت زمان مشخص اجاره می کنند. این همان نواره های تبلیغاتی بالای صفحات وب می باشد که با کلیک بر روی آن ها، به سایت های مرتبط با این تبلیغات لینک می شوید. شما حتی می توانید چند بنر را به صورت چرخشی برای فعالیت های مورد نظر خود، فعال نمایید.

تبلیغات کلید واژه ای

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل3

 

کلید واژه، به کلمات و یا عباراتی گفته می شود که مردم بر روی موتورهای جستجوگر، سرچ می کنند. با انتخاب کلید واژه های مناسب، می توانید مشتری های مورد نظر خود را به سایت یا محلی که مورد نظرتان هست، هدایت کنید.این روشی مقرون به صرفه است و در حقیقت، تبلیغات هزینه ای به ازای هر بار کلیک کردن است و با هر کلیک ، ترافیک را به سمت سایت شما روانه می کند. در این زمینه، استفاده از کلید واژه های کاربردی و رایج، اهمیت زیادی دارد.

تبلیغات ایمیلی تبلیغات شرکت گوگل تبلیغات کلید واژه ای

 

تبلیغات وبلاگی

در دنیای اینترنت، هر کس که حرفی برای گفتن داشته باشد، در اولین و کم هزینه ترین حالت، می تواند از وبلاگ نویسی شروع نماید. در این روش، باید خود را به جای کاربران و مشتریان جویای کالا یا خدماتی خاص گذاشت و بر حسب نیاز آنان به گونه ای هوشمندانه به تبلیغ کالای مورد نظر خود پرداخت. از آنجایی که انسان موجودی ذاتا بصری است، استفاده از فیلم ها یا تصاویر جالب توجه و مرتبط در کنار نوشته ها و مطالبتان ، به جذابیت کار اضافه می کند.

 

تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل4

 

مدت زمان زیادی است که فرستادن ایمیل، یکی از ابزارهای ارتباطی مورد علاقه مردم است و ارتباط موثر را برای جذب مشتری ایجاد می کند و هنوز هم جایگاه خود را مثل گذشته و حتی پر رنگ تر از قبل حفظ کرده است. در صورتی که ایمیل شما بتواند به اندازه کافی جالب توجه باشد، می توانید به خواسته خود که همان جلب مشتری است برسید و نه تنها با مشتریان سابق خود در ارتباط باشید و اخبار جدید را به اطلاع آن ها برسانید، بلکه می توانید افراد نیازمند به خدمات خود را با یک ایمیل زیبا و تاثیرگذار و بهره مند از فنون روان شناختی، به موافقت با پیشنهادات تجاری مختلف خود، مشتاق نمایید.

 

قدردانی و پشتیبانی

این روش، به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام است. در روش مستقیم، می توان از حضور هنرپیشه ها، هنرمندان و یا سایر چهره های برجسته در تبلیغات استفاده کرد. به عنوان مثال حضور یک هنرپیشه و حمایت او از یک محصول، برای اغلب خریداران، یک دلیل کافی به حساب می آید تا برای یک بار هم که شده محصول یا خدمات ارائه شده را امتحان کنند. در روش غیر مستقیم، می توان از نام برند ها یا محصولات در فیلم ها یا سایر برنامه های رسانه ای استفاده نمود.

 

تبلیغات تشویقی

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل5

 

بازاریابی تشویقی یا Incentive Marketing، یکی دیگر از روش های ترغیب مردم برای خرید محصولات و خدمات مورد نظر شماست. از آن جایی که تقریبا همه افراد به گرفتن هدیه و برخورداری از تخفیف علاقه دارند، بر پایه همین اصل می توان با دادن هدایایی با برند خودتان و یا دادن تخفیفات خاص در فصول مختلف سال، به محبوبیت خود نزد مردم اضافه کنید و در خاطرشان ماندگار شوید. فراموش نکنید که مشتریانتان همواره انتظار دارند تا از این هدایا و تخفیفات ویژه از جانب شما برخوردار شوند تا آن ها نیز به خرید محصولاتتان ادامه دهند.

