ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

راز جمعه سیاه در کسب و کار

سلام به تو دوست عزیزم. امیدوارم هرجای ایران و جهان که هستی حالت عالی و پر از انرژی باشی. دوستان من خدا را شکر میکنم که ماهه دوم از دوره هوش مالی را تحویل عزیزان دادیم. شاید برای شما سوال پیش بیاید که در ماه دوم در مورد چه موضوعی صحبت کردیم. ماهه دوم شامل ۱۳ فایل آموزشی بود که یکی از آنها پرسش و پاسخ بود و در مورد این موضوع صحبت کردیم که یک مدیر چگونه میتواند باعث رشد بیزینس خود شود و راهکارهایی که یک مدیر بتواند درامد خود را افزایش دهد.

کارفرما شدن



در مورد این موضوع صحبت کردم که کارمندان چگونه میتوانند کم کم کار خود را کنار بگذارند و تبدیل به خویشفرما و سپس کارفرما شوند. کارمندان خیلی راحت میتوانند از اطلاعات ارائه شده استفاده کنند و به جایی که دوست دارند برسند. و در مورد این موضوع هم صحبت کردم که اگه بیزینس ندارید چگونه میتوانید بیزینس خود را راه اندازی کنید و همچنین چندین ایده را نیز ارائه کردیم. البته فایل های اموزشی دیگری هم بود که به آن اشاره نمیکنم. خدا راشکر که توانستیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

جمعه سیاه چیست؟



امروز میخواهم در مورد یک مطلب بسیار مهم با شما صحبت کنم. ارزش این مطلب بسیار زیاد است و اگر شما بتوانید در زندگی خود ان را درک کرده و در قسمتهای مختلف از آن استفاده کنید نتایج عالی برای شما به همراه خواهد داشت. یک جمله هست که من همیشه در ذهنم آن را تکرار میکنم و آن این است که “زندگی که ارزیابی نشود ارزش ادامه دادن ندارد” ببینید زندگی که بررسی نشود بی ارزش بوده و تبدیل به روزمرگی خواهد شد.

زندگی که ارزیابی نشود چه فایده ای دارد؟ پس همیشه سعی کنید در قسمتهای مختلف زندگی خود بررسی کنید که در کجا قرار دارید و میخواهید به کجا برسید. من امروز میخواهم در مورد چند مورد زندگی خودتان را بررسی کنید. یکی در مورد موضوع کسب و کار است و دیگری موضوعی است که میخواهم در مورد آن صحبت کنم و ان مخالفان پیشرفت شما هستند.

افزایش فروش



 دوستان جمعه ای هست به نام جمعه سیاه که روز تعطیلی نیست اما اکثر شرکتها در بسیاری از کشورها این روز را تعطیل میکنند. جمعه سیاه روز بعد از شکرگذاری است که آخرین جمعه نوامبر محسوب میشود. جمعه سیاه برای خرید کریسمس است. در این روز تمامی بیزینسها تخفیف هایی را در نظر میگیرند. بیشتر از ۹۵% از بیزینسها این تخفیفات را در نظر میگیرند. در آن روز بیزینسها بالاترین فروش را تجربه میکنند. گفته میشود که ا ینقدر مشتری بیزینس ها در آن روز زیاد است که از ساعت ۳-۴ صبح مغازه ها را باز میکنند. یکی از راه هایی که شما میتوانید باعث افزایش فروش خود شوید تخفیف دادن به مشتریان است.

به مشتریان خود تخفیف بدهید



ما هم در ایران همچین روزهایی را داریم مانند شنبه بازار، یکشنبه بازارف دوشنبه بازار و … اما در جمعه سیاه خیلی حرفه ای تر عمل یشود. سعی کنید در کسب و کار خود سالیانه  جمعه سیاه داشته باشید. میتوانید ۵ تا ۳ روز جمعه سیاه داشته باشید. تخفیف بدهید تا کسانی که نمیتوانند از خدمات شما استفاده کنند هم بتوانند از این خدمات استفاده کنند. جالب اینجست افرادی که این مورد را در بیزینس خود رعایت میکنند نسبت به دیگران حداقل ۳ تا  برابر درامدشان بیشتر است. به فکر این باشید که در چه روزهایی میتوانید تخفیف دهید.

راز جمعه سیاه در کسب و کار کسب و کار

جذب مشتری



باید رسانه های تبلیغاتی داشته باشید. من در جلسه دوم در مورد رسانه های تبلیغاتی نیز صبت کردم که چطور رسانه داشته باشیم و چطور تبلیغات کنیم . دو نوع مدیریت وجود دارد. که این را هم باز درمورد تئوری عنکبوت و شیر در دوره هوش مالی جلسه دوم در موردش صحبت کردم. یک نوع ازمدیران شبیه عنکبوت هستند تاری را در اطراف خود ایجاد میکنند تا مشتری درون ان گیر بیافتد و بتوانند چیزی را به او بفروشند. یک سری از مدیران مانند شیر هستند. به دنبال مشتری میروند و با تبلیغات مشتری را جذب میکنند . این دو مدیر دو نوع نتیجه میگیرند. غالباً مدیرانی که مانند شیرها عمل میکنند تا ده برابر در کارشان نتیجه بهتری خواهند گفت. رسانه های تبلیغاتی خود را زیاد کنید.

ایجاد انگیزه در کسب و کار، جمعه سیاه جمعه سیاه در کسب و کار راز جمعه سیاه

تبلیغات موثر



گالری در اینستاگرام ویژه خانم ها وجود دارد که در خیابان فاطمی قراردارد. هر زمانی که این گالری تخفیفاتی را در نظر میگیرد. مغازه ۲۰۰ متری آن جا برای سوزن انداختن هم ندارد. چرا که ۳۰۰ هزار نفر در یکی از رسانه های تبلیغاتیش به نام اینستاگام عضو بوده و از تبلیغات در اینستاگرام لستفاده میکند. من یک بار به طور اتفاقی این بیزینس را بررسی کردم و یکی از محصولات آن را در جای دیگری نیز دیدم. این محصول در گالری مذکور با قیمت ۱۸۰ هزار تومان به فروش میرسید آن هم با تخفیف اما من این محصول را در جایی دیگر با قیمت ۱۴۰ هزار تومان دیدم.

