ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

اشتباه نکن، راه پولدار شدن اینجاست

افراد زیادی دوست دارند ثروتمند و موفق شوند و حتماً شما نیز جزء این افراد هستید. در دنیای امروز به ندرت پیش می‌آید که کسی به صورت اتفاقی ثروتمند شود. چندین سال است این موضوع اثبات شده که برای ثروتمند شدن، افراد نیاز به آموزش دارند و بدون آموزش طی کردن این مسیر بسیار دشوار‌تر خواهد بود. نیاز به اموزش برای ثروتمند شدند باعث شده که مطالب گوناگونی در این زمینه منتشر شود و در بین این مطالب متاسفانه‌ باور‌های غلطی نیز وجود دارند که می‌توانند افرادی را که در این مسیر حرکت کرده‌اند به اشتباه بیاندازند. می‌توان این باور‌های غلط را دروغ‌هایی دانست که شما در مسیر خود به سمت ثروتمند شدن نباید آن‌ها را باور کنید. در این مطلب سعی کرده‌ایم که به شما کمک کنیم راه درست پولدار شدن را پیدا کنید. 

دروغ‌هایی در مورد ثروتمند شدن

 

 

همانطور که گفته شد دروغ‌هایی در مورد پولدار شدن گفته می‌شود که ممکن است شما را به اشتباه بیاندازند. در این مطلب تنها به دو مورد از آن‌ها به صورت خلاصه اشاره می‌کنیم. یکی از باور‌های غلط در مورد پولدار شدن این است که به افراد آموزش داده می‌شود که تنها تغییر باور‌هایشان برای ثروتمند شدن کافی است. تغییر باور‌ها برای رسیدن به ثروت ضروری است اما کافی نمی‌باشد. شما بعد از تغییر باور باید یاد بگیرید که چگونه رفتار و عمل کنید که به ثروت برسید. تغییر باور‌ها خیلی مهم هستند اما اگر با رفتار و عمل درست همراه نشوند به تنهایی نمی‌توانند شما را به ثروت برسانند.

ثروتمند شدن

یکی دیگر از دروغ‌هایی که در مورد ثروتمند شدن گفته می‌شود این است که شما ساعات خیلی زیادی را باید به کار کردن اختصاص دهید به این صورت که زمان کمی بخوابید و وقتی را برای استراحت و تفریح خود در نظر نگیرید اما واقعیت این است که بدن شما در طول شبانه روز به میزان کافی خواب نیاز دارد و همچنین باید زمانی را برای استراحت، ورزش و تفریح در نظر بگیرید تا بدن شما از سلامت کافی برخوردار باشد. زمانی شما می‌توانید عملکرد مناسبی داشته باشید که بدن شما سالم باشد و کار بیش از حد، بی‌خوابی، کم تحرکی و خستگی می‌تواند باعث شود شما در راه رسیدن به ثروت دچار مشکل شوید. سلامتی برای افرادی که میخواهند به ثروت برسند مسئله‌ای مهم و ضروری است.

راه پولدار شدن

تعیین هدف

 

 

در ابتدا باید برای خودتان مشخص کنید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. باید به صورت واضح بدانید که چه چیزی می‌خواهید تنها در این صورت است که قادر خواهید بود مسیر خود را برای رسیدن به آن پیدا کنید. شما میتوانید تعیین کنید که در فلان تاریخ قصد دارید به مقدار مشخصی پول دست پیدا کنید. تنها گفتن این جمله که می‌خواهم پول زیادی به دست بیاورم، کافی نیست. شما باید مقدار پولی را مشخص کرده و به خود بگویید که تا فلان تاریخ می‌خواهم به آن پول برسم. نه تنها برای دستیابی به ثروت بلکه برای موفقیت در زمینه‌های دیگر نیز شما باید هدف خود را تعیین کنید. پس برای پولدار شدن در ابتدا باید هدف خود را بشناسید تا در گام بعدی قادر باشید برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید. سعی کنید ثروتی را که می‌خواهید به ان دست پیدا کنید به صورت منطقی تعیین کنید.

عاشق پول باشید

شما تا زمانی که عاشق پول نباشید، نمی‌توانید آن را به سمت خود جذب کنید. شاید در نگاه اول همه عاشق پول باشند اما واقعیت این است که در جامعه ما برخی دیدگاه‌های منفی در مورد پول وجود دارد. به عنوان مثال به این صورت تصور می‌شود که پول انسان را از معنویت دور می‌کند و یا اینکه افراد فقیر انسان‌های بهتری هستند و تصورات غلط اینچنینی که به ما القا شده است.

