ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ماهان تیموری

ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟

ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟ لندینگ پیج صفحه ای از وب سایت است که دارای محصول یا خدمات ویژه ای می باشد و قدرت جذب مخاطب را دارد که با قرار دادن بنر در سایت های دیگر کاربران وارد آن صفحه می شوند، لندینگ پیج اولین صفحه ای است که به محض ورود کاربر با آن مواجه می شود .

هدف لندینگ پیج

 

 

هدف لندینگ پیج ، رساندن یک حرف به مخاطب و داشتن یک هدف خاص است و به همین خاطر می تواند طراحی خیلی جذاب و خیره کننده ای داشته باشد .در این صفحات یعنی صفحات لندینگ پیج ها هر عملی که صورت بگیرد در انتها هدف کلی این است که بتوانیم از کاربر یک ایمیل معتبر دریافت کنیم و یک هدیه ی ویژه و یا یک پیشنهاد به او ارائه دهیم .یکی از روش های مهم و معتبر این است که بتوانید اعتماد کاربران را در این صفحه جلب کنید تا آنها راضی شوند ایمیل شخصی و معتبری را که درخواست کرده اید در اختیار شما قرار دهند .

تقسیم بندی صفحات فرود

۱-نوع اول صفحات لندینگ پیج به این صورت است که مستقیما در صورت اجرای مراحلی ایمیل دریافت می گردد .

۲-نوع دوم صفحات لندینگ پیج به این صورت است که اطلاعاتی گرفته نمی شود اما کاربر را در هر صورت به یک مکان خاصی در سایت منتقل می کند .

لندینگ پیج مقوله ای جدید است که توانسته به خوبی در سطح وب رشد و توسعه یابد، البته این روزها تبلیغات اینترنتی به شدت افزایش پیدا کرده است و هزینه های بالایی نیز دارد ولی در اکثر مواقع نتیجه ای در بر نخواهد داشت و باعث نارضایتی مدیران سایت ها و کسب و کار های اینترنتی می شود .

 

تبلیغات با لندینگ پیج

 

yours-free-form

 

لندینگ پیج یک صفحه مخصوص تبلیغات نیست ، لندینگ پیج یک صفحه ای است که به تبلیغات متصل می شود و اگر سایتی یک لندینگ پیج مناسب مختص کسب و کار خود نداشته باشد تعداد زیادی از کاربران را از دست خواهد داد .یک نکته ای که در این قسمت می خواهم برایتان مطرح کنم این است که لندینگ پیج هایی که اکثر مدیران سایت ها ، کسب و کار های اینترنتی استفاده می کنند مستقیما تمرکز اصلی آنها بر روی فروش است که این یک روش اشتباه به شمار می رود و کاربران را به راحتی از دست می دهند لندینگ پیج زمانی می تواند مفید باشد که شخص کاربر با میل شخصی اش بخواهد یک محصول را خریداری کند و به آن مراجعه می کند و سپس به صفحه فروش محصول مورد نظر هدایت می شود .

یک پیشنهاد !

سعی کنید به طور مستقیم بر روی محصول خاصی تبلیغات نکنید در لندینگ پیج ها سعی کنید از هدیه ها و پیشنهاد هایی که کاربر را جذب می کنند استفاده کنید تا کاربر بتواند ایمیل معتبر خودش را وارد کرده و از شما یک هدیه به رایگان دریافت کند، مدیران کسب و کارهای اینترنتی می توانند با دادن یک هدیه ی کوچک و ناچیز یک ایمیل معتبر و شخصی کاربر را به دست آورند؛ با ارزش ترین قسمت کار نیز همین جا است. مدیران سایت ها می توانند بعدها در فروش های بعدی نیز از طریق ایمیل هایی که به دست آورده اند تبلیغات ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ انجام دهد تا فروش بیشتری داشته باشد .

 

هدف ما از تبلیغات چیست ؟

 

 

در مورد تبلیغات  و هزینه های تبلیغاتی که در وبسایت های فارسی انجام می شود بخصوص در میان فروشگاه اینترنتی یا کسب و کارهای اینترنتی ، تمرکز اصلی تبلیغات این است که بتوان محصولی را بفروش رساند ، تبلیغات در این سایت ها معمولا به صفحه ای لینک می شود که در نهایت به صفحه محصولات هدایت می شوند. اما نکته ای که باید در این قسمت مد نظر قرار دهید این است که اکثر تبلیغات هایی که صورت می گیرد در بین سایت ها هدف فروش ندارند و اکثرا برای جمع آوری یکسری اطلاعات از کاربر هستند که مدیران کسب و کارهای اینترنتی بتوانند در آینده با استفاده از آن اطلاعات فعالیت های ایمیل مارکتینگ ، اس ام اس مارکتینگ و غیره را انجام دهند .