خیلی از وقت ها تخفیفات فیک هستند اما باز هم باعث فروش خواهند شد. به این نکته هوش مالی دقت کنید شما با استفاده از تخفیف میتوانید درامد خود را بیشتر کنید. در مورد خریدهای خود نیز دقت کنید. تخفیف عامل اصلی نیست که بتواند محرک شما برای خرید باشد. باید احساسای خرید نکنید. شما باید جمعه سیاه داشته باشید. به این موضوع فکر کنید که در کار شما چگونه میتوان تخفیف داد و تبلیغ کرد.

افزایش درامد در کسب و کار، افزایش رشد در کسب و کار ؛انگیزه در کسب و کار

مخالفان پیشرفت شما کیستند؟



 مورد بعدی که میخوام به شما بگویم و باید ان را بررسی کنید. من اسم ان را مخالفان پیشرفت شما گذاشته ام. این افراد چه کسانی هستند؟ این افراد کسانی هستند که از عملکرد شما برای رسیدن به موفقیت مالی جلوگیری میکنند. این افراد غالباً از نزدیکان شما هستند که با گفتن عباراتی مانند نرو، نکن و نمیشه جلوی عملکرد شما را سد می کنند. حال این سوال پیش میآید که اقای تیموری با این افراد باید چکار کنیم؟ احتمالاً چنین افرادی در زندگی شما هم وجود داشته اند پس این موضوع را درک میکنید. بهترین راهکار این است که در ذهن این افراد نفوذ کنید.

برای مثال اگر میخواهید از کار خود خارج شوید نیازی نیست به همسر خود بگویید که من میخواهم استعفا بدهم و کسب و کار جدید را راه بیاندازم. چرا که ممکن است با شما مخالفت کند چون امنیت و وضعیت فعلی خود را دوست دارد. شما باید به همسر خود بگویید چقدر خوب بود اگر ماشین بهتر و یا یک ویلا داشتیم که جمعه ها به مسافرت میرفتیم. و چقد خوب بود که میتوانستیم شرایط بهتری را برای فرزندمان فراهم کنیم و من میتوانستم چیزهای بهتری برای تو بخرم. در این حالت همسر شما خودش از شما میخواهد که برای رسیدن به چنین شرایطی کاری را انجام دهید. پس با مخالفان پیشرفت خود اینگونه برخورد کنید.

آموزش کسب و کار اینترنتی استراتژی کسب و کار چیست

نقش اموزش برای رسیدن به اهداف



تا جایی که میتوانید به صورت خنثی در ذهن آنها نفوذ کنید. پس این موضوع را بررسی کنید تا بتوانید مخالفان پیشرفت خود را پیدا کرده و در ذهن انها نفوذ کنید. دوستان عنصری با نام کاتالیزور وجود دارد که کارش این است که در واکنش شرکت نمیکند اما سرعت آن را افزایش میدهد. به نظر من اموزش در زندگی انسان حکم کاتالیزور را دارد. برای مثال اگر میخواهی ارتباطت با همسرت بهتر بشود باید اموزش ببینید. با اموزش سریعتر میتوانید به هدف خود برسید. برای مثال هوش مالی در زندگی مالی شما حکم کاتالیزور را دارد.

به شما کمک میکند که درامد خود را افزایش دالده ، پول خود را حفظ کنید و خیلی سریع پول خود را رشد بدهید. هوش مالی به شما کمک میکند که خیلی سریع شرایط مالی خود را بار ها و بارها از شرایط فعلی بهتر کنید. به این موضوع خیلی فکر کردم. هوش مالی در زندگی افراد حکم کاتالیزور را دارد و به انها کمک میکند که خیلی سریعتر به موفقیت مالی برسند. تا زمانی که بر روی خودتان سرمایه گذاری نکنید و یاد نگیرید نمیتوانید بهترین رفتار را داشته باشید. تا جایی که میتوانید بر روی خودتان سرمایه گذاری کنید و یاد بگیرید.

6 گام طلائی برای شروع کسب و کار  آموزش رایگان کسب و کار

نتیجه گیری



شما جزء افراد خاصی هستید که این مطلب را میبینید. چرا که خیلی از افراد اصولا اعتقاد ندارند که میتوانند به موفقت برسند پس شما که به این موضوع اعتقاد دارید و به این مطلب توجه میکنید خیلی سریعتر این کار را انجام دهید. امیدوارم از این مطلب لذت ببرید.من به این موضوع فکر میکنم که چگونه اطلاعات را ارائه بدهم که افراد خیلی سریع ان را درک کرده و به ان عمل کنند. این مطلب را برای عزیزان خود بفرستید و به انها نیز کمک کنید.من یر روی این مطلب کار زیادی انجام داده ام تا بتوانید به نتیجه برسید. مطمعن باشید ایده های که از این مطلب به ذهن شما می آید میتواند خیلی کمک کننده باشد. شاد و پیروز و سربلند باشید.

کتاب راز یک میلیون دلاری من

سلام دوستان عزیزم  کتاب راز یک میلیون دلاری من را حتما مطالعه کنید.

می خواهم درباره ی رازی صحبت کنم، رازی که همه می‌توانید با استفاده از آن به ثروت کلانی دست پیدا کنید و آزادی، امنیت و قدرت را وارد زندگی خود کنید. ثروتمند شدن آسان‌ترین کار دنیاست که می‌توانید با رعایت اصول و قوانینی که خواهم گفت، به‌ راحتی به آن دست پیدا کنید. هیچ معجزه و وردی در کار نیست فقط کافی است با من پیش بیایید تا پرده از این راز بزرگ بردارم و شمارا وارد دنیای ثروت کنم.

اولین گام برای ثروت زیاد این است:

به دست آوردن یکمیلیون دلار را یکی از بزرگترین اهداف خود قرار دهید.

 راز یک میلیون دلاری من

درست است؛ یک هدف بزرگ انتخاب کنید. اهمیت انتخاب این هدف نه به خاطر بزرگی آن بلکه به خاطر شخصیتی است که باید برای تحقق آن داشته باشید. شخصیتی یک‌میلیون دلاری! منظورم از داشتن شخصیتی یک‌ میلیون دلاری چیست؟ کسی که توانایی به دست آوردن یک‌ میلیون دلار را دارد. ارزش داشتن اهداف بزرگ به این است تا شمارا تبدیل به انسانی کند که بتوانید آن را به دست بیاورید.

