رازهای موفقیت در تبلیغات بنری که باعث افزایش بازدید می شود و باعث می شود تا بیننده با مشاهده ترکیب یک متن تبلیغی خوب و گرافیک مناسب جذب سایت شما شود. تبلیغاتی که به صورت بنر انجام می شود را تبلیغات بنری گویند.
۱-به صورت بیلیوردی در محیط
۲- به صورت بنری در اینترنت
کاری که برای گرفتن بازخورد بیشتر از تبلیغات بنری می توانید انجام دهید متن تبلیغ نویسی و گرافیک است نکاتی که وقتی در متن تبلیغاتی شما رعایت شود مشتری ببیشتری جذب می شود و باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد می شود.
به طور مثال: به جای اینکه بگوییم محصول ما سریع است بگوییم با این محصول وقتتان را ذخیره کردید و وقت آزاد بیشتری دارید.
مثلا اگر خمیر دندان می فروشید احتمالا یکی از خصوصیات آن این است که حاوی فلوراید است.اما اگر بخواهید این ویژگی را به این صورت بیان کنید: «حاوی فلوراید» یا « پوسیدگی کمتر دندان» کمی کسل کننده به نظر می رسد،می توانید به جای آن از این عبارت استفاده کنید:
« با بوفو مسواک بزنید تا از مته دندانپزشک در امان باشید!» به این ترتیب شما یک ویژگی کسل کننده وتکراری را به با پیامی قوی بیان کرده اید و آنرا با ترس از کار دندانپزشک پیوند داده اید.
پوستر ها در واقع ارتباط غیر کلامی با مخاطب است . پس در طراحی گرافیکی باید بسیار دقت کنید.
طرح های شلوغ ذهن بیننده را از عنوان و پیام اصلی دور می کند.
اگر قصد استفاده از بنرها در تبلیغات اینترنتی را دارید. باید ابتدا مخاطبان هدف خود را بشناسید و با توجه به این موضوع مکانی را برای قرار دادن بنرهای خود انتخاب کنید. شما باید بنرهای خود را در وب سایتهایی قرار دهید که به موضوع کسب و کار شما مرتبط باشند. برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه قطعات خودرو است باید برای قرار دادن بنرهای خود به دنبال وب سایت هایی باشید که در زمینه خودرو فعالیت میکنند. در قدم بعد طراحی بنر شما نیز باید با طراحی وب سایت هماهنگی داشته باشد. اگر در طراحی بنر شما دقت کافی صرف شده باشد بنر تبلیغاتی شما حرفه ای به نظر میرسد. و در نتیجه شانس شما برای بازدید مخاطبان از بنرتان افزایش خواهد یافت.
در تبلیغات بنری شما باید در کمترین زمان ممکن پیام خود را به مخاطبان انتقال دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که بنر شما در هر مکانی قرار داده شود مخاطبان تنها زمان کمی برای دیدن ان وقت صرف خواهند کرد پس شما باید پیام اصلی خود را در این زمان کم به انها انتقال داده و انها را مجاب کنید که بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کنند. بنر تبلیغاتی شما باید به حدی جذاب باشد که بتواند در زمان کوتاهی باعث جلب توجه مخاطبان شود.
طراحی بنرهای تبلیاتی نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده است. امروزه طراحی یک بنر تبلیغاتی موفق پیچیدهتر از قبل شده است و نیاز است که شما به ریزه کاریهای بنرهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری کنید. اگر در زمینه گرافیک دارای تخصص نیستید، بهترین گزینه استفاده از یک گرافیست حرفه ای برای طراحی بنرهای شما است.
یک بنر تبلیغاتی به عنوان معرف برای کسب و کار شما محسوب میشود. استفاده بیش از حد از رنگها و یا تصاویر انیمیشینی که سریع عوض میشوند میتواند باعث اذیت شدن مخاطبان شوند. مراقب باشید که بنر شما به گونه ای نباشد که ذهنیت بدی را در مخاطبان ایجاد کند. بنرهای چشمک زن شانس بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت اما مراقب باشید که در استفاده از این قابلیت زیاده روی نکنید چرا که ممکن است باعث آسیب به شخصیت و اعتبار کسب و کار شما شود.
