ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

از جمله تبلیغات رایگان و موثر تبلیغات در اینستاگرام می باشد.ما در مقاله تبلیغات در اینستاگرام نکاتی را برای حرفه ای شدن در اختیار شما گذاشته ایم. اما ما در اینجا موارد کاربردی را برای شما توضیح میدیم. شما با ثبت نام در اینستاگرام میتونید به روشهای مختلفی برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

تبلیغات در این شبکه اجتماعی میتونه برای کسب و کارتون بسیار مفید باشه اما باید به نکاتی که خیلی مهم هستند خیلی دقت کنید: شما باید از تصاویر خوبی استفاده کنید زیرا اینستاگرام شبکه ای است که کیفیت و چگونگی تصویر در آن بسیار مهم است زیرا مخاطب از طریق تصویر با محصول و خدمات شما آشنا میشود.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

افزایش فالور (کسانی که شما را دنبال میکنند)


افزایش فالور بسیار مهم است،که این خود ۲ روش دارد:

افزایش فالور فیک که این روش را توصیه نمیکنم زیرا این فالورها نرم افزاری هستن ; و قابلیت لایک کردن پست های شما را ندارند و در کسب و کار شما مؤثر نیستند. 

تبادل تبلیغات

روش دیگر تبادل تبلیغات بین شما و پیج دیگر است به صورتی که آنها کسب و کار شما را پست مکنند و شما کسب و کار آنها را پست میکنید ;پس شما به فالورهای همدیگر معرفی میشوید و باعث افزایش فالورهایتان مشود.

تبلیغات پولی



روش دیگر برای  تبلیغات در اینستاگرام تبلیغ پولی هست که شما میتونید با پیج هایی که در ای زمینه کار میکنند ; تبلیغاتتون رو معرفی کنید البته دقت لازم رو برای اینکار بکنید و با پیج های مورد اعتماد این کار را انجام دهید.

اما بهترین تبلیغات در اینستاگرام از نظر من این هست که شما یک پیج رو خریداری کنید; و در آن شروع به فعالیت کنید و نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

البته کسب و کار ها و تبلیغات بستگی پشتکار و گذاشتن انرژی و اصول گرایی فرد است. شما با استفاده از مدیریت زمان ، ایده های خلاقانه و مطا لعه میتوانید در این نوع  تبلیغات موفق عمل کنید .

چند روش کوتاه و موثر در منتشر کردن تبلیغ شما در اینستا گرام



استفاده از تصویر هایی با کیفیت بالا

استفاده از متن های کوتاه ، مفید و تاثیر گذار 

استفاده از هشتگ (#)

به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه عینک با برند ریبن است :  #عینک #ریبن #GLASSES و هر کلمه ای که مربوط به محصول یا خدماتتان است; این کار باعث می شود که تبلیغ شما به طور هم زمان در این صفحه ها نمایش داده شود و به راحتی بازدید شود . سعی کنید پاسخگوی افرادی که زیر تبلیغتان متن مینویسند باشید. 


نکات مهم برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی

تعامل با دیگران

سعی کنید با دیگر کاربران در صفحه شخصی خود در تعامل باشید و ارتباط موثر برقرار کنید. جواب کامنتها و سوالات انها را بدهید و سعی کنید به آنها این احساس را منتقل کنید که کاربران برای شما اهمیت زیادی دارند. این کار باعث میشود بتوانید اعتماد انها را بیشتر جلب کنید. علاوه بر این شما میتوانید به صفحات پربازدید بروید و در بحث های آنها نیز شرکت کنید.

تبلیغات رایگان چگونه تبلیغ کنیم منتشر کردن تبلیغ

به روز باشید

سعی کنید به حوادثی که به صورت روزانه اتفاق می افتد با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان بدهید. شما با این کارمیتوانید مخاطبان بیشتری جمع کرده و با آنها رابطه بهتر برقرار کنید.

ایجاد انگیزه و رقابت

برای رسیدن به هدف خود که همان جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام است میتوانید در صفحه خود رقابت ها و مسابقاتی را ایجاد کنید. شما با این کار مخاطبان را ترغیب میکنید که صفحه شما را دنبال کنند و همچنین صفحه شما با سرعت بیشتری به دیگر کاربران معرفی خواهد شد. با افزایش فالوئر ها شانس موفقیت شما در تبلیغات اینستاگرامی افزیش خواهد یافت.

تبلیغ اینستاگرامی تبلیغ شما در اینستا گرام تبلیغات اینترنتی تبلیغات در اینستاگرام

کیفیت بالای تصاویر



در اینستاگرام همیشه به دنبال انتشار تصاویر با کیفیت بالا باشید چرا که اینستاگرام یک رسانه اجتماعی تصویر محور است. به عبارت دیگر میتوان گفت در اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول را میزنند و اگر میخواهید به اهداف خود در این زمینه برسید باید به دنبال معرفی کسب و کار خود با استفاده از تصاویر با کیفیت باشید.

افزایش فروش با تبلیغات بیلبورد انواع تبلیغات در اینستاگرام تبلیغ

انتشار ویدئو و یک فرصت طلایی



گاهی وقتا چند دقیقه فیلم میتواند بهتر از چند صفحه متن کسب و کار شما را به دیگر کاربران معرفی کند. از این قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است برای معرفی بهتر کسب و کار خود استفاده کنید. شما با انتشار یک ویدئو کوتاه در اینستاگرام علاوه بر معرفی کسب و کار خود میتوانید به فالوئرهای خود این پیام را انتقال بدهید که پروفایل اینستاگرام شما زنده است. همچنین قابلیت دیگری در اینستاگرام به نام استوری وجود دارد که موجب میشود تصاویر و ویدئو ها بهتر دیده شوند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید صفحه خود را بهتر به دیگر کاربران معرفی نمایید.