راز یک میلیون دلاری من ماهان راه های موفق شدن کتاب راز یک میلیون دلاری من

شخصیتی یک‌ میلیون دلاری

با این‌ وجود چگونه می‌توانیم شخصیتی یک‌ میلیون دلاری داشته باشیم؟ به این سؤال پاسخ‌خواهیم داد و پرده از این راز بزرگ بر خواهیم داشت. موفق شدن، نیازمند فراگیری مجموعه‌ای از مهارت‌ هاست که با یادگیری آن‌ها می‌توان به تمام خواسته‌های کوچک و بزرگ دست پیدا کرد.

ایمان‌ دارم با توجه به این مطالب و به‌ کارگیری راهکارهایی که در ادامه خواهم گفت می‌توانید به هرآن چه در ذهن دارید دست پیدا کنید. همه دنبال این هستیم تا راهی مطمئن را طی کنیم و به موفقیت برسیم حال این موفقیت افزایش درآمد باشد یا بهبود روابط، فرقی نمی‌کند بامطالعه‌ی این مطلب و انجام تمرین‌ های آن می‌توانید به تمام خواسته‌هایتان برسید.

انرژی و انگیزه انگیزه داشتن پولدار شدن راز یک میلیون دلاری من

موفق شدن

بسیار می‌بینیم که افراد در دام صحبت‌های چرب و نرم شیادانی می‌افتند که ادعا دارند موفق شدن یک‌ شبه و بدون زحمت اتفاق می‌افتد این در حالی است که همه می‌دانیم برای موفق شدن باید راهی طولانی را طی کنیم. این اصلاً به معنی سخت و دشوار بودن مسیر موفقیت نیست بلکه منظورمان فقط این است که برای موفق شدن باید سه فاکتور مهم را به یاد داشته باشیم:

  1. متمرکز شدن به کار

  2. انضباط شخصی

  3. یک دنیا انرژی و انگیزه

بنابراین قصد ما ارائه‌ی مطالبی است که می‌توانید با استفاده از آن به موفقیت برسید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

راز یک میلیون دلاری من چیست

نکته‌ی مهمی که می‌خواهم همین ابتدا به آن اشاره‌کنم این است: کار کردن زیاد دلیلی برای کسب موفقیت و ثروت بیشتر نیست. همان‌ طور که می‌بینیم افراد بسیاری به‌ سختی تلاش می‌کنند و زحمت فراوانی می‌کشند اما به نتایج قابل‌توجهی نمی‌رسند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید برای ثروتمند شدن تمام تلاش خود را کرده‌اید و به قولی جان کنده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفته‌اید، بگذارید بگویم کمی صبر کنید تا راهکاری متفاوت را به شما بگویم.

ماهان تیموری راز یک میلیون دلاری من موفق شدن

استقلال مالی

اگر قرار بود با شیوه‌ی عملکردی که تا الآن داشته‌اید به هدف یعنی استقلال مالی و پولدار شدن می‌رسیدید که رسیده بودید، پس راهی را که به نتیجه نرسیده است را فراموش کنید و با تغییر مسیر، آینده‌تان را تغییر دهید. میزان تأثیرگذاری این مطالب به خود شما بستگی دارد، به میزان اهمیت تعهدی که به خود و زندگی‌تان داده‌اید. اگر از زندگی خود راضی نیستید، فکر می‌کنید لایق بهتر از این‌هایید و تصمیم خود را گرفته‌اید تا آینده را به نوع متفاوتی بسازید، به مطالعه ادامه دهید. شاید این کتاب همان موهبتی است که از طرف خداوند انتظار می‌کشیدید.

قانون های اصلی

راز یک‌ میلیون دلاری من در 12 قانون خلاصه می‌شود؛ قوانینی بسیار ساده درعین‌ حال مهم و تأثیرگذار. در این کتاب می‌خواهیم به‌ طور کاملاً روان و قابل‌ درک صحبت کنیم تا همه بتوانند از آموزه‌های آن استفاده کنند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. توجه کنید و تمام نکات را از همین امروز در زندگی خود پیاده کنید. در این صورت آثار آن را به‌ سرعت و به‌طور واضح در زندگی خودخواهید دید.

رازهای موفقیت در تبلیغات بنری

رازهای موفقیت در تبلیغات بنری که باعث افزایش بازدید می شود و باعث می شود تا بیننده با مشاهده ترکیب یک متن تبلیغی خوب و گرافیک مناسب جذب سایت شما شود.  تبلیغاتی که به صورت بنر انجام می شود را تبلیغات بنری  گویند.

تبلیغات بنری دو نوع مختلف دارد


تبلیغات بنری

۱-به صورت بیلیوردی در محیط

۲- به صورت بنری در اینترنت

کاری که برای گرفتن بازخورد بیشتر از تبلیغات بنری می توانید انجام دهید متن تبلیغ نویسی و گرافیک است نکاتی که وقتی در متن تبلیغاتی شما رعایت شود مشتری ببیشتری جذب می شود و باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد می شود.

  • تیتر متنتان باید جذاب و کوتاه باشد و توجه هات را به خود جلب کند طوری که مخاطب مشتاق به خواندن متن باشد.
  • سود و فواید کالا را لیست کنید  وآن را به صورت  مزیت هایی که برای مشتری دارد ارائه دهید.

به طور مثال: به جای اینکه بگوییم محصول ما سریع است بگوییم با این محصول وقتتان را ذخیره کردید و وقت آزاد بیشتری دارید.

  • متنی بنویسید که با احساسات مخاطب ارتباط برقرار کند .

ترغیب مشتری



مثلا اگر خمیر دندان می فروشید احتمالا یکی از خصوصیات آن این است که حاوی فلوراید است.اما اگر بخواهید این ویژگی را به این صورت بیان کنید: «حاوی فلوراید» یا « پوسیدگی کمتر دندان» کمی کسل کننده به نظر می رسد،می توانید به جای آن  از این عبارت استفاده کنید:

« با بوفو مسواک بزنید تا از مته دندانپزشک در امان باشید!» به این ترتیب شما یک ویژگی کسل کننده وتکراری را به با پیامی قوی بیان کرده اید و آنرا با ترس از کار دندانپزشک پیوند داده اید.

  • در چند پاراگراف اول از نقات قوت برای ترغیب مشتری تان استفاده کنید.به گونه ای باشد که مشتری برتری های  کالای یا خدمات شما را لمس کند و او را برای خرید جذب کند.
  • در تعریف از کالای خود افراط نکنید و متن شما به صورت افراطی دوستانه نباشد.
  • مشتری هدف را مشخص کنید و لحن متن تان را با توجه به نوع مشتری بنویسید
  • در آخر باید مشتری را دعوت به تماس کنید.مثلا بنویسید « تلفن را بردارید و هم اکنون با ما تماس بگیرید».