تبلیغات بنر تبلیغات بنری ،تبلیغات بنری چیست ؟
به طور معمول کاربران بیشتر به سمت بنرهایی با طراحی ساده تر جذب خواهند شد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که با استفاده از تعداد کلمات کمتر پیام خود را به طور کامل انتقال دهید. همچنین نظم در بنز تبلیغاتی شما نکته دیگری است که باید به ان توجه شود. سعی کنید از فونت و رنگ مناسب استفاده کنید. رنگها اولین چیزی است که در بنر شما جلب توجه میکند. استفاده از تعداد زیاد از رنگها باعث نامناسب شدن ظاهر ان میشود. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که رنگ و فونت استفاد شده در بنر شما باید با هم هماهنگی داشته باشد.
تبلیغات بنری در سایت ترغیب مشتری جذب مشتری
سعی کنید بنر تبلیغاتی شما فرمتهای استانداردی مانند GIF، JPJ ، PNG داشته باشد. بنرهایی که با استفاده از فلش طراحی میشوند در مرورگرهای پرکاربرد دیده نمیشوند و در چنین حالتی شما بخش قابل توجهی از مخاطبان را از دست میدهید. همچنین حجم بنر شما نیز نباید بیش از حد زیاد باشد. در مورد حجم مناسب برای بنرهای تبلیغاتی گفته میشود که نباید بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت حجم داشته باشند.
جذب مشتری با تبلیغات تلویزیونی جذب مشتری،
زمانی که مخاطب بنر شما را میبیند ممکن است برایش جالب به نظر برسد و اگر شما از دکمه فراخوان استفاده کنید در واقع ذهن او را به سمت هدف خود هدایت کرده و به او مسیر را نشان میدهید. با قرار دادن یک دکمه فراخوان در بنر خود میتوانید شانس کلیک کردن بر روی آن را تا حد زیادی افزایش دهید. بنر شما میتواند باعث ایجاد توقعاتی در مخاطبان شود پس دکمه فراخوان شما نباید انها را فریب دهد. بعد از کلیک کاربران نباید احساس کنند که شما انها را فریب داده اید پس دکمه فراخوان شما باید واقعی باشد.
چیزهایی که برای جذب مشتری باید بدانید :رازهای تبلیغات بنری
از بنر تبلیغاتی خود چه هدفی دارید. آیا به دنبال برندسازی هستید و یا میخواهید محصولی را بفروشید و یا اینکه هر دو این اهداف را میخواهید به صورت همزمان دنبال کنید. مشخص کردن هدف میتواند در نحوه طراحی بنر تاثیرگذار باشد. زمانی که شما هدف خود را بشناسید میتوانید بنر مناسبی را برای ان انتخاب کنید.
نکات طلایی جذب مشتری ،ویژگی های تبلیغات بنری ،
بهتر است از همان ابتدا تمام وقت و پول خود را برای قرار دادن بنر در یک سایت تلف نکنید و با تقسیم پولی که برای این کار در اختیار دارید بنر خود را درچدین سایت قرار دهید. با انجالم این کار شما میتوانید بعد از مدتی کارایی و بازده بنر خود را در سایتهای مختلف بررسی کنید. ببینید بنر شما در کدام سایت توانسته است مخاطبان را بیشتر جلب کند. با این کار بعد از مدتی قادر خواهید بود تا مناسبترین مکانها را برای قرار دادن بنر خود پیدا کنید.
برای جلب مخاطبان لازم است که شما از جملات جذاب استفاده کنید اما همیشه این نکته را به یاد داشته باشید شما باید بتوانید که به جملاتی که در بنر تبلیغاتی خود گفته اید به خوبی عمل کنید. برای مثال اگر شما در بنر تبلیغاتی خود از جمله “شارژ رایگان بگیرید” استفاده کنید اگر مخاطبان وارد وب سایت شما شوند و این اتفاق برای آنها نیافتد مطمعنا دیدشان نسبت به کسب و کار شما منفی خواهد شد. پس مراقب باشید که با جملات جذابی که قادر به انجام انها نیستید اعتبار کسب و کار خود را خدشه دار نکنید.
در سایت هایی که می خواهید تبلیغات بدهید بسیار مهم است که مخاطب هدف تان را به خوبی شناسایی کنید.بسیاری از افراد تبلیغات بنری خودشان را در سایت های دیگر قرار می دهند اما بازخورد خوبی نمی گیرند زیرا مخاطب هدف خود را به درستی شناسایی نمی کنند.