ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

اصول هفتگانه موفقیت استیو جابز

کارآفرین بزرگ استیو جابز، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بوده است که شرکت اپل را با دوستش در ۲۱ سالگی تاسیس کرد و باعث پیشرفت علم رایانه و اپل شد. استیو جابز به اپل کمک های زیادی کرد و توانست در طول زندگیش باعث پیدایش اپل آی پد و اولین لپ تاپ اپل و هزاران نوآوری و هم چنین معرفی آیفون و اپل در جهانی شود. استیو جابز در سن ۵۶ سالگی بر اثر عوارض لوزالمعده در خانه اش در کالیفرنیا در گذشت.

اصول هفتگانه موفقیت استیو جابز

 

 

اصول هفتگانه استیو جابز همان ۷ اصلی هستند که استیو جابز با انجام دادن و رعایت آنها توانست به همچین سطح موفقیتی برسد و کارآفرین نمونه شود. آیا شما می خواهید مانند استیو جابز ثروتمند و کار آفرین شوید و کسب و کار خود را داشته باشید؟ آری. شما باید مانند استیو جابز عمل کنید. این موفقت و ثروت و در کسب‌وکار و زندگی شما امکان‌پذیر است، اگر این هفت اصل را به عمل بیاورد، به خاطر بسپارید و پس از هرشکست دو باره تکرار کنید.

۱- اشتیاق به کسب و کاری که به آن می پردازید یا خواهید پرداخت

۲- جاه طلب و کمال طلب باشید

۳- در تجربیاتتان نوآوری داشته باشید و از تجربه هایتان استفاده کنید

۴- بهترین رویا را برای مشتریانتان با ایده هایتان در کسب و کارتان ایجاد کنید

۵- متفاوت باشید و عمل کنید

۶- فهماندن پیام ها به مشتریان به بهترین وجه با نوآوری هرچند کوچک

۷- دادن مشاوره کسب و کار موفق و ارائه راه حل به مشتریان برای رسیدن به آرزوها و آرمان هایشان

 

 اشتیاق به کسب و کاری که به آن می پردازید یا خواهید پرداخت

استیو جابز همیشه از علایق خود در زندگی‌اش پیروی کرده است و می‌گوید که پیروی از اشتیاقات و انگیزه هایش تفاوت عظیمی در زندگی‌اش ایجاد کرده است.

جاه طلب و کمال طلب باشید

 

 

جابز افرادی را که به لحاظ طرز تفکر شبیه او هستند، جذب می‌کند. افرادی که در خیالها و رویاهایش سهیم می‌شوند و کمک می‌کنند ایده‌های او تبدیل به نوآوری‌های برانگیزنده جهانی شوند. اشتیاق و انگیزه، سوخت شرکت اپل هستند و خیالت و روهای جابز را به واقعیت تبدیل می‌کنند و نام او را زنده نگه می دارند. او یک جاه طلب و کمال طلب اصیل بوده است که با رویاهایش اپل را خلق کرد و توسعه داد.

 در تجربیاتتان نوآوری داشته باشید و از تجربه هایتان استفاده کنید

نوآوری همراه تفکر ذهنی و ایده پردازی وجود ندارد. برای استیو جابز، خلاقیت، ارتباط دهنده همه چیز به یکدیگر است. او باور دارد که با ذهن متفکر و ایده پرداز می توان جهان را تغییر داد. جابز اعتقاد دارد که با حجم انبوهی از تجارب، درک ما از تجربه های انسانی گسترش می‌یابد.

 بهترین رویا را برای مشتریانتان با ایده هایتان در کسب و کارتان ایجاد کنید

 

 

برای جابز، افرادی که محصولات اپل را خریداری می‌کنند، «خریدار» نیستند. آن‌ها افرادی هستند که رویاها، بلندپروازی‌ها و آرزوهای­شان را با محصولات اپل تحقق خواهند بخشید. جابز این محصولات را می‌سازد تا به آنها کمک کند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند و محصولاتش را در بین طیف گسترده ای از جامعه بیاورد و هوادارانش کسب و کار بهتری پیدا کنند.

پولدار شدن دن بیلزریان دیویدگرین و راز پولدار شدن راه های پولدار شدن

 

متفاوت باشید و عمل کنید

درباور و اعتقاد جابز، ساده کردن، نتیجه نهایی پالودن و خالص کردن است. در طراحی و معرفی آی‌پد تا آیفون، در بسته‌بندی محصولات اپل تا عملکرد سایت اپل و همه کارهای استیو جابز نوآوری به معنای تازگی و از نو ساختن است. نوآوری ها شاید امروز برای زندگی ما ضروری نباشد اما کم کم جای موارد مهم‌تر و ضروری تر را خواهد گرفت و از ضروریات زندگی ما خواهد شد.

استیو جابز اصول هفتگانه موفقیت استیو جابز پولدار شدن استیو جابز

 فهماندن پیام ها به مشتریان به بهترین وجه با نوآوری هرچند کوچک

جابز، فروشگاه‌های اپل را به یک استاندارد و فروشگاه جهانی در قسمت خدمات مشتریان تبدیل کرده‌است. فروشگاه اپل بهترین بازار خرده فروشی برای طرفدارانش در تمام دنیاست. با معرفی نوآوری‌های ساده، هر کسب‌وکاری می‌تواند کم کم تحول یابد و پیشرفت کند تا ارتباط دوستدارانه بهتری با مشتریان خود ایجاد نماید.

 دادن مشاوره کسب و کار و ارائه راه حل به مشتریان برای رسیدن به آرزوها و آرمان ها

 

 

جابز در میان مدیرعاملان شرکت‌ها، بهترین داستان گو و معرف محصولات است. او به معرفی محصولات به گونه ای معمار گویانه و احساسی می پردازد. شما می‌توانید جدیدترین ایده‌ های کارآفرینی جهان را در اختیار بگیرید، اما اگر نتوانید مردم را نسبت به آن به هیجان آورید، نوآوری شما اهمیتش را از دست می دهد.

10 راهکار پولدار شدن 5راز های پولدار شدن آموزش پولدار شدن

نتیجه گیری

این اصول هفت گانه متفاوت استیو جابز برای به دست آوردن موفقیت قطعاً مفید خواهد بود. چه کارآفرینی باشید که در یک اتاق خواب زیادی کسب و کار می کند، چه یک سرباز جوان چه یک فرد با سابقه در صنعت که تغییرات اساسی را تجربه کرده، چه یک فارغ‌التحصیل دانشگاه که برای پیدا کردن کار به مصاحبه می‌رود یا یک صاحب کسب‌وکار خرد که به دنبال نوآوری هایی برای شرکت خودش است، شما مهم‌ترین برند خود را به نمایش می‌گذارید؛ خودتان را.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.