پوستر ها در واقع ارتباط غیر کلامی با مخاطب است . پس در طراحی گرافیکی باید بسیار دقت کنید.

تنها از دو یا سه رنگ استفاده کنید



طرح های شلوغ ذهن بیننده را از عنوان و پیام اصلی دور می کند.

  • طرح تان ساده باشد
  • از تصاویر ایرانی استفاده کنید
  • از فضاهای خالی در بنر استفاده کنید


مخاطبان هدف خود را بشناسید



اگر قصد استفاده از بنرها در تبلیغات اینترنتی را دارید. باید ابتدا مخاطبان هدف خود را بشناسید و با توجه به این موضوع مکانی را برای قرار دادن بنرهای خود انتخاب کنید. شما باید بنرهای خود را در وب سایتهایی قرار دهید که به موضوع کسب و کار شما مرتبط باشند. برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه قطعات خودرو است باید برای قرار دادن بنرهای خود به دنبال وب سایت هایی باشید که در زمینه خودرو فعالیت میکنند. در قدم بعد طراحی بنر شما نیز باید با طراحی وب سایت هماهنگی داشته باشد. اگر در طراحی بنر شما دقت کافی صرف شده باشد بنر تبلیغاتی شما حرفه ای به نظر میرسد. و در نتیجه شانس شما برای بازدید مخاطبان از بنرتان افزایش خواهد یافت.

شما وقت زیادی ندارید



در تبلیغات بنری شما باید در کمترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطبان انتقال دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که بنر شما در هر مکانی قرار داده شود مخاطبان تنها زمان کمی برای دیدن ان وقت صرف خواهند کرد پس شما باید پیام اصلی خود را در این زمان کم  به انها انتقال داده و انها را مجاب کنید که بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کنند. بنر تبلیغاتی شما باید به حدی جذاب باشد که بتواند در زمان کوتاهی باعث جلب توجه مخاطبان شود.

گرافیک بهتر، شانس موفقیت بیشتر



طراحی بنرهای تبلیاتی نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده است. امروزه طراحی یک بنر تبلیغاتی موفق پیچیدهتر از قبل شده است و نیاز است که شما به ریزه کاریهای بنرهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری کنید. اگر در زمینه گرافیک دارای تخصص نیستید، بهترین گزینه استفاده از یک گرافیست حرفه ای برای طراحی بنرهای شما است.

مراقب اعتبار و وجه کسب و کارتان باشید.



یک بنر تبلیغاتی به عنوان معرف برای کسب و کار شما محسوب میشود. استفاده بیش از حد از رنگها و یا تصاویر انیمیشینی که سریع عوض میشوند میتواند باعث اذیت شدن مخاطبان شوند. مراقب باشید که بنر شما به گونه ای نباشد که ذهنیت بدی را در مخاطبان ایجاد کند. بنرهای چشمک زن شانس بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت اما مراقب باشید که در استفاده از این قابلیت زیاده روی نکنید چرا که ممکن است باعث آسیب به شخصیت و اعتبار کسب و کار شما شود.

تبلیغات بنر تبلیغات بنری  ،تبلیغات بنری چیست ؟

ساده و منظم باشید



به طور معمول کاربران بیشتر به سمت بنرهایی با طراحی ساده تر جذب خواهند شد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که با استفاده از تعداد کلمات کمتر پیام خود را به طور کامل انتقال دهید. همچنین نظم در بنز تبلیغاتی شما نکته دیگری است که باید به ان توجه شود. سعی کنید از فونت و رنگ مناسب استفاده کنید. رنگها اولین چیزی است که در بنر شما جلب توجه میکند. استفاده از تعداد زیاد از رنگها باعث نامناسب شدن ظاهر ان میشود. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که رنگ و فونت استفاد شده در بنر شما باید با هم هماهنگی داشته باشد.

تبلیغات بنری در سایت ترغیب مشتری جذب مشتری

فرمت و حجم بنر



سعی کنید بنر تبلیغاتی شما فرمتهای استانداردی مانند GIF، JPJ ، PNG داشته باشد. بنرهایی که با استفاده از فلش طراحی میشوند در مرورگرهای پرکاربرد دیده نمیشوند و در چنین حالتی شما بخش قابل توجهی از مخاطبان را از دست میدهید. همچنین حجم بنر شما نیز نباید بیش از حد زیاد باشد. در مورد حجم مناسب برای بنرهای تبلیغاتی گفته میشود که نباید بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت حجم داشته باشند.

جذب مشتری با تبلیغات تلویزیونی جذب مشتری،

استفاده از دکمه فراخوان



زمانی که مخاطب بنر شما را میبیند ممکن است برایش جالب به نظر برسد و اگر شما از دکمه فراخوان استفاده کنید در واقع ذهن او را به سمت هدف خود هدایت کرده و به او مسیر را نشان میدهید. با قرار دادن یک دکمه فراخوان در بنر خود میتوانید شانس کلیک کردن بر روی آن را تا حد زیادی افزایش دهید. بنر شما میتواند باعث ایجاد توقعاتی در مخاطبان شود پس دکمه فراخوان شما نباید انها را فریب دهد. بعد از کلیک کاربران نباید احساس کنند که شما انها را فریب داده اید پس دکمه فراخوان شما باید واقعی باشد.

چیزهایی که برای جذب مشتری باید بدانید :رازهای تبلیغات بنری

هدف خود را مشخص کنید



از بنر تبلیغاتی خود چه هدفی دارید. آیا به دنبال برندسازی هستید و یا میخواهید محصولی را بفروشید و یا اینکه هر دو این اهداف را میخواهید به صورت همزمان دنبال کنید. مشخص کردن هدف میتواند در نحوه طراحی بنر تاثیرگذار باشد. زمانی که شما هدف خود را بشناسید میتوانید بنر مناسبی را برای ان انتخاب کنید.

نکات طلایی جذب مشتری  ،ویژگی های تبلیغات بنری ،

مکان مناسبتر را پیدا کنید



بهتر است از همان ابتدا تمام وقت و پول خود را برای قرار دادن بنر در یک سایت تلف نکنید و با تقسیم پولی که برای این کار در اختیار دارید بنر خود را درچدین سایت قرار دهید. با انجالم این کار شما میتوانید بعد از مدتی کارایی و بازده بنر خود را در سایتهای مختلف بررسی کنید. ببینید بنر شما در کدام سایت توانسته است مخاطبان را بیشتر جلب کند. با این کار بعد از مدتی قادر خواهید بود تا مناسبترین مکانها را برای قرار دادن بنر خود پیدا کنید.

