ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

بازاریابی با سایت راهی به سوی قله ثروت

در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم بازاریابی با سایت چگونه می تواند وسیله ای برای تبلیغات کسب و کار شما باشد و بازاریابی با سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد. قرن ۲۱ است و همه چیز شکل و شمایل دیگری دارد. از وسایل ساده مربوط به خانه بگیرید تا ماشین آلات پیچیده صنعتی. هر روز ابزار آلاتی با تکنولوژی جدید ساخته می شود و کسی نمی تواند جلوی این پیشرفت را بگیرد. حدود ۵۰ سال پیش که خبری از اینترنت نبود افراد به مجلات و روزنامه ها برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیازشان روی می آوردند. از این طریق از اخبار محلی و دنیا مطلع می شدند اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین پیشرفت دنیای ارتباطات همه چیز جای خود را به بهتر از خود داده است.

تبلیغات محیطی

 

درست است که هنوز روزنامه و مجلات و تبلیغات محیطی و از این قبیل رسانه ها به شکل قدیمی خود وجود دارند ولی در کنار آن ، نوع پیشرفته آن نیز قرار گرفته است. در گذشته در گوشه و کنار شهر ، دیوارهایی مخصوص تبلیغات وجود داشت که تبلیغات را بر روی آن می چسباندند ولی حالا چی؟ همان دیوارها پیشرفته شده و نه فقط تبلیغات بلکه هر چیزی را می توان بر روی آن قرار داد و اطلاع رسانی کرد و مخاطب جذب کرد حتی می توان از آن پول درآورد.

صفحات مجازی

 

 

 

این صفحه ها یا دیوارهای مجازی همان صفحات سایت ها می باشند که دنیای مجازی ما را دگرگون کرده و نیز دسترسی ما را به اطلاعات آسان کرده است.در ابتدا باید از خود بپرسیم که چرا کسب و کارهای امروزی باید سایت داشته باشند. برای پاسخ به این سوال به توضیحات زیر توجه کنید.در حال حاضر برای داشتن یک سایت مناسب ، فقط داشتن مطالب و محتواهای مناسب باعث داشتن بازدیدکنندگان بیشتر نمی شود. در کنار آن باید سئو کردن سایت را هم مدنظر قرار داد تا به نتیجه مطلوب رسید. محتوای مناسب و سئو کردن با هم نتیجه می دهد لذا برای این منظور در این مقاله هر دوی این موضوعات را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

۷ دلیل برای اینکه چرا کسب و کارها باید سایت داشته باشند؟

تجربه نشان داده است که سایت به منزله یک پل بین شما و کسب و کارتان با مشتریان وفادار و احتمالی‌ شما باشد. آنها از این طریق می توانند شما را پیدا کنند و از محصول یا خدمات شما استفاده کنند. این جزو ضروریات می باشد که برای کسب و کار خود ، سایت یا فضایی مجازی در اینترنت داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را در آن معرفی کنید. شما با بازاریابی توسط سایت می توانید خود را به یک برند در میان رقبا تبدیل کنید.

سایت مارکتینگ ضرورت داشتن سایت کسب و کار با سایت کسب و کار سایت

سایت مرتبط با کسب و کارتان

 

 

داشتن سایتی مرتبط با کسب و کارتان مزایای گوناگونی برای شما به همراه خواهد داشت که در روش‌های قدیمی بازاریابی این مزایا بدین شکل وجود نداشته‌اند. برای مثال زمانی که شما سایتی مرتبط با کسب و کار خود داشته باشید میتوانید بدون محدودیت مکانی، با تمام مخاطبان خود در سراسر ایران و یا حتی جهان در ارتباط باشید. همچنین شما با استفاده از یک سایت مرتبط با کسب و کارتان میتوانید در تمام روزهای سال و در تمام ساعات شبانه روز با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و تعطیلی و محدودیت زمانی برای شما مفهومی نخواهد داشت. سایت شما به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی این اجازه را به شما میدهد که با صرف هزینه کمتر نسبت به روشهای قدیمی بتوانید نتایج خیلی خوبی برای رونق کسب و کار خود و افزایش درآمد به دست بیاورید.