این افکار را از خود دور کنید و به پول به شکل یک عامل مثبت نگاه کنید. به این فکر کنید که پولی که در اختیار شما قرار دارد، احتیاجات اولیه شما را چگونه برطرف می‌کند. به این فکر کنید که اگر پولدار شوید می‌توانید فردی بهتر برای اطرافیان و جامعه خود باشید و به آن‌ها نیز کمک کنید. پس اگر می‌خواهید پول به سمت شما جذب شود، باید عاشق آن باشید و به پول به دید یک عامل مثبت نگاه کنید.

هوش مالی

 

 

هوش مالی عاملی است که شما را به ثروت می‌رساند. هوش مالی شما به دیدگاه و طرز رفتار شما با پول بستگی دارد. افرادی که ثروتمند شده‌اند، ممکن است از ضریب هوشی معمولی برخوردار باشند اما آن‌ها قطعاً هوش مالی بالایی داشته‌اند. زمانی که شما هوش مالی خود را تقویت کنید دیدگاه شما و رفتار شما با پول به صورتی خواهد شد که در نهایت شما را به ثروت می‌رساند. زمانی که شما هوش مالی خود را قوی کنید در موقعیت‌های مالی مختلف قادر خواهید بود که بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

شما می‌توانید با افزایش اطلاعات مالی خود در زمینه‌های مختلف هوش مالی خود را تقویت کنید. خوشبختانه هوش مالی از طریق آموزش قابلیت قوی‌تر شدن را دارد. همیشه به دنبال اموزش‌هایی باشید که باعث تقویت اطلاعات مالی و هوش مالی شما می‌شوند. سعی کنید به طور روزانه برای تمرین و تقویت هوش مالی خود وقتی را در نظر بگیرید. این کار با آموزش و یادگیری اطلاعات مالی امکانپذیر است. فراموش نکنید که هر چه هوش مالی بالاتری داشته باشید شانس شما برای موفقیت در راه ثروتمند شدن افزایش می‌یابد.

 

آموزش مداوم

 

 

در قسمت قبلی گفتیم که تقویت هوش مالی از طریق یادگیری و آموزش امکانپذیر است. این نکته را فراموش نکنید که برای ثروتمند شدن و برای افزایش هوش مالی نیاز به آموزش مداوم دارید. هیچگاه از یادگیری خسته نشوید و آن را رها نکنید. یکی از مهمترین خصوصیات اکثر افراد ثروتمند این است که آن‌ها همیشه تشنه یادگیری مطالب جدید هستند. حتماً ساعاتی از روز را برای یادگیری و آموزش در نظر بگیرید. این کار در آینده به شما این قدرت را می‌دهد که در موقعیت‌های مختلف بهترین تصمیم را بگیرید. سعی کنید در زمینه کسب و کارتان و در زمینه اطلاعات مالی همواره به دنبال یادگیری مطالب مختلف باشید.

به سلامت خود اهمیت بدهید

برای آنکه بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید بدن شما باید سلامت باشد. از نظر ذهنی هم زمانی که بدن شما سالم باشد، می‌تواند بهتر تصمیم‌گیری کند. به جنبه‌های مختلف سلامتی بدن خود به طور مداوم توجه کنید. به مقدار کافی بخوابید و سعی کنید کیفیت خواب خود را افزایش دهید. سعی کنید به نوع غذایی که می‌خورید و سلامت آن‌ها توجه کنید. زمانی را در روز به ورزش کردن اختصاص دهید این کار علاوه بر بهبود وضعیت سلامتی بدن شما باعث خواهد شد که اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا کند و شما احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. سعی کنید در زمان‌های مشخصی برای چکاپ و اطمینان از سلامت بدن خود به پزشک مراجعه کنید. به طور کلی برای داشتن عملکرد جسمی و ذهنی مطلوب برای رسیدن به ثروت باید به سلامت بدن خود اهمیت زیادی بدهید.

قدر پول نقد خود را بدانید

 

 

قدر پول نقدی را که در اختیار دارید، بدانید چرا که این پول می‌تواند در آینده این قدرت را به شما بدهد که از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری که در مسیر شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید. احتمالاً این وضعیت برای شما هم به وجود آمده است که با یک فرصت سرمایه‌گذاری عالی رو به رو شده‌اید اما چون پول نقد کافی برای انجام آن نداشته‌اید تنها حسرت خورده‌اید. یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که می‌تواند شما را پولدار کند این است که از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب استفاده کنید و این مهم زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که شما پول نقد در اختیار داشته باشید. پول نقد به شما قدرت خیلی زیادی خواهد داد پس سعی کنید همیشه به دنبال پس‌انداز کردن مقداری از درآمد ماهانه خود باشید.