با کاربران صادق باشید



برای جلب مخاطبان لازم است که شما از جملات جذاب استفاده کنید اما همیشه این نکته را به یاد داشته باشید شما باید بتوانید که به جملاتی که در بنر تبلیغاتی خود گفته اید به خوبی عمل کنید. برای مثال اگر شما در بنر تبلیغاتی خود از جمله  “شارژ رایگان بگیرید” استفاده کنید اگر مخاطبان وارد وب سایت شما شوند و این اتفاق برای آنها نیافتد مطمعنا دیدشان نسبت به کسب و کار شما منفی خواهد شد. پس مراقب باشید که با جملات جذابی که قادر به انجام انها نیستید اعتبار کسب و کار خود را خدشه دار نکنید.


نتیجه گیری



در سایت هایی که می خواهید تبلیغات بدهید بسیار مهم است که مخاطب هدف تان را به خوبی شناسایی کنید.بسیاری از افراد تبلیغات بنری خودشان را در سایت های دیگر قرار می دهند اما بازخورد خوبی نمی گیرند زیرا مخاطب هدف خود را به درستی شناسایی نمی کنند.

اینستاگرام در بازاریابی آنلاین

اینستاگرام در بازاریابی آنلاین : وقتی مشاغل و کسب و کارها در صفحات اجتماعی برای خود صفحه ایی راه اندازی می کنند و تصمیم می گیرند از طریق بازاریابی های آنلاین برای خود منافع مالی را ایجاد کنند باید اصولی را رعایت کنند  و در فضایی مجازی در ارتباط با صفحات مجازی اطلاعاتی کسب کنند .

 در این مقاله اینستاگرام در بازاریابی آنلاین  را بررسی خواهیم کرد .

اینستاگرام چیست ؟



یک اپلیکیشن است که بر روی گوشیهای هوشمند ابتدا بر روی آیفون و آی پاد پیاده شد و اخیرا قابل دانلود بر روی گوشیهای اندرویدی هم شد .

یکی از سایت هایی که شبیه به اینستاگرام از لحاظ عملکرد است توییتر می باشد ، در توییتر شما متن و لینک را به اشتراک می گذارید اما در اینستاگرام شما عکسی را با توضیح یا بدون توضیح به اشتراک می گذارید و همانند توییتر عده ای شما دنبال یا فالو می کنند و یا شما آنها را دنبال یا فالو می کنید و برای همیدگر کامنت می گذارید یا لایک می کنید .امروزه از اینستاگرام در بازاریابی آنلاین به عنوان یک ابزار مهم استفاده می کنند .

افکت ها



در اینستاگرام قابلیت های تصویری خوبی قرار داده شده است که با استفاده از آنها می توانید عکس خود را قبل از ارسال بر روی شبکه اینترنت بسیار جذابتر  کنید ، این تغییرات و افکت های تصویری عالی هستند و یکی از دلایل جذابیت اینستاگرام شده است .


آپلود عکس



یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام در بازاریابی آنلاین ، ارسال عکس بر روی سایت های معروف دنیا از جمله توییتر ، فیس بوک ، فلیکر ، تامبلرو فوراسکوور است . این یک راه کار شما را آسان می کند زیرا همزمان با آپلود عکس در اینستاگرام شما می توانید روی سایت های ذکر شده ارسال کنید ، در این ارسال ها نیاز به آپلود مجدد تصویر نیست زیرا منبع آپلود تصویر شما همان اینستاگرام خواهد بود .


اینستاگرام در بازاریابی آنلاین  به عنوان یک ابزار موثر در کسب و کارها شناخته می شود . 

جستجو در اینستاگرام و بازاریابی آنلاین



در اینستاگرام می توانید عمل جستجو انجام دهید البته بر اساس کلمه کلیدی یا همان تگ ها، به این ترتیب می توانید عکس های مورد علاقه ی خود را پیدا کنید یا عکاس آن عکس را فالو یا دنبال کنید .


چرا اینستاگرام در بازاریابی آنلاین  مهم است ؟



در روش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین ، مردم به گرفتن اطلاعات از طریق تصاویروانتشاراطلاعات از طریق تصاویر، تمایل دارند که البته این پدیده را اینفوگرافیک نیز می گویند.طرفداران اینفوگرافیک دوست دارند به این شکل از وقایع مهم زندگی خودشان یا کسب و کارشان تصاویری را تهیه کرده و نهایتا با اشخاصی که به آنها علاقه دارند به اشتراک بگذارند .   برای داشتن یک بازاریابی موفق باید خودتان را در جای کاربران قرار بدهید.

امروزه میتوان گفتن اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی محبوبیت بیشتری دارد و اگر شما از دوستان خود سوال کنید به احتمال زیاد به شما خواهند گفت که به صورت روزانه اینستاگرام خود را چک میکنند اما ممکن است هر چند روز یکبار نیز ایمیل خود را چک نکنند. همین فراگیر بودن اینستاگرام میتواند مانند یک فرصت طلایی برای شما باید. تعداد بالای کاربران فعال در اینستاگرام نشان دهنده محبوبیت بالای این شبکه اجتماعی است.

شاید دانستن این موضوع برای شما نیز جالب باشد که در حال حاضر چیزی در حدود ۲۰ میلیارد تصویر در اینستاگرام وجود دارد. پس اینستاگرام میتواند محلی بسیار مناسب برای آشنایی دیگران با کسب و کار شمال به صورت رایگان باشد.

تاثیر محتوای خوب در اینستاگرام



محتوای خوب همیشه مشتری خود را پیدا میکند. فرقی نمیکند شما قصد بازاریابی آنلاین در اینستاگرام را داشته باشید و یا در شبکه اجتماعی دیگر. اگر بتوانید محتوای مفیدی را برای مخاطبان آماده کنید مطمعن باشید که دیر یا زود مخاطبان زیادی به سمت شما جذب خواهند شد. شما میتوانید تصاویر و ویدئوهای مفیدی را در مورد کسب و کار خود تهیه کرده و آنها را در اینستاگرام منتشر کنید. قرار دادن تصاویر و پست های تکراری در مورد کسب کارتان نمیتواند به تنهایی باعث موفقیت شما در این زمینه شود. سعی کنید از محتوای متنوع و مفید در مورد کسب و کار خود برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

عکس و ویدئو به جای متن



گاهی اوقات یک عکس و یا یک ویدئو کوتاه در مورد کسب و کار شما میتواند به اندازه چندین صفحه مطلب تاثیرگذار باشد. اینستاگرام فضایی مناسب برای انتشار عکسها و ویدئو های شما است. با کمی خلاقیت میتوانید تصاویر و ویدئو های جالبی را در مورد کسب و کار خود تهیه کرده و آنها را در اینستاگرام منتشر کنید.