بالا بردن مشارکت و تعامل با مخاطبان چرا سایت داشته باشیم سئو

چند آمار مهم

۱٫بازایاب هایی که از بازاریابی با سایت استفاده می کنند نزدیک به ۷۰ درصد بیش از بقیه می توانند مشتریان وفادار و احتمالی پیدا کنند.

۲٫هشتاد(۸۰) درصد از کاربران اینترنتی به توصیه ها و اطلاعات درج شده در سایت ها اعتماد کرده و آنها را قبول می کنند (این قدرت بازاریابی با سایت را می رساند).

۳٫شصت(۶۰) درصد کاربران به توصیه های خرید سایت ها اعتماد می کنند و بعد ، اقدام به خرید می کنند. آنها با استفاده از اطلاعات ، خرید می کنند (این قدرت بیش از اندازه بازاریابی با سایت را می رساند)

افزایش فروش با سایت بازارایابی محتوا بازاریابی با سایت بازاریابی سایت

 

حالا بریم سراغ ۷ تا دلیل همیشگیمون

۱-تحقیقات بازار

 

 

وقتی شما سایتی دارید پس مطالب مختلفی را در آن قرار می دهید و از بازدیدها و نظراتی که می گذارند مطلع می شوید از این رو شما می توانید بفهمید که بازدید کننده ها بیشتر به چه بخش هایی علاقه نشان داده اند. وقتی به نظرات آنها توجه کنید می توانید بخش های دیگری که علاقه‌مند هستند ولی در سایت شما موجود نمی باشند را متوجه شوید و به سایتتان اضافه کنید. با این کار شما محدوده علایق بیشتر بازدید کننده ها را متوجه می شوید. وقتی بدانید که چه چیزهایی را بیشتر دوست دارند با زیاد کردن آن محتواها می توانید بازدید از سایتتان را افزایش دهید.

site marketing ارزش آفرینی بازاریابی با سایت

۲-سئو

هر محتوایی که شما در سایت قرار می دهید مربوط به موضوع یا موضوع هایی می شود که کاربران به دنبال آن می گردند و از این طریق می توانند سایت شما را پیدا و به آن مراجعه کنند. این کار با سئو کردن انجام می شود یعنی شما کلمات کلیدی که مربوط به محتواهای سایت می شود را در قسمت سئو قرار می دهید و افراد با جستجوی آن کلمات ، شما و محتواهایتان را پیدا می کنند و یک بازدید کننده حساب می شوند. اگر محتوای شما به اندازه کافی مفید باشد کاربران بعد از بازدید محتوای شما را در جاهایی مانند شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند و این موضوع نیز می‌تواند یک تبلیغ بسیار عالی برای گسترش کسب و کار شما باشد.

۳-اطلاع رسانی

 

سایت برای شما در حکم تابلوی اعلانات می باشد. شما از این طریق می توانید پیشامد ها و برنامه های خود را اطلاع رسانی کنید و بازدیدکنندگان را آگاه کنید. با این کار ارتباط موثر بیشتری با بازدید کننده ها خواهید داشت.

 

۴-تبلیغات برای بازاریابی با سایت

 

بازارایابی با سایت

شما در سایتتان بخش های مختلفی دارید که بازدیدکنندگان با توجه به آن محتوا‌ها وارد آن بخش می شوند پس می توان از این نکته استفاده کرد و در آن صفحه ، تبلیغاتی در همان حیطه محتوا ، قرار داد. به طور روزانه کاربران شما تحت هجوم تبلیغات از رسانه های مختلفی قرار میگیرند. از رادیو و تلویزیون گرفته تا بیلبوردها و پوسترها در سطح شهر همه تلاش میکنند که با تبلیغات افراد را جذب کنند. مردم دیگر مانند گذشته نسبت به تبلیغات تمایل ندارند اما آنها همواره در فضای اینترنت به دنبال محتوای مفید هستند. محتوای مفید همیشه مشتریان خودش را خواهد داشت. شما میتوانید تبلیغات مربوط به کسب و کار خود را در کنار این محتوا به صورت هدفمند قرار دهید. برای مثال زمانی که محتوایی را درمورد گوشیهای همراه در سایت خود منتشر می‌کنید میتوانید تبلیغاتی مربوط به فروش لوازم جانبی گوشی را نیز در کنار آن قرار دهید تا کاربرانی که به محتوای شما علاقه دارند آن را هم ببینند.