آیا تبلیغات در تلگرام موثر است؟ اس ام اس تبلیغاتی اصول تبلیغات

قدردانی خود را نشان دهید

اینستاگرام مانند یک جاده دو طرفه است. زمانی که دیگران پیامهای شما را لایک میکنند و برای شما نطر میگذراند شما نیز برای نشان دادن قدردانی خود باید چنین کاری را برای انها انجام دهید. این کار باعث افزایش فالوئرهای شما و همچنین افزایش لایک پستهای شما خواهد شد.

کمی شوخ طبع باشید



بسیاری از افرادبرای گذراندن اوقات فراغت خود به اینستاگرام می آیند. سعی کنید برای معرفی کسب و کار خود و جذب مخاطبان از شوخ طبعی نیز استفاده کنید. البته مراقب باشید که استفاده بیش از حد از شوخ طبعی و یا استفاده از آنها در زمان های نامناسب میتواند نتیجه عکس داشته باشد. اما اگر شما بتوانید به صورت مناسب از این گزینه استفاده کنید. شانس اشتراکگذاری مطالب خود را تا حد قابل توجهی افزایش میدهید. به طور کلی میتوان گفت که ارسال پستهای شاد و طنز آمیز تعداد اشتراک گذاری بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد و این موضوع باعث افزیش فالوئر های شما در اینستاگرام خواهد شد.

هدف خود را مشخص کنید.

برای خود اهداف کوتاه مدتی را در نظر بگیرید. مثلا بگویید در این بازه زمانی به این تعداد فالوئر خواهم رسید. تعیین هدف به شما کمک میکند که تمرکز کافی را برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید.

بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام



پستهایی که شما در اینستاگرام قرار میدهید با توجه به ماهیتی که دارند باید در ساعات .و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. برای مثال بهتر است در روزهای پایانی هفته از پست های سرگرم کننده بیشتر استفاده کنید. شما باید تلاش کنید که روحیات و سلایق مخاطبان خود را در اینستاگرام بشناسید و متناسب با انها پست های خود را منتشر کنید. شما باید به این نکته توجه کنید که محتوای منتشر شده از طرف شما برای چه سن و قشری جذاب هستند و این افراد بیشتر در چه ساعاتی به اینستاگرام خود سر میزنند.

هیچگاه چند پست را به صورت پشت سر هم در اینستاگرام منتشر نکنید چرا که ممکن است باعث شود که مخاطبان به شکل مزاحم به پست های شما نگاه کنند. اگر قصد قرار دادن چند پست را در یک روز دارید بهتر است فاصله زمانی را بین انتشار پستها در نظر بگیرید برای مثال میتوانید هر چهار ساعت یکبار یکی از پستهای خود را منتشر کنید.

بازه های زمانی در طول روز



بازه زمانی بین ۵ تا ۷ صبح نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر میشود چرا که معمولاً این ساعات برابر است با پایان ساعات کاری و همچنین ساعت مدارس و مخاطبان در این ساعات دوست دارن در زمان استراحت خود اوقات فراغتشان را در اینستاگرام بگذرانند. این بازه زمانی یکی از بهترین بازه های زمانی برای قرار دادن پست در اینستاگرام است.

بازه زمانی ۹ شب تا ۱ صبح نیز یکی دیگر از بازه های زمانی مناسب برای قرار دادن پست دراینستاگرام است. چه که تعداد زیادی از افراد در این بازه زمانی بعد از خوردن شام دوست دارند قبل از خوابیدن اینستاگرام خود را چک کنند.

۷ صبح تا ۹ صبح نیز یکی دیگر از بازه های زمانی است که اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصلین هستند میتوانید از این بازه زمانی نیز استفاده کنید. چنین افرادی معمولاً در هنگام رفتن به سر کار و یا کلاسهای خود از فرصت استفاده کرده و اینستاگرام خود را چک میکنند.

به طور کلی میتوان گفت که بازه زمانی مناسب برای انتشار پستهای شما در اینستاگرام تا حد خیلی زیای به نوع مخاطبان شما بستگی دارد. به این نکته توجه کنید که بخش عمده مخاطبان شما از چه قشری هستند و در چه ساعاتی از روز وقت آزاد دارند و میتوانند اینستاگرام خود را چک کنند.

آشنایی با بهترین انواع تبلیغات  آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای

نتیجه گیری

ما در بسته آموزشی کسب و کار در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام به طور تخصصی شیوه درآمد زایی بالا را در این شبکه ها ; آموزش داده ایم که میتوانید در وب سایت آموزشی ماهان تیموری تهیه و استفاده کنید. همین حالا دوستانی که احساس میکنید به این مطالب احتیاج دارند رو دعوت کنید تا از آموزشهای ما استفاده کنند و کسب و کار خودشون رو رونق بدن.

آموزش تبلیغات اس ام اسی آموزش رایگان تبلیات آموزش رایگان تبلیغ نویسی

پنج نوع از بهترین تبلیغات تجاری


در این مقاله انواع تبلیغات تجاری را آورده ایم. تبلیغات تجاری به تمامی اصولی و روش هایی که شما در تبلیغات سازمانی استفاده می کنید اطلاق می شود.

انواع تبلیغات تجاری شامل :

  • تبلیغات صوتی

  • تبلیغات دیداری

  • تبلیغات محتوا

اهداف تبلیغات تجاری

۱- معرفی کالا و خدمات 

۲- تشویق مشتری به خرید و یا استفاده از خدمات

۳- ارتقای سازمان و موسسه ی خود

انواع تبلیغات تجاری چه تبلیغاتی هستند؟

 

با عرض پوزش تصویر با مشکل مواجه است


انواع تبلیغات تجاری که شما در کسب و کار و شرکت خودتان انجام می دهید تبلیغات تجاری هستند و بسیار مهم است که این تبلیغات به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود. انتخاب نوع تبلیغ هم اهمیت بسیاری دارد ، زیرا اگر درست انتخاب نکنید پول و سرمایه خود را به هدر داده اید !

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب نوع تبلیغات، مدت زمان تاثیر گذاری آن است ، یعنی مدتی که طول می کشد تا هزینه ای که برای تبلیغات پرداخت کرده اید برگردد و همچنین کسب و کار شما به سود دهی برسد . اما مدت زمان رسیدن به نقطه سوددهی در صنایع و مشاغل مختلف فرق دارد .