افراد ناموفق در این زمینه چگونه عمل میکنند



برخی از افراد با استفاده از روشهای اشتباه باعث عدم موفقیت بازاریابی کسب و کارشان در اینستاگرام میشوند. در ادامه برخی از این روشها را توضیح میدهیم.

خریدن فالوئر

برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام و دیده شدن لازم است که شما تلاش کنید. برخی به اشتبباه با خرید فالوئر سعی میکنند خود را پرطرفدار نشان بدهند. مشکل این کار علاوه بر صرف هزینه اسن است که تاثیری در افزایش لایک و کامنت پستهای آنها ندارد و در بین فالوئر های خریداری شده اکانتهای نا مناسبی وجود خواهد داشت که وجه مناسبی به کسب و کار آنها نمیدهد.

بیش از اندازه تبلیغ کردن



برخی از اشخاص بیش از حد عکسهای محصولات و لوگوی شرکت خود را تبلیغ میکنند این کار باعث از بین رفتن علاقه در فالوئر ها خواهد شد.

آپلود عکس آموزش اینستاگرام آموزش کسب و کار در اینستاگرام

بی توجهی به کپشن ها



برخی از افراد با بی توجهی به کپشنها شانس خود را برای افزایش تعامل با مخاطبان کاهش میدهند. استفاده از کپشنهای مناسب میتواند باعث بروز واکنشهای احساسی مخاطبان نسبت به پستهای شما شود.

اینستاگرام بازاریابی بازاریابی آنلاین تاثیر محتوای خوب در اینستاگرام

استفاده غیر اصولی از هشتک ها



درصد قابل توجهی از پستهای اینستاگرامی حاوی ۱ تا ۷ هشتک هستند. این امار ارزش هشتک ها را در اینستاگرام نشان میدهد. اما مانند بسیاری از ابزار دیگر باید از هشتک ها به صورت مناسب استفاده شود. استفاده بیش از حد از هشتکها و یا استفاده کم از هشتک ها هردو میتوانند این ابزار قدرتمند را بی تاثیر کنند. همچنین برخی نیز از هشتک های نامربوط استفاده میکنند. کسانی که از هشتک های نا مربوط استفاده میکنند باعث پایین اوردن ارزش و اعتبار اکانت خود میشوند. استفاده درست از هشتک ها در اینستاگرام باعث از دست دادن یک فرصت طلایی برای تعامل با مخاطبان میشود.

جستجو در اینستاگرام جستجو در اینستاگرام و بازاریابی آنلاین

بی اعتنایی به دیگر کاربران



برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام به ارتباطات دو طرفه معنا دار با دیگر کاربران احتیاج دارید. برخی با بی اعتنایی به دیگر کاربران باعث عدم موفقیت خود در این زمینه میشوند. شما باید برای بازاریابی در اینستاگرام وقت بگذارید. کاربران مرتبط را فالو کنید و برای پاسخ گویی به سوالات انها وقتی را در نظر بگیرید. شما میتوانید محتوای دیگر کاربران را به اشتراک بگذارید. با این کار در واقع قدردانی خود را از آنها نشان میدهید.

رازهای موفقیت در اینستاگرام عکس عکس و ویدئو عکس و ویدئو به جای متن

عدم خلاقیت


استوری اینستاگرام امکانات متنوعی را برای شما فراهم کرده است. برخی استفاده از استیکرها، ابزارهای نقاشی، تگها و فیلتر ها را فراموش میکنند. با کمی خلاقیت میتوان محتوای جذابتری در اینستاگرام ساخت. عدم توجه به این موضوع میتواند شانس موفقیت را کاهش دهد.

کاربرد اینستاگرام در بازاریابی

اسپم



یکی از عادات غلطی که در کاربران اینستاگرام دیده میشود این است که این افراد در طول روز پست های زیادی را در پروفایل خود قرار میدهند. قرار دادن بیش از حد پست باعث خواهد شد که کاربران دیگر به پست های شما به شکل مزاحم نگاه کنند و با گذشت زمان در انها احساس نارضایتی به وجود می آید. برای تاثیر گذاری بیشتر پست های شما باید در یک بازه زمانی خاص در اینستاگرام قرار داده شوند.

 

قوانین مهم اینستاگرام در بازاریابی آنلاین 



۱- سعی کنید در هر روز تنها یک پست بگذارید تا باعث دل زدگی مخاطبتان نشوید .  

۲- برای تعامل دوطرفه شما هم باید صفحات طرفداران خود را فالو کنید .

۳-افرادی که شما را دنبال می کنند باید تعدادشان بیشتر از افرادی باشد که شما آنها را دنبال می کنید این آمار نشان دهنده محبوبیت شما است .

۴- به نظرات کاربران خود احترام بگذارید و به نظرات آنها بی تفاوت نباشید .این یک اصل دراینستاگرام در بازاریابی آنلاین است . 

۵- در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که تعداد سلفی ها بالا است ، نوعی خود شیفتگی در انتهای ذهن شما ایجاد می کند چه بسیار صفحات تجاری بوده اند که با سلفی گرفتن ها سطح کار خود را شخصی نشان داده اند .

۶- در پست گذاری خلاقیت داشته باشید و پیج خودتان را مبلغانه نشان ندهید این امر باعث می شود مخاطب زیادی درگیر تبلیغات شود .

۷- عکس های گروهی ، شرکتی همکاران و دوستانتان را لایک کنید .

۸- عکس های خود را در زمان مناسبی در طول روز به اشتراک بگذارید و برای این کار برنامه ریزی کنید .

۹- روش بهتر برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان در اینستاگرام تولید ویدئو های کوچک است که باعث معرفی سطح کار و ارزشی که شما برای کسب و کارتان قائل هستید می شود .

۱۰- صفحه فیسبوک خود را به اینستاگرام لینک بدهید ، اینگونه مخاطبان بیشتری را خواهید داشت .

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله اینستاگرام در بازاریابی آنلاین لذت برده باشید .