 

تبلیغات دسته سیار موسیقی

این روش، یکی از تکنیک های تبلیغاتی پروپاگاندا است و در آن با استفاده از تکنیک های روانشناسی، سعی می شود تا کاربران را به خرید یک محصول خاص یا بهره مندی از خدماتی ویژه، مشتاق کرد. باید با چنان هوشمندی و خلاقیتی این کار را انجام دهید که مشتریان در مورد محصولتان به فکر فرو بروند و مشتاق شوند که از نظریات سایر افراد در این باره با خبر شوند و در صورت موفقیت شما در قانع کردنشان به خرید از شما، خودشان به یکی از تبلیغ کننده های پر و پا قرص کالاهایتان تبدیل می شوند.

 

ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل6

 

می توانید صفحه مخصوص به خود را در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و انجمن ها ایجاد کنید و با عباراتی صریح و روشن و در عین حال مبتکرانه، به بیان ویژگی های منحصر به فرد محصول خود بپردازید. دقت داشته باشید که در میان هزاران سایت رنگارنگ و وسوسه کننده، شما باید حسابی خوش بدرخشید و یکه تاز میدان رقابت های تنگاتنگ موجود شوید. فراموش نکنید که به روز رسانی صفحاتتان اهمیتی حیاتی دارد. این روش، یکی از هدفمند ترین و موثرترین روش های آنلاین مارکتینگ است.

 

تیزرهای تبلیغاتی با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین

این روش، یکی از بهترین و در عین حال جدیدترین تکنیک های تبلیغاتی می باشد که در آن با کمترین هزینه می توان به بالاترین اهداف فروش رسید. در تولید این تیزر ها، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، بهترین نوع تبلیغ را مشخص کنیم و با توجه به بسترهای نمایشی موجود، برای این کار برنامه ریزی نماییم. علاوه بر پخش آنلاین این تیزرها، می توان از آن ها جهت نمایش در نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس و سمینار ها، سالن های انتظار ، مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر ها و پخش در سایر رسانه های تصویری استفاده نمود.

 

تبلیغات موقعیتی

 

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل7

 

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از جستجوی یک عبارت و ورود به صفحه ای از طریق گوگل، با تبلیغاتی مرتبط با موضوع مورد جستجوی خود مواجه بشوید. این نوع از تبلیغات که بسیار متنوع و جالب هستند، به صورتی هوشمندانه و خودکار صورت می گیرند و اولین بار توسط گوگل راه اندازی شده است. در حقیقت، گوگل از طریق کلید واژه ای که تایپ شده است، موقعیت کاربر را شخیص می دهد و تبلیغات مرتبط با موضوع مورد نظرش را در معرض دید او قرار می دهد.

 

تبلیغات در برنامه های اندروئید و ios آیفون

این تبلیغات، برای شرکت هایی که دارای اپلیکیشن موبایل هستند مناسب است. از آن جایی که حدود ۴۰ درصد ترافیک وب در موبایل و ۷ درصد در تبلت و ۵۳ درصد بر روی دسکتاپ ها می باشد، این رقم بالای وسوسه کننده، ما را به استفاده از این اپلیکیشن های کاربردی ترغیب می کند. نوارهای تبلیغاتی ای که در گوشه و کنار این برنامه ها به چشم می خورند نیز یکی از ابزارهای تبلیغاتی خلاقانه هستند.

نتیجه گیری

بر خلاف ده سال گذشته، امروزه دنیای تبلیغات گسترش زیادی پیدا کرده است و با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی، روش های سنتی تبلیغات خدمات و کالاهای تولیدی، کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

بنابراین تبلیغات مبتنی بر وب، طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده اند. اغلب مراجعین به وب سایت های مختلف، هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آن ها مرتبط نباشند توجهی نمی کنند. بنابراین در اولین قدم باید به شناسایی اهداف و نیازهای کاربران خود بپردازید.

تبلیغات گرافیکی با جلب نظر و توجه بیننده، شما را به هدفتان نزدیک می کند، اما آنچه که در این میان اهمیت ویژه ای دارد، رفع زواید و پرهیز از زیاده گویی می باشد. باید به گونه ای صریح و روشن، به بیان آنچه که می خواهید بپردازید. باید توجه داشته باشید گاهی شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید، بنابراین باید از این فرصت طلایی خود حداکثر استفاده را ببرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.