تکنیک های تعیین هدف عاشق پول باشید نکات مهم در تعیین هدف؛ هدف

مدیریت زمان

اگر شما سرمایه و پولتان را از دست دهید این موضوع قابل جبران است اما بدانید که هدر دادن زمان هیچگاه قابل جبران نخواهد بود. سعی کنید مهارت خود در مدیریت زمان را افزایش دهید و بر روی این موضوع کار کنید. شما باید یاد بگیرید که در طول روز به بهترین و موثرترین شکل از زمان خود استفاده کنید.

یاد بگیرید از صرف زمان برای کار‌های بیهوده که در راه رسیدن به اهداف شما کمکی نمی‌کنند، اجتناب کنید. به زمان‌هایی که در طول روز در اختیار شما قرار می‌گیرد به شکل فرصت‌هایی نگاه کنید که در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به اهداف خود برسید. یکی از خصوصیاتی که همه افراد موفق دارا هستند این است که آن‌ها قدر زمانی را که در اختیارشان قرار گرفته است را به خوبی می‌‌دانند و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌کنند.

10 راهکار پولدار شدن اطلاعات کافی نیست ، هدف را لمس کنید

به علایق خود بپردازید

سعی کنید در زمینه‌‌هایی فعالیت کنید که به آن‌ها علاقه دارید. این کار باعث خواهد شد که خلاقیت شما در کار بیشتر شود و همچنین زمانی که شما در زمینه مورد علاقه خود فعالیت می‌کنید دیرتر خسته خواهید شد. توجه به علایق باعث خواهد شد سختی و مشکلات راه نتوانند شما را به راحتی دلسرد کنند و از حرکت در مسیری که انتخاب کرده‌اید باز دارند. زمانی که شما در زمینه‌های مورد علاقه خود کار می‌کنید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. پس اگر می‌خواهید راحت‌تر به ثروت و پول برسید سعی کنید در زمینه‌های مورد علاقه خود کار کنید.

عمل کنید

 

 

 

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد نمی‌توانند ثروتمند شوند این است که آن‌ها اقدام و عمل نمی‌کنند. بسیاری از آن‌ها ایده‌های خیلی خوبی نیز داشته‌اند و حتی ممکن است ساعت‌ها در مورد آن حرف بزنند اما هیچگاه شروع به کار نمی‌کنند. اگر می‌خواهید ایده‌های پولساز شما تنها در حد ایده باقی نمانند و بتوانید از آن‌ها استفاده کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که کار را شروع کنید. عملگرایی را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به موفقیت و ثروت بدانیم.

اعتماد به نفس اعتماد به نفس چیست اعتماد به نفس در کسب وکار،

ترس را کنار بگذارید

برای رسیدن به ثروت باید از منطقه امن خود خارج دهید. در این مسیر ممکن است مجبور شوید که ریسک‌هایی را به جان بخرید. برای رسیدن به موفقیت‌ها و ثروت‌های بزرگ این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. افراد زیادی هستند که دوست دارند ثروتمند شوند اما حاضر نیستند از منطقه امن خود خارج شوند. در این راه ممکن است است شکست‌هایی را تجربه کنید  و حتی ممکن است با انتقاداتی از طرف اطرافیان خود مواجه شوید. ترس از شکست و مورد ملامت واقع شدن را کنار بگذارید. اگر عاشق هدف خود باشید و اهمیت آن را درک کنید این موانع نمی‌توانند سد راه شما برای رسیدن به ثروت و موفقیت شوند.

بهبود هوش مالی پکیج هوش مال یپولدار شدن تعیین هدف

نتیجه‌گیری

برای پولدار شدن نیاز به آموزش دیدن دارید. مراقب باشید در این مسیر باور‌ها و اعتقادات غلط در مورد ثروت شما را از مسیر منحرف نکنند. شما باید مسیر درست را انتخاب کنید و سپس با آموزش‌هایی که می‌بینید و مهارت‌هایی که کسب می‌کنید این مسیر را طی کنید تا به هدف خود برسید. راه پولدار شدن این است که شما باور‌های درست را در خود ایجاد کرده و سپس رفتار و کار‌هایی را انجام دهید که شما را در نهایت به ثروت خواهند رساند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.