*تبلیغات بیش از حد باعث زده شدن بازدیدکنندگان از آن بخش یا از سایت می شود. هوای آنها را داشته باشید. آنها مهم‌تر هستند.

۵-انسان دوستانه

همیشه تعداد افرادی که طرفدار کارهای خیر و انسان دوستانه هستند زیاد می باشد. از این نکته استفاده کنید و محتواهایی قرار دهید که مربوط به این موارد باشد. هر چه این موارد واقعی تر باشند نظر مخاطبان بیشتری را جلب می کند و درنتیجه بازدیدکنندگان بیشتری پیدا می کنید. این محتواها هر چیزی می تواند باشد ازجمله: اخبار ، عکس ، داستان ، فیلم ، صوت و…

۶-ارزش آفرینی بازاریابی با سایت

 

 

ارزش آفرینی یعنی اینکه شما برای مخاطب خود ارزش خلق کنید. محتواهایی در سایت خود قرار دهید که به کار مخاطب بیاید و مشکلی از آنها را حل کند یا کارهایی که انجام می دهند را ساده‌تر کند و حال آن‌ها را با مطالب مختلف بهتر کنید. حس خوبی به آن‌ها منتقل کنید. همه اینها بستگی به این دارد که مخاطب شما به چه چیزهایی علاقه‌مند است. شما با این کار دارید بازاریابی محتوا می‌کنید. مخاطبان شما در فضای اینترنت نیازمند اطلاعات مفید هستند و اگر شما بتوانید نیاز آن‌ها را بشناسید و محتوای مناسبی را برای رفع این نیاز ارائه دهید به آن‌ها این حس را منتقل میکنید که برای آن ها ارزش زیادی قائل هستید و به آن‌ها اهمیت می دهید. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که تولید محتوای مفید به تنهایی کافی نیست و شما باید برای موفقیت محتوای تولید شده توسط خود آن را به خوبی منتشر کنید و بازاریابی محتوای قوی نیز داشته باشید.

 

۷-بالا بردن مشارکت و تعامل با مخاطبان

بخشی را قرار دهید تا شما بتوانید با بازدیدکننده ها تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشید. مثلا مسابقه های مختلف با توجه به علایق آنها می تواند ایده خوبی باشد. نظرسنجی نیز همینطور.

*اگر می خواهید در سطح اینترنت مطرح شوید باید با صبوری سطح کیفی محتواهایتان را افزایش دهید. به بازدیدکنندگان خود اهمیت دهید چرا که اگر آن‌ها نباشند پس مخاطب سایتی وجود نخواهد داشت تا به خاطر آن‌ها تلاش کنید.

 

نتیجه گیری

۱٫داشتن سایت به عنوان بازاریابی با سایت ، تنها یکی از روشهای بازاریابی می باشد ولی جزو اصلی ترین هاست. از روش های دیگری به عنوان مکمل ، با توجه به کسب و کار خود ، برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. ازجمله بازاریابی پیامکی ، تراکت ، فاکس مارکتینگ ، تبلیغات بنری ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات رایگان و حتی تبلیغات در گوگل.

۲٫برای طراحی یک سایت مناسب اگر تخصص لازم را ندارید حتما از متخصصین این کار استفاده کنید. برای بدست آوردن بازاریابی با سایت مناسب کمی بیشتر خرج کنید تا بهتر عمل کنید.

 

 

نظرات شما نسبت به مقاله با فاکس مارکتینگ مخاطب طلایی جذب کنیم برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.