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

کارت ویزیت حرفه ای ؟ مگه کارت ویزیت، حرفه ای و غیرحرفه ای دارد؟. در پاسخ باید گفت بله. درست است که کارت ویزیت، چیز ساده ای است که شاید زیاد به چشم نیاید ولی همین کارت ساده اگر با اصولی طراحی شود می تواند در کسب و کار ما بهبود ایجاد کند و ارتباط موثر، بین شما و مشتریان و مشتریان احتمالی ایجاد کند. کارت ویزیت حرفه ای می تواند در بازاریابی و فروش موثر باشد. اینکه در طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای چه چیزهایی را باید در نظر بگیریم و رعایت کنیم چیزی است که در این مقاله به شما خواهیم گفت. پس به ادامه این مقاله کاملا توجه کنید.


انواع کارت ویزیت حرفه ای بر اساس جنس کارت



۱ مات مخملی نانو

۲ معمولی

۳ فانتزی مستطیل / دورگِرد

این فرم کلی کارت ویزیت حرفه ای می باشد. مدل های دیگر، همه زیر مجموعه یکی از موارد بالا هستند. از جمله این زیر مجموعه ها در زیر آورده شده است :

*سری مات مخملی نانو
-۸٫۵ * ۴٫۸ سلفون مات مخملی یکرو
-۸٫۵ * ۴٫۸ سلفون مات مخملی دورو
-۹ * ۶ سلفون مات مخملی دورو دورگرد
-۹ * ۶ سلفون مات مخملی دورو دورگرد موضعی
-۹ * ۶ سلفون مات مخملی دورگرد طلاکوب

*فرم های ویزیت معمولی و فوری / سایز : ۸٫۵ * ۴٫۸
-یکرو/ دورو UV گلاسه
-یکرو/ دورو سلفون مات
-یکرو/ دورو سلفون براق
-یکرو/ دورو کتان امباس
-یکرو/ دورو کتان آلمان
-یکرو/ دورو سوسماری

*فرمهای ویزیت فانتزی مستطیل/ دورگرد
-۹ * ۶ طلا کارت لمینیت براق
-۹ * ۶ طلا کارت لمینیت مات
-۹ * ۶ لمینیت برجسته
-۹ * ۶ لمینیت برجسته طلاکوب
-۵٫۹ * ۵٫۶ لمینت طلاکوب کوچک


انواع کارت ویزیت حرفه ای بر اساس نوع چاپ



۱ کارت ویزیت حرفه ای با چاپ اُفست

۲ کارت ویزیت حرفه ای با چاپ دیجیتال


تفاوت کارت ویزیت حرفه ای اُفست با دیجیتال



۱ چاپ افست، حداقل چاپ ۱۰۰۰ عددی می باشد و قیمت آن مناسب تر است

۲ چاپ دیجیتال در تیراژ کم تولید می شود. ۱۲ عدد از آن در هر ورق A4 قرار می گیرد و اندازه آن ۵*۹ است

۳ در چاپ افست، کد رنگ ها باید از روی کتاب مخصوص آن انتخاب شود. پس از چاپ، رنگ آن کمی پررنگ تر می شود

۴ در چاپ دیجیتال، رنگ ها به رنگی که در مانیتور دیده می شوند بسیار نزدیک تر از افست است


*** فرمت فایل کارت ویزیت Tiff و Jpg یا کورلی می باشد و رنگ آن CMYK است. در مانیتور RGB بهتر نمایش داده می شود چون معمولا مانیتورها توان نشان دادن آن را بطور کامل ندارند ولی در چاپ، CMYK بهتر نمایش داده می شود. CMYK و RGB هر دو بسته های رنگی می باشند که با ترکیب آن ها رنگ های دیگر بوجود می آید. RGB از سه رنگ و CMYK از چهار رنگ تشکیل شده است. CMYK به دلیل داشتن تعداد رنگ های بیشتر، قادر به ایجاد کیفیت بالاتر نسبت به RGB می باشد.


اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای

۱ – عکس



عکس خود را با توج به سایز کارت، بر روی آن چاپ کنید. عکس را در بالا و سمت چپ قرار دهید.

۲ – وعده



روی کارت ویزیت حرفه ای باید وعده ای بنویسید که مشتری را جذب کند. این وعده باید به اندازه کافی ترغیب کننده باشد. باید نیازی از مشتری را برطرف کند و حتما به دنبال آن محصول شما بیاید اگر آنقدری آن متن کوتاه برایش جذاب باشد.

۳ – دست خط



برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید از نمونه دست خط خود یا امضای خود استفاده کنید. اگر دست خط یا امضا، چاپی نباشد اثرگذاری بیشتری دارد.از تراکم بیش از حد کاراکترها در یک خط اجتناب کنید. اجازه دهید کارت شما با طرح و متن کمی که دارد، با مشتری حرف بزند و آن باید تاثیر گذار باشد.

۴ – دست و دلبازی



در دادن کارت ویزیت حرفه ای ولخرجی کنید. شاید همان کارت ویزیت اضافه ای که به یک نفر دادین، بتواند منجر به فروش بیشتر شود. شما با این کار، بیشتر در معرض دید مشتری قرار خواهید گرفت در به رخ کشاندن شغل خود تردید نداشته باشید. یکی از مزیت های داشتن کارتی با طراحی خوب این است که همیشه به توزیع آن اشتیاق دارید. ممکن است به جذابیت کارت خود افتخار کنید و حرفه خود را در معرض نمایش همه قرار دهید.

۵ – تاکید بر دست و دلبازی



وقتی متوجه شدین که کسی که علاقه بیشتری به محصول یا خدمات شما دارد، بیشتر از یک کارت ویزیت حرفه ای، به او بدهید. شاید آن شخص، فرد یا افرادی را بشناسد که همانند خودش علاقه مند به محصول یا خدمات شما باشند.

۶ – ایده های خلاقانه


کارت ویزیت حرفه ای


از ایده های خلاقانه در طراحی کارت ویزیت حرفه ای استفاده کنید. می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود، شکلی متفاوت برای آن در نظر بگیرید. مثلا برای املاک، شکل خانه. برای نمایشگاه خودرو، شکل خودرو. برای فست فود، شکل یک قطعه از پیتزا. هر چیزی که باشد باید با دیدن آن کارت، آن کسب و کار در ذهن بیاید.