چگونه صفحه فرود بسازیم ؟ چگونه لندینگ پیج بسازیم ؟

تبلیغات و فروش

یکی از راه هایی که می تواند به کسب و کارهای اینترنتی در زمینه تبلیغات و فروش کمک کند این است که تمرکز مدیران کسب و کارها بر روی جمع آوری اطلاعات کاربران باشند تا معرفی و فروش مستقیم محصول ، در این صورت شانس موفقیت آنها بالاتر می رود و می توانیم با استفاده از این تکنیک در اکثر فروش هایمان نتیجه خوبی بگیریم .

حال به بررسی ویژگی های یک لندینگ پیج یا همان صفحه فرود می پردازیم :

یو اس پی

یو اس پی در واقع قسمت اصلی تبلیغات است و بدون شک یکی از حیاتی ترین قسمت های یک تبلیغات اینترنتی به شمار می رود. یو اس پی برای متمایز کردن محصول یا خدمات شما از رقبایتان مهم است .فرض کنید شما مدیر یک کسب و کار اینترنتی هستید و در حال فروش لوازم خانگی می باشد، چرا کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه کرده اند باید از شما خرید کنند ؟ اما از یک برند مشهورتر خرید نکنند ؟ چه کارهایی می توانید انجام دهید که دیگران نمی توانند برای فروش محصولاتشان انجام دهند ؟

صفحه فرود چیست ؟ صفه فرود لندینگ پیج لندینگ پیج چیست ؟

استفاده از یو اس پی

 

 

اینها همان مواردی است که باید با استفاده از یو اس پی انجام شود .اگر نتوانید در یو پی اس تعریف خوب و مناسبی را ارائه ندهید ، درواقع مهم ترین قسمت تبلیغات خود را انجام نداده اید و فرصت جذب و فروشتان را از بین برده اید. اولین قسمت هر لندینگ پیج باید یو اس پی باشد که تمرکز اصلی آن می تواند بر روی ویژگی های شما در بین رقبا باشد و آنها را توضیح دهد .

ویژگی های صفحه فرود ویژگی های لندینگ پیج

موارد مهم یو اس پی

تیتر

تیتری که برای یو اس پی در نظرگرفته می شود باید بزرگتر از سایر فونتها باشد و کاملا مشخص باشد که درباره محصول یا خدمات خاصی صحبت می کنید معمولا از استایل های هدینگ ۱ و ۲ استفاده کنید .

تصویر

استفاده از تصویر حرفه ای باعث جذب کاربر برای خرید محصول یا هدایت به صفحه ی محصولات می باشد؛ سعی کنید از تصاویر خلاقانه و با کیفیت استفاده کنید و در رنگبندی آن دقت نمایید تا از نظر کاربر جذاب باشد .

لیست ویژگی ها

 

 

سعی کنید از ویژگی هایی که نسبت به رقبا دارید لیستی تهیه کنید به صورت تبلیغ نویسی شده و آنرا درون صفحه ای که برای لندینگ پیج طراحی کرده اید قرار دهید با استفاده از این تکنیک می توانید حس اعتماد سازی را در کاربر افزایش دهید .

 

وجود دکمه انتقال به صفحه فروش

استفاده از یک دکمه برای انتقال کاربر به فروشگاه، یا دانلود محصول یا هر رخداد دیگر در لندینگ پیج اجباری است و باید در استفاده از آن دقت کنید که رنگ و سایز آن مناسب با رنگ پس زمینه و طرح شما بوده و لینک آن دقیقا به صفحه ی مورد نظر محصول باشد تا دسترسی راحت تر برای کاربر ه وجود آید .

نتیجه گیری

لندینگ پیج یکی از حیاتی ترین قسمت های یک سایت یا کسب و کار اینترنتی است که می تواند کاربر را جذب کند تا از محصولات و خدمات شما با درج یک ایمیل معتبر بهره مند شود. لندینگ پیج یکی از بهترین راه ها برای دریافت اطلاعات کاربران برای ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.