در کسب و کار های کوچک که با سرمایه ای بسیار کم راه اندازی می شود باید مدت زمان رسیدن به سود دهی کوتاه تر باشد . زیرا شخص پول چندانی برای هزینه کردن در  تبلیغات ندارد و برای توسعه کسب و کار خود از همان ابتدا نیاز به جذب مشتری و دریافت درآمد از طریق فروش دارد . 

تبلیغاتی که می توانیم در زمینه های کاری مختلف از آنها استفاده کنیم از چند طریق می توان انجام داد.

تبلیغات صوتی


انواع تبلیغات تجاری


 تبلیغاتی که از طریق صدا جهت معرفی کالا یا خدمات شما انجام می شود را تبلیغات صوتی می نامند. با شروع قرن بیستم و ظهور قابلیت انتقال صدا دریچه ی نو در زندگی انسانها گشوده شده و بعد از مدتی صدا نیز به عنوان یک ابزار کلیدی برای تبلیغت شناخته شد. با اینکه شاهد ظهور روشها و بسترهای تبلیغاتی جدیدی هستیم اما هنوز هم تبلیغات صوتی جایگاه خود را حفظ کرده است. هنوز هم اکثر رادیو های معمولی شاهد حجم عظیمی از تبیلغات صوتی هستند .همچنین تبلیعات صوتی در بسترهای جدید فناوری مبتنی بر تلفن های همراه نیز جایگاه بسیار قابل توجهی دارند.

رادیو

ارسال تبلیغات صوتی در قالب فایل های از پیش ضبط شده بسیار رایج و تاثیرگذار هستند. چنین قابلیت های جدید یک فرصت طلایی را برای استفاده از تبلیغات صوتی فراهم کرده است.مثل رادیو اکثر افرادی که قصد انجام تبلیغات را دارند ، به دلیل هزینه های بالای آن این روش را انتخاب نمی کنند ، اما از شما می خواهم اگر اصول تبلیغات و تبلیغ نویسی را بلد هستید  حتی اگر لازم است مبلغ بیشتری برای بهتر شدن تبلیغ پرداخت کنید این نوع تبلیغات می تواند بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

.تبلیغات در گوگل ، آموزش تخصصی تیتر نویسی تبلیغات



پیامکهای تبلیغاتی صوتی موفق


امروزه کاربران پیامک باران میشوند و این نوعی هنر است که شما بتوانید افرادی را با خود همراه کنید که منتظر پیامک های تبلیغاتی شما باشند. این موضوع در زمینه ارسال پیامکهای صوتی اهمیت بیشتری یدا میکند چرا که پیامکهای صوتی دارای حساسیتهای خاصی هستند. شما باید به دنبال راه های خلاقانه ای باشید تا بتوانید مخاطب را تا انتهای پیام با خود همراه کنید. اگر میخواهید پیامک های صوتی تاثیرگذاری داشته باشید در قدم اول باید توجه خود را به مخاطبان هدف خود معطوف کنید.

آموزش رایگان تبلیغ نویسی اصول تبلیغات انواع تبلیغات تجاری

شما باید به دنبال راهی باشید که از طریق پیامک صوتی توجه مخاطب را جلب کرده و آنها را وادار کنید که بعد از شنیدن پیامک شما به کنکاش در مورد شما مشغول شوند. شما باد ببینید چگونه میتوانید مشتری خود را هیجان زده کرده و به انها احساس با ارزش بودن را هدیه بدهید. به احتمال زیاد رقیبان شما هم از این روش تبلیغات استفاده کنند پس سعی کنید خسته کننده نباشید و خودتان را نسبت به سایر رقیبان متمایز کنید.

در زمان استفاده از پیامکهای صوتی شما وقت زیادی دارید و باید سعی کنید ردر زمانی در حدود ۳۰ ثانیه به اهداف خود برسید. در ابتدا خودتان را معرفی کنید و بگویید که چگونه میتوانید یکی از نیازهای انها را برطرف کرده و در نهایت راه ارتباطی را در اختیار انها قرار دهید. با کمی خلاقیت میتوانید مخاطبان را به سوی خود جذب کنید. حتی اگر در آن زمان نیز اقدام به خرید نکنند اما بتوانید آنها را وادار کنید که در مورد شما تحقیقی انجام دهند باز هم میتوان گفت نتیجه خوبی گرفته اید.

انواع تبلیغات تجاری ، پگونه تبلیغ کنیم تبلیغ نویسی تبلیغات تبلیغات اینترنتی

تبلیغات دیداری


انواع تبلیغات تجاری


استفاده از راه های دیداری برای تبلیغات روش تاثیر گذاری  برای انتقال و درک اطلاعات است.

تبلیغات دیداری مثل :

تلویزیون، تیزرهای تبلیغاتی ، تبلیغات اینترنتی ، روزنامه و مجلات ، تبلیغات متحرک و کالاهای مصرفی شما از طریق تلویزیون، فضاهای مجازی ،شبکه هایی مثل آپارات ، یوتیوب و … می توانید کسب و کارخود را معرفی کنید.

تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری ، مهم ترین شیوه های تبلیغات تجاری

 

تبلیغات محتوا


انواع تبلیغات تجاری


یکی از شیوه های خیلی مهم و موثر در زمینه تبلیغات این است که در مکان های مختلف در مورد محتوای کالا و خدماتتان اطلاعات بدهید که بسیار بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تبلیغات محتوا منظور نوشتن متن تبلیغات نیست. تبلیغات محتوایی یکی از استراتژی های مدیریت بازایابی به منظور تولید محتوا است، که هدف اصلی پخش آن از طریق کانال های پولی و مرورگرها می باشد.

مهمترین شیوه های تبلیغات تجاری

محتوا به دو طریق منتشر می شود:


  • محتوا در سایت ها  و  جست و جوی آن از طریق موتورهای جست و جو

  • محتوایی که از طریق کانال های پولی منتشر می شود.


محتوایی که با توجه به اصول کلی بهینه سازی موتورهای جست و جو سرچ منتشر می شوند; می توانند از فرصت سرچ کلمات کلیدی استفاده کنند. و می توان محتوا را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشت و به صورت بصری قابل استفاده برای عموم باشد.

در محتوا هایی که از طریق کانال های پولی منتشر می شود می توانیم به موضوعاتی بپردازیم ; که توسط افراد به طور عادی و فعال جست و جو نمی شوند و قابل اشتراک گذاری نیستند، که در نهایت می تواند بسسیار تاثیر گذار باشد. این نوع از محتوا به برندها فرصتی برای ارائه محتوا ، بدون در نظر داشتن قوانین موتورهای جست و جو را داده است.


تبلیغات چاپی


انواع تبلیغات تجاری


تبلیغات چاپی به دو دسته تبدیل می شوند:


  • تبلیغات چاپ شده در مطبوعات

  • تبلیغات چاپ شده در غیر مطبوعات 


تبلیغات چاپ شده در مطبوعات به تبلیغاتی می گویند که در روزنامه ها ، مجلات ، فصل نامه ها چاپ می شود. تبلیغات چاپ شده در غیر مطبوعات به تبلیغاتی می گویند که  شامل بروشور ، کاتالوگ ، پوستر ،کارت پوستال ، ست اوراق  و …چاپ می شود. از مزیتهای چاپ آگهی در مطبوعات این است که مخاطب با آرامش آن آگهی را می خواند و مخاطب اختصاصی آن آگهی محسوب می شود;و تنها خود را مخاطب آن آگهی تصور می کند. که این تاثیر گذاری را بیشتر می کند. اما روزنامه ها یک بار خوانده می شوند و در آخر روز دور انداخته می شوند ، اما مجلات را ممکن است مدتها نگه دارند و یا حتی آن را در کلکسیون مجلات خود قرار بدهند.

 مخاطب می تواند نشریه راچند بار بخواند و آگهی شما را ببیند و در ذهن او جای بگیرد وقتی آن را چند بار ببیند ; با آن آگهی انس می گیرد و ممکن است بازدیدکننده آگهی شما به مشتری تبدیل شود. بسیاری از نشریات چاپی که به صورت مداوم و با کیفیت بالا تولید شده اند توانسته اند که اعتبار قابل توجهی در نزد مخاطبان پیدا کنند. یک کسب و کار میتواند از اعتبار این نشریات برای رسیدن به هدف خود با استفاده از چاپ تبلیغات در آنها استفاده کند.


تبلیغات محیطی

(در کلیپ تبلیغات محیطی به طور کامل توضیح داده شده) آموزش داده ایم که می توانید در وب سایت آموزشی ماهان تیموری تهیه و استفاده کنید.


انواع تبلیغات  تجاری برحسب نوع هزینه


  •  تبلیغات فردی: هزینه این نوع تبلیغات توسط فرد خاص مثل کاندیدای مجلس پرداخت می‌شود.
  • تبلیغات گروهی: با همکاری توأم آگهی‌دهندگان و به‌طریق تعاونی صورت می‌گیرد.
  •  تبلیغات دولتی: هزینه تبلیغات توسط دولت پرداخت می‌شود.

نتیجه گیری

استفاده از انواع تبلیغات تجاری به سازمان این امکان را می دهد که بتواند کالای خود را در سطح وسیع تری عرضه نماید. و این از وظایف مدیریت بازاریابی می باشد که بهترین استراتژی را برای آن اتخاذ نماید. آموزش بازاریابی ، آموزش تبلیغات اینترنتی و آموزش فن بیان از جمله مهمترین آموزش هایی هستند که سازمان باید به مدیران تبلیغات خود بیاموزد.

همین حالا برای  دوستانی که احساس می کنید به این مطالب احتیاج دارند مقاله انواع  تبلیغات تجاری را ارسال کنید و آنها را دعوت کنید تا از  آموزشهای ما استفاده کنند شاید به وسیله شما به جایگاهی که می خواهند برسند  و کسب و کار خودشان را رونق بدهند.

ماخونیک

آیا شما هم جزو اکثر افرادی هستید که در ماخونیک زندگی میکنند؟

آیا شما هم در زندگی خود دچار روزمرگی هستید و هیچ تغییری در زندگی خود ندارید؟

استاد تیموری در این کلیپ از تجربه سفر به شهر بیرجند برای شما می گوید و در مورد بازدیدی که از روستای ماخونیک داشته اند!

سفر به ماخونیک



در این سفر متوجه شدم که افرادی که در خود تغییر ایجاد میکنند ;  بسیار موفق تر از کسانی هستند که هیچ تغییری در زندگی خود ایجاد نمی کنند.

با کار آفرینی آشنا شدم که با وجود جسه ای متفاوت از دیگران و کوتاه بودن قد خود توانسته بود موفقیتهای بزرگی کسب کند .او راز موفقیت خودش را تغییر و برخورد خوب با مشتریان خود می دانست.

هر کسی در زندگی قدرت تصمیم گیری دارد.

موفقیت همیشه از آن کسانی خواهد بود که تغییر کرده اند.


ماخونیک و آقای محمودی



ماخونیک و آقای محمودی برای من مفهومی جز تغییر ندارند.

من دیدم افرادی که در زندگی خودشون تغییر ایجاد نکرده بودند چقدر به خودشان ظلم کرده بودند ; به سختی و با حقارت زندگی خودشون رو سپری می کردند.

ماخونیک

همین الان بنشنید و ببین که چه تغییراتی را هرچند کوچک میتوانید در زندگی خود ایجاد کنید , که سرانجام در زندگی خود همانند مردم ماخونیک نشوید.

به تاثیر تغییر در زندگی تغییر نگرش

تغییرات حتی می توانند در ظاهر شما باشند ; در نوع کلام شما ; در نوع رفتارتان و یا هرچیز ساده ی دیگر.

تغییرات اگر کوچک باشند هم تاثیر خود را دارند. اگر شما کاری را در مقیاس کوچک با موفقیت انجام دهید ; همان کار را در مقیاس بزرگ و بزرگتر هم میتوانید انجام دهید. اینجاست که این سوال ایجاد میشود که چطور میخواهید زندگی اجتماع یا کشورتان را توسعه دهید .

چطور میخواهید زندگی اجتماع یا کشورتان را توسعه دهید

این کلیپ تاثیر گذار را مشاهده کنید بی شک مطالبی که استاد تیموری در این کلیپ برای شما در نظر گرفته اند تاثیری بسیار بر افکار شما خواهد داشت.
هدف ما در تیم آموزشی ماهان تیموری کمک کردن به افرادی است که برای زندگی خودشون ارزش قائل هستند ; و میخواهند به اون جایگاهی که ارزش و لیاقتشون هست دست پیدا کنند.

چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم چگونه شخصیت خود را تغییر دهیم

شاد و پیروز وسربلند باشید.


۴ نکته طلایی برای ارائه خود در بازاریابی

از دیگر راههایی که برای ارائه خود به آن نیازمندیم در مقاله زیر آورده شده است. راههای ارائه خود بسیار متنوع می باشد و با گذشت زمان و افزایش ارتباطات هر روز به آن اضافه می شود و شما هرروز باید به دنبال راههایی باشید تا با برقراری ارتباط موثر بتوانید خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید و کسب و کار خود را متحول کنید. در مقالات قبلی ما شش راه ارائه خود را به شما معرفی کردیم. اگر مقالات قبلی را مورد مطالعه قرار دهید به سادگی می توانید همراه با این مقاله خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کنید و به کسب درآمد سازمان خود کمک شایانی کنید.

مهمترین موضوع عصر حاضر برقراری ارتباط صحیح، قدرت مذاکره می باشد تا ما بتوانیم به ذهن دیگران نفوذ کرده و هنگامی که، مشتریان در ذهن خود ما را بپذیرند، آنگاه با اعتماد به نفس از ما خرید خواهند کرد. در این مقاله ۴ راه دیگر برای ارائه خود را به شما معرفی خواهیم کرد، این ۴ راه به شرح ذیل است.


نکاتی ناب برای ارائه خود در بازاریابی

 

انالیز پارتیزانی و شناخت تهدیدها و فرصتها


ارائه خود

اولین نکته برای  ارائه خود ، این است که بعد از به کار گیری تمام موارد مقالات قبلی گاهی پینگ پنگ فروش از کنترل شما خارج می شود چون پیش بینی کافی و لازمی از نحوه برخورد یک مشتری خاص نداشته اید (همین مشتری های سخت گیر هستند که در نهایت ما را به پارتیزانهای نمونه جنگ های نامنظم تبدیل می کنند، از ان ها استقبال کنیم و در چالش ان ها شرکت کنیم، یک بازی بدون چالش و هیجان فقط به درد مردگان می خورد).

در این گونه موارد با حفظ خونسردی بیشتر، شنونده باید بود تا گوینده، به زودی از دل همین شنیده ها شما پاسخ های قانع کننده ای را بیرون خواهید کشید! فقط باید قدرت انالیز خود را تقویت کنید و در لحظه تهدید ها و فرصت ها و قوت ها و ضعف ها را طبقه بندی کنید و به نوبت به تقویت قوت و فرصت ها و پاسخ گویی به ضعف  و تهدید ها بپردازید. به یاد داشته باشیم یعنی همیشه به یاد داشته باشیم که کشتی ها در اسکله  امن تر هستند تا در میان طوفان، اما کشتی برای لنگر انداختن در اسکله طراحی نشده است!

از چالش ها نهراسیم یا موفق میشویم که به ان ها پاسخ بدهیم تا موفق می شویم که بدانیم در چه مواردی ضعف داشته ایم و برای رفع انها تلاش کنیم. در لحظه مثل یک پارتیزان، به شناسایی تهدید ها و فرصت می پردازیم و استراتژی های خود را که بر پایه تجربه  و تحقیق بوده اند تدوین میکنیم.

تمرین

دو مورد از انالیزهای لحظه ای خود را یادداشت کنید؛ یک مورد منجر به پیروزی و یک مورد شکست؟ چه فاکتورهایی موفقیت یا شکست را در انالیز پارتیزانی شما تعیین کردند؟

بهره گیری از سناریوی خلاق



با بررسی دوباره ایتمهایی که گفتیم به این نتیجه میرسیم که برای پرزنت کردن نیاز به یک سناریو داریم. دقیقا این نیازی است که بسیاری از ما به ان اهمیتی نمی دهیم، بزرگترین بازیگری را که میشناسید کیست؟ (مهم کشف سلیقه شما نیست که ممکن است جواب ها به بیش از پنجاه نفر هم برسد). اما کدام یک از این افراد بدون سناریو به ایفای نقش پرداخته اند؟ چند درصد از انها به ایده های خالقانه خود متکی بوده اند و از سناریو پیروی نکرده اند؟

بحث سناریو بحث بسیار مهم در همه کسب و کار است که به صورت مجزا در ایتمی در مبحث بازاریابی تلفنی به بررسی ان خواهیم پرداخت.


موضع نگرفتن در مقابل گارد مشتری


گارد گرفتن


همیشه مشتری ها نسبت به فروشنده ها گارد بسته ای دارند و این هنر یک فروشنده است که این گارد را از هم باز کند. این تابع شرایط زمانی و مکانی نیست اما گاهی شرایط زمانی و مکانی به شدت یا ضعف ان کمک خواهد کرد (مثل زمان رکود اقتصادی که شدت ان بیشتر خواهد بود).

نمیتوان انتظار داشت که مشتری بدون گارد در مقابل ما ظاهر شود، این گارد همیشه نسبت به فروشنده وجود دارد و حالت دفاعی در رفتار همه مشتری ها دیده میشود، به ویژه در زمانی که رفتار فروشنده یا طرف مذاکره تهاجمی باشد، کار اصلی ما در پرزنت این است که به نگرانی های او پاسخ قانع کننده ای بدهیم و او را از این گارد خارج کنیم نه این که با گرفتن موضع او را بیشتر در این حالت فرو ببریم. فرد موفق کسی است که با سنگهایی که به طرف او پرتاب میشود برای خود سنگر بسازد!

در زمان برخورد با گارد مشتری، با او باید همزاد پنداری کرد و به نگرانی های او پاسخ داد، رفتار عکس ممکن است که به عدم فروش یا حتی یک فاجعه بیانجامد. ما استخدام می شویم تا پاسخگوی مشتری باشیم نه اینکه به تقابل با او بپردازیم…

نکته ای که بسیاری از سازمان ها همیشه فراموش میکنند تا به پرسنل خود انتقال بدهند دقیقا همین مفهوم است. به یاد داشته باشیم موضع گرفتن در مقابل مشتری یک موضوع کاری را به یک موضوع شخصی برای اختلاف تبدیل میکند و این دقیقا اغاز شکست یک فروشنده است.

نکاتی برای متقاعد کردن مشتریان

متقاعد کردن مشتریان برای نهایی کردن خرید نوعی هنر است. نکات زیادی وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها مشتریان خود را مجاب کنید که از شما خرید کنند. در ادامه برخی از این نکات ارائه شده است که میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

مزایای خود را محکم به مشتریان ارائه دهید



مزایایی که به صورت ویژه و محکم ارائه شوند بهتر میتوانند مشتریان را قانع کنند. در بیان مزایای خود از قیدها و صفات مبهم استفاده نکنید چرا که مشتریان اینگونه مزایا را به خاطر نمیسپارند. برای مثال فرض کنید شما در حال بازاریابی برای فروش قطعه ای مربوط به خودرو هستید که مصرف بنزین را کم میکند. زمانی که میخواهید مزایای محصول خود را ارائه دهید به جای اینکه بگویید استفاده از این قطعه مصرف سوخت در خودروی شما را به میزان قابل توجهی کم میکند. میتوانید اینگونه مزیت محصول خود را معرفی کنید و بگویید که استفاده از این قطعه مصرف بنزین را در خودرو شما به میزان ۱۵% کاهش خواهد داد.

بر روی مزایای که شما را منحصر به فرد میکند تاکید کنید.

ارائه مزایا کلی که نوع محصول شما دارد مهم است اما مهمتر از ان استفاده از مزایای است که شما را در این رقابت متمایز میکند. به دنبال مزیتهایی در محصول خود باشید که بتواند شما را از دیگران متمایز کند. مزیتهای منحصر به فرد میتواند کمک زیادی به شما برای رسیدن به هدف کند.

پرزنت کردن چیست مقاله پرزنت کردن نکاتی ناب برای ارائه خود در بازاریابی

برای محصول خود مزایای را ایجاد کنید



اگر محصول شما به گونه ای است که عده زیادی از فروشندگان دیگر نیز آن را ارئه میدهند در واقع شما در یک رقابت سخت قرار گرفته اید. برای پیروزی در این قابت میتوانید مزایای جدیدی را برای محصول خود ایجاد کنید. برای مثال برای آن تخفیفاتی در نظر بیگیرید و یا به مشتریان خود بگویید که در صورت خرید، محصول به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد. با توجه به محصولی که میفروشید خودتان میتوانید ببرخی از مزیتهای جدید را برای آن به وجود بیاورید.

بهره گیری از سناریوی خلاق پرزنت دیگران پرزنت دیگران چیست پرزنت کردن

به مشتری اطمینان خاطر بدهید

معمولا مشتریان در مراحل آخر تصمیم گیری برای خرید ممکن است دچار نوعی شک و دو دلی شوند. شما میتوانید به مشتریان خود کمک کنید که از این مرحله به راحتی عبور کنند. برای مثال اگر از کیفیت محصول خود اطمینان دارید میتواید در مورد محصولتان به انها ضمانتی قوی بدهید. مثلا بگویید که تا یک هفته اگر از این محصول راضی نبودید بدون هیچ شرطی میتوانید محصول را به من پس بدهید و وجه پرداختی را دریافت کنید.

ابزارهای بازاریابی ارائه خود ارائه خود چیست بازاریابی

بهره گیری از زبان بدن


زبان بدن


زبان بدن بحثی است که در جامعه ما خیلی مورد استقبال و بررسی قرار نمی گیرد. شاید به این دلیل که هنوز ضرورت ان را نمی شناسیم. در مورد زبان بدن کتابهایی زیادی هست و کتاب های ارتباط غیر کلامی و زبان بدن نوشته اساتید این فن میتواند منابعی خوب برای مراجعه باشد. مهمترین نکته برای پرزنت کردن آشنایی با زبان بدن می باشد، که می تواند برای موفقیت ما در ارائه خود بسیار حائز اهمیت باشد.

آموزش بازاریابی با تلگرام آموزش پرزنت آمیخته بازاریابی

بهره گیری از زبان بدن این امکان را به ما می دهد که بدون شنیدن کلمات به احساس درونی افراد پی ببریم و از این دریافت در جهت انالیز پارتیزانی تهدیدها و فرصت ها بهره بگیریم. مثلا در مورد گارد بسته خریدار یکی از علایم دست به سینه ایستادن یا نشستن اوست که میتواند به ما خبر بدهد که او در موضع گارد دفاعی قرار گرفته است که این مطلب می تواند به شکست ما در یک مذاکره یا فروش بیانجامد، تکنیک مقابله در این موارد (البته بعد از اگاهی کامل از زبان بدن و شناخت ان) می تواند بسیار ساده باشد.

مثلا در مورد مثال گفته شده تعارف کردن یا دادن چیزی شبیه خودکار میتواند شخص را از حالت دفاعی خارج کند و این زمان مناسبی است برای اینکه شاه کلید های پرزنت خود را به کار ببریم تا بار دیگر طرف مذاکره ما گارد دفاعی به خود نگیرد(البته اگر از روی خستگی دست به سینه نشده باشد!)

شناخت زبان بدن و تکنیک های مقابله با ان به دلیل گستردگی حتما نیاز به اموزش و مطالعه دارد.

نتیجه گیری

شناخت تمامی موارد ارائه خود برای برقراری ارتباط ما بسیار مفید و سودمند می باشد. اگر ما به دنبال ثروت هستیم باید از تمامی راههای روز برای کسب و کار خود استفاده کنیم. هرچه ما نسبت به محیط خود به روزتر باشیم و خلاقیت برای آن مطرح کنیم به راحتی می توانیم گام هایی در جهت پولدار شدن برداریم. نکته مهم این است که ما بتوانیم با دیگران به بهترین شکل ارتباط گرفته و راههای متقاعد کردن دیگران را به خوبی بدانیم.


پرزنت کردن موثرترین راه رسیدن به موفقیت

مهمترین اصل برای بازاریابی و فروش پرزنت کردن می باشد. پرزنت کردن افراد راه ارتباطی بین سازمان ما و افراد می باشد و اگر نتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم، نخواهیم توانست کسب درآمد خوبی داشته باشیم، و همیشه با مشکلات بازاریابی مواجه خواهیم شد. در مقاله قبلی که در رابطه با پرزنت دیگران بود ما به اولین نکته پرزنت کردن یعنی سوالی خب که چی پرداختیم. این سوالی است که همه افراد در هنگام پرزنت کردن از ما و یا حتی از خود خواهند پرسید. همه افراد وقتی با پدیده ای نو مواجه می شوند در مقابل آن واکنش نشان می دهند و به قولی سوالات خب که چی آنان بیشتر می شود.

مدیریت بازاریابی


پرسش

شخص بازاریاب و یا مدیریت بازاریابی باید همه سوالات مربوط به این سوال را از قبل پیش بینی کرده باشد و برای آن جواب های مناسب را پیدا کند. جواب به این سوال مزیت رقابتی را برای سازمان ما ایجاد کرده و با تبلیغات محیطی مناسب از این مزیت می توانیم برای مطرح کردن برند خود استفاده کنیم. اکنون به بررسی دو مورد دیگر از مهمترین موارد پرزنت کردن می پردازیم. ما در این مقالات از شما می خواهیم کارهایی را انجام دهید، تمرین هایی عملی انجام دهید و از خود عملکرد نشان دهید.تا از زمانی که برای این مقاله می گذارید بیشترین بهره را ببرید.


نکاتی که در مورد پرزنت کردن باید بدانید

پرزنت، هدیه ای به دیگران



پرزنت به معنای هدیه میباشد. زمانی که شما کسی را پرزنت میکنید در واقع مانند این است که به عزیزی چیزی را هدیه میدهید که برای او مفید خواهد بود. یکی از خصوصیات افراد موفق این است که توانسته اند منابع ارزشمندی که در وجودشان قرار دارد را به خوبی پرزنت کنند. اگر میخواهی در کسب و کار خود موفق شوید باید کسب مهارت در پرزنت کردن به عنوان یکی از اهداف شما باشد. یکی از سرمایه هایی که میتواند باعث افزایش مهارت شما در پرزنت کردن شود اعتماد به نفس شما است. پس همواره سعی کنید به دنبال افزایش اعتماد به نفس در وجود خود باشید.

نقش اساسی فن بیان



یکی از عوامل موفقیت شما در پرزنت کردن قدرت بیان شما است البته به این نکته یز توجه کنید که در هنگام پرزنت کردن باید به طرف دیگر نیز اجازه صحبت کردن بدهید. در هنگام پرزنت کردن خجالت و تعارفات را کنار بگذارید. شما دارای قابلیتهایی هستید که میخواهید انها رابه دیگران نشان دهید. پرزنت کردن میتواند تبدیل به یک فعالیت دوست داشتنی برای شما شود. به این موضوع فکر کنید که چقدر زیباست که دیگران توانایی های شما را ببینند و همچنین شما با پرزنت کردن بتوانید به شخص دیگری کمک کنید.

مانند رهبران رفتار کنید



در زمان پرزنت کردن شم تبدیل به رهبری میشوید که قرار است برای دیگران سخنرانی کنند. سعی کنید یاد بگیرید که رهبران بزرگ چگونه رفتار کرده و دیگران را به سوی خود جذب میکنند . در هنگام پرزنت کردن سعی کنید همواره منافع و نیازهای طرف دیگر را در ظر داشته باشید. پرزنت را میتوان به یک جاده دو طرفه تشبیه کرد. اگر شما بتوانید به خوبی صحبت کنید طرف دیگر نیز به خوبی به حرف های شما گوش فرا خواهد داد.داشتن صداقت میتواند یک استراتژی خوب در پرزنت کردن باشد. صداقت شما باعث جلب اعتماد طرف دیگر خواهد شد.

جذاب باشید



سعی کنید به خود احترام بگذارید. تنها دراین صورت است که دیگران نیز به شما احترام خواهند گذاشت. اگر میخواهید جذابیت بیشتری داشته باشید بهتر است دانش و اگاهی خود را افزایش دهید. قدرت در وجود همه انسانها قرار دارد اما این بستگی به خود شما دارد که چگونه توانایی های خود را به دیگران ارائه میدهید. در پرزنت کردن زبان شما مانند ابزاری است که به شما کمک میکند تا توانایی های را که در اختیار دارید به دیگران ارائه کنید.پس سعی کنید از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

از مهمترین راهکارهای پرزنت کردن

برانگیختن انگیزه ها


انگیزه

عامل دوم که برای پرزنت کردن باید مورد توجه قرار دهیم، برانگیختن انگیزه ها می باشد. چه انگیزه هایی در خرید های خود داریم؟ خریدهای ما بیشتر به چه انگیزه ای بوده است؟ ترس؟ طمع؟ جاه طلبی؟ انحصار طلبی؟ تمایز؟ رفاه؟ تهدیدهای زندگی؟ نیاز به روز بودن و عقب نماندن از قافله بشری؟ پاسخ به احساس غرور؟ کدام انگیزه ها نقش بیشتری دارند در خریدهای ما؟ انگیزه های مثبتی مثل به روز بودن،انحصار طلبی،رفاه،و تمایز؟ یا انگیزه های منفی مثل غرور وفخر فروشی،ترس،تهدید یا…؟

انگیزه های هر خریدار از خرید خود متفاوت است، نقش فروشنده موفق در این بخش بیشتر نمایان میشود، شناسایی آرمان شهر یک خریدار و تقویت آن.

پرزنت کردن چیست مقاله پرزنت کردن

راه ایجاد انگیزه



این مستلزم برقراری ارتباط بیشتر با خریدار و ایجاد یک پینگ پنگ دو طرفه است. هرچه بیشتر با خریدار این پینگ پنگ را پیش ببریم گوشه های بیشتری از انگیزه او برای خرید را پیش میبریم. پس ، از ایجاد ارتباط موثر و برانگیختن انگیزه ها که در بخش اعتماد سازی به صورت کامل توضیح داده شد، خودداری نکنیم، شناخت انگیزه ها به ما کمک می کند تا وارد ذهن خریدار شویم و دلایل قانع کننده را در پرزنت خود ارائه کنیم، دلایلی که میتواند به خریدار کمک کند تا دریابد کالا و خدمات ما چگونه به انگیزه های او پاسخ می دهد. مهمترین خدمتی که کالا یا خدمات ما به خریدار انجام می دهد ، پاسخگویی به انگیزه اصلی خرید اوست .

می توان با شناخت انگیزه خریدار به او کمک کرد از میان انتخابهای زیاد در یک محصول (که هر کدام امکانات ویژه و ویژگیهای مخصوص خود را دارند) بهترین گزینه را برگزیند و اینجاست که حاصل این پرزنت ارائه کالا یا خدمت ما خواهد بود، به نحوی که رابطه برد-برد حاصل شود. این را به خاطر بسپاریم که عصر فروش یخچال به اسکیمو به سر رسیده است. اکنون عصر مشتری نوازی اغاز شده. کاری که برندهای بزرگ دنیا در آن موفقیت های بی شماری را کسب کرده اند، و یکی از مولفه های مهم این موفقیت ها شناخت انگیزه های مثبت و منفی خریداران بوده است. و با اینکار توانسته اند کسب و کار خود را متحول کنند.

پرزنت ما زمانی پرزنتی موفق و کامل خواهد بود که انگیزه های مشتریان خود را بهتر بشناسیم.

تمرین

کاغذ یادداشت خود را بردارید و به یاد بیاورید چند بار با شناخت انگیزه های منفی و مثبت خریداران با آنها رابطه برد-برد ایجاد کرده اید. حالا روشهایی که منتهی به این پرزنت های موفق شده اند را به خاطر بیاورید و آنها را در لیست خود بنویسد، حالا شما چند روش برای شناسایی انگیزه های خریداران دارید و با گذشت زمان روشهای جدیدی را که کشف میکنید به این لیست بیفزایید.

آموزش پرزنت آموزش پرزنت کردن پرزنت کردن

تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان


پرزنت کردن


همانطور که پیش از این گفته شد فروش ارائه بهبود و درمان است برای دردهایی که تاکنون تسکین نیافته اند. اما فروش گاهی ارائه درمان است برای دردهای که هنوز در مرحله کمون قرار دارند و هنوز خریدار نیاز اساسی خود را به خرید احساس نکرده است. در این مرحله می توان از تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان بهره برد.

(کمون مرحله ای از بیماری است که عامل بیماری هنوز شناخته نشده، در این مرحله عامل در بدن میزبان حضور دارد ولی میزبان از وجود ان آگاهی ندارد، در مرحله کمون درمان صرف هزینه و انرژی کمتری را در پی دارد و به مراتب آسان تر از دوره حاد بیماری است)

همه به خاطر داریم که چند سال پیش اپیدمی فروش تلفنی کپسول های آتش نشانی در حال گسترش بود، اما بیشترین فروشی که این نوع کالا داشت با همین تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان صورت میگرفت، دردی که شاید در صورت خرید نکردن تبدیل  به فاجعه ای غیر قابل جبران میشد.

بسیاری از مشاغل با این تکنیک به فروش خود دست می یابند مثل فروش بیمه های عمر، بیمه های مسئولیت، پکیج های کمک های اولیه و… شما چند مورد از این مشاغل را میشناسید؟


پرسش بنیادی


پرسش


نخریدن کالا یا خدمات شما چه خسارت هایی را میتواند در پی داشته باشد؟

مهم است به جز خدمتی که خریدن می تواند در ارائه به ما کمک کند، بتوانیم از ضررهای احتمالی نخریدن هم آگاهی داشته باشیم و در پرزنت خود به آن تکیه کنیم. ایجاد درد به ما کمک میکند که درمان مطلوبی را برای خریدار ایجاد کنیم و بتوانیم کالا یا خدماتی را ارائه دهیم که به برآورده شدن نیازهای خریدارانمان در حال کمون کمک کنیم.

شناسایی نیازها و تقاضا سازی برای خریدار هنر یک فروشنده محسوب میشود به شرطی که به رابطه برد-برد خریدار و فروشنده آسیبی نرساند.

تمرین

یادداشت کنیم تهدیدهایی را که نخریدن کالای ما میتواند به خریدار آسیب بزند. بعد از یادداشت این مطالب تلاش کنیم از روش ایجاد درد و ارائه درمان در پرزنت خود بیشتر بهره بگیریم.

نتیجه گیری

دو عاملی که امروز بررسی کردیم از مهمترین موارد پرزنت کردن می باشد. ایجاد انگیزه برای خرید و ساختن ذهنیت برای مشتری و همچنین تکنیک درد و درمان یک راه موثر برای ایجاد خرید می باشد که می تواند موجب افزایش ثروت ما گردد.