۷ – رنگ ها


از رنگ ها درست استفاده کنید. در طراحی کارت ویزیت حرفه ای، باید اصل هارمونی ها را در نظر بگیرید. هارمونی رنگ یعنی اینکه رنگ ها طوری در کنار هم قرار گیرند که چشم نواز باشند. وقتی وعده ای روی کارت ویزیت حرفه ای داریم باید رنگ آن متفاوت، و به اندازه لازم درشت، نسبت به بقیه باشد. این کار باعث جلب توجه می شود. هر رنگ، یک حس خاصی را منتقل می کند و این همان حسی است که نسبت به کسب و کار خود باید ایجاد کنید. توصیه می شود تعداد رنگ ها، ۳ یا ۴ رنگ بشتر نباشد.

۸ – تناسب بین اجزا



باید بین اجزای موجود روی هر کارت ویزیت حرفه ای، تناسبی وجود داشته باشد. فاصله بین کلمات و سطر ها، عکس شما، لوگو، وعده و…تمامی موارد باید مرتبا باشد تا خواننده از دیدن آن خسته نشود و تا آخر کار شمارا دنبال کند و پیگیر شود.

رنگ ها و بار معنایی آن ها



قرمز : نماد عشق – هیجان – تحریک اشتها – پویایی

مورد استفاده : محصولات آتش نشانی – محصولات مردانگی

نارنجی : گرمی – پاییز – آتش – برانگیختگی

مورد استفاده : غذاهای آماده – غذاهای با گوجه فرنگی

زرد : لذت در زندگی – روشنایی – قیمت ارزان

مورد استفاده : جلب توجه افراد – کرم ضد آفتاب

سبز : آرامش – استراحت – سلامتی – تازگی

مورد استفاده : سبزیجات کنسرو شده – تنباکو – محصولات نعنایی

آبی : آسمان – آب – جوانی – امنیت

مورد استفاده : غذاهای منجمد – نوشابه ها – کم اشتهایی – اعتماد – ثروت

قهوه ای : زمین – راحتی – رفاه مادی

مورد استفاده : حرفه ای بودن – کالاهای مردانه – کافی شاپ – جایگاه اجتماعی

۹ – کیفیت



اولین چیزی که  مشتری بعد از گرفتن کارت ویزیت حرفه ای در دستش حس میکند، جنس و کیفیت کارت ویزیت حرفه ای می باشد. کمی بیشتر خرج کنید و یک کار تمیز و با کیفیت داشته باشید. وقتی مشتری ببیند که شما برای کارت ویزیت حرفه ای خرج کرده اید، قطعا نظرش جلب می شود.

۱۰ – خلاصه بنویسید



فضایی که ما در کارت ویزیت داریم خیلی محدود می باشد. ما در این فضا باید بسیار خلاصه و البته مفید و گویا بنویسیم در حدی که بتوانیم در همان چند جمله ساده اما پر معنا منظورمان را برسانیم.

۱۱ – سادگی



هر چه کارت ویزیت حرفه ای ساده تر باشد بیشتر جلب توجه می کند. چونکه فضایی در کارت ویزیت داریم دلیل نمی شود که بخواهیم از همه این فضا استفاده کنیم. هر چه ساده تر، بهتر.

۱۲ – پشت کارت



پشت کارت نیز باید حاوی اطلاعات مهم و ضروری باشد. مثلا : آدرس و شماره تلفن، آدرس سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و…پس با دقت و با خطی واضح و خاونا نوشته شود تا خواننده به سرعت بتواند با شما ارتباط برقرار کند نه آنکه بخواهد دنبال اطلعات شما بگردد.


اشتباهات خطرناک در طراحی کارت ویزیت حرفه ای

۱ – مشخص نکردن زمینه کاری



روی کارت ویزیت حرفه ای، حتما و حتما باید زمینه کاری خود را بنویسید، مردم علم غیب ندارند که از روی کارت یا اسم مغازه یا شرکت، بتوانند زمینه کاری شما را متوجه شوند. مثلا اصیل کاران تهران. شما از این اسم چه کسب و کاری را برداشت می کنید؟ آیا می توانید زمینه کاری را حتی حدس بزنید؟ قطعا خیر.

۲ – عکس های بی ربط



عکس یا لوگویی که بر روی کارت ویزیت حرفه ای است باید با زمینه کاری منطبق باشد. این کمک می کند تا مخاطب زودتر زمینه کای شما را متوجه شود و با آن ارتباط برقرار کند.

اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای انواع کارت ویزیت

۳ – نداشتن توضیح



برای زمینه کاری باید توضیحی مختصر و مفید داده شود تا افراد بدانند دقیقا شما چه نیازی را از آن ها برطرف می کنید. دقت داشته باشید که شما کارخانه ای مثل ایران خودرو نیستید که همه شما را بشناسند و بدانند که چه محصولات یا خدماتی دارید پس روی کارت ویزیت حرفه ای حتما بنویسید که ازجمله محصولات شما، شامل چه چیزهایی می شود.

سایز کارت ویزیت طراحی کارت طراحی کارت ویزیت کارت زیبا کارت ویزیت

۴ – فونت ریز


کارت ویزیت حرفه ای شما باید دیده شود تا بتواند تاثیرگذاری خود را بر روی مخاطب بگذارد. وقتی سایز فونت، اینقدر ریز باشد که خوانده نشود، مخاطبان چطور متوجه نوشته های روی کارت ویزیت شوند؟. شما باید سایز فونت را جوری در نظر بگیرید که برای همه قابل خواندن باشد حتی برای کسانی که چشمشان ضعیف است.

کارت ویزیت حرفه ای کارت ویزیت خاص


نتیجه گیری


۱ کارت ویزیت رسانه تبلیغاتی ارزانی می باشد که یکی از واجبات هر زمینه کاری می باشد. از آن درست استفاده کنیم.

۲ کارت ویزیت حرفه ای اگر بر اساس اصول بالا طراحی شود قطعا برای جلب نظر مشتریان موثر خواهد بود.

۳ کارت ویزیت حرفه ای برای شروع به عنوان رسانه تبلیغاتی مناسب می باشد ولی نباید فقط به آن اکتفا کرد. از رسانه های تبلیغاتی دیگر نیز حتما استفاده کنید. ازجمله : بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، فاکس مارکتینگ، بازاریابی با سایت، بازاریابی با ایمیل، بازاریابی با تلگرام، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی حضوری، بنر تبلیغاتی، کاتالوگ تبلیغاتی، پوستر تبلیغاتی، بازاریابی با